וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בית"ר: עוד שבוע במלחציים של ארקדי

בקבוצה של גאידמק לא ממש היו צריכים את הירידות של הבוס, וינסו להתעשת מהתבוסה בגביע הטוטו מול הלוזונים. דיאלו סוחב פציעה

שבוע מוזר משהו עבר על בית"ר ירושלים. זה התחיל בניצחון הגדול 1:4 על מכבי חיפה, המשיך בהשפלה בגביע הטוטו 3:0 מול הפועל כפ"ס והשיא היה ההפגזות ששלח הבעלים ארקדי גאידמק אחרי ההפסד שכללו האשמות כלפי כל גורם בקבוצה, החל מהשחקנים וכלה באנשי ההנהלה.

אחרי כל זה, מגיע יוסי מזרחי עם שחקניו למפגש חוץ מול מכבי פ"ת - אותה קבוצה לה הפסידה בית"ר בסיבוב הראשון 3:1 וסיימה מולה בתיקו מאופס בסיבוב השני.

"אני אשקר אם אגיד שדבריו של גיאדמק בימים האחרונים לא מלחיצים", אמר היום (שישי) שחקן בקבוצה על האשמות הבעלים כי השחקנים לא מתאמצים ולא מגיע להם את הכסף, "לפני משחק כזה היינו צריכים שקט, אבל אולי דווקא בגלל הדברים החריפים של גאידמק נצטרך למות על המגרש בשביל לנצח וזה יעזור לנו בסופו של דבר".

המאמן שמאוכזב מאוד מהשחקנים שהפסידו להפועל כפ"ס, לא הסתיר בימים האחרונים את הרגשתו, אך לקראת המפגש עם הלוזונים מנסה מזרחי לשדר מסרים מרגיעים לשחקניו. גם היו"ר אלי ארזי הגיע הבוקר לאימון באצטדיון טדי, וניסה להרגיע את המערכת לאחר כל ההמולה שנוצרה בימים האחרונים.

"תצטרכו לתת את המקסימום ולהלחם יותר ממה שאתם רגילים בשביל לנצח", אמר היו"ר והוסיף, "אני מבין את הביקורת של גיאדמק, נראנו רע מול כפ"ס, אבל עכשיו זה הזמן לתקן".

על פי התרגול של מזרחי, הוא יבצע שינוי אחד בלבד בהרכב שניצח את מכבי חיפה כאשר שמעון גרשון, שלא שותף במשחקי הליגה האחרונים, יחזור להרכב במקום תומר בן יוסף. בשער מתכוון מזרחי לפתוח עם איציק קורנפיין, אך השוער שעלה חולה למשחק מול כפ"ס לא כשיר במאת האחוזים ובבית"ר מנסים להכשיר את אבי איבגי במקרה והקפטן לא יוכל ליטול חלק במשחק.

ארבעת השחקנים שחזרו להרכב מול מכבי חיפה - דוד אמסלם, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ' וקלאבר שוונק ימשיכו לקבל קרדיט גם הפעם.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, יואב זיו, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, קלאבר שוונק, טוטו תמוז.

השוטרים יישארו בבית

משטרת פתח תקוה, הממונה על האבטחה והסדר במגרש, דרשה בתחילה להציב באיצטדיון בפתח תקוה כוח של 200 שוטרים, שעלות גיוסו היא מעל 100 אלף שקלים. במשטרה העלו את הדרישות מתוך הנחה שהמגרש יהיה מלא עד אפס מקום. בקבוצה העריכו שהמגרש לא יהיה מלא, ולאחר פגישה שנערכה בין הצדדים הסכימה המשטרה להצבת 175 כחולי מדים בלבד במגרש.

על הדשא, הקשר מוחמד דיאלו עדיין סוחב פציעה בקרסול ושיתופו במשחק מוטל בספק. בכל מקרה, נראה כי השחקן ייכלל בסגל. החלוץ עומר גולן צפוי לשוב להרכב. רוביל סרסור, שכבש שני שערים בשני המחזורים האחרונים, צפוי לפתוח בהרכב.


הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, קובי גנון, ניצן דמארי (נאור פסר); בלסינג קאקו, לירן כהן, סולי צמח, דני פרדה (אורי לוזון); רוביל סרסור, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully