וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הייתה לנו ירידה מנטלית ושילמנו מחיר"

רומן רוזנבלט

16.3.2007 / 17:09

אחרי שנחת, חשף מאמן חיפה את הסיבה למצב העגום של קבוצתו. "נכבד את הקהל כעת". חרזי נשמע מריר: "מצטער שלא זכינו בגביע אופ"א"

מכבי חיפה נחתה היום (שישי) אחר הצהריים, לאחר ההפסד 4:0 בשמינית גמר גביע אופ"א לאספניול. מאמן הקבוצה רוני לוי פרס את משנתו לגבי המצב העגום של חיפה בליגה העונה: "לא הרבה קבוצות הצליחו לעלות לשמינית גמר גביע אופ"א ולנצח את פרטיזן ואת צסק"א. מכבי חיפה פחות טובה מהעונה שעברה ודווקא היא עשתה תוצאה טובה באירופה. אחרי שחזרנו ממשחקים באירופה היתה לנו ירידה מנטלית ושילמנו מחיר".

המאמן התייחס גם למטרות של הירוקים בעונה הנוכחית: "מעכשיו, נכבד את מכבי חיפה ואת הקהל שלנו ונציג כדורגל טוב כדי לסיים את העונה בצורה טובה מאוד ויש לנו תוכניות לקרוא תיגר גם בגביע המדינה. סוף השנה זה הזמן שהשחקנים צריכים לבנות את עצמם ולראות מה יהיה העתיד שלהם והם צריכים להוכיח את עצמם".

בנוגע למשחק אמר לוי: "מראש, יחסי הכוחות היו לטובת אספניול. חבל שאחרי החצי הראשון הטוב, התפרקנו, אבל זה לא ייקח את הקמפיין היוצא מן הכלל טוב שהיה לנו באירופה. היינו לנו 12 משחקים במסגרת האירופית, שיחקנו מול ליברפול ועשינו תוצאות יפות. היו לנו רק שלושה הפסדים מתוך 12 משחקים. מגיע כל הכבוד לשחקנים שעשו עבודה נהדרת. העומס והלחץ עליהם היה אדיר".

אלון חרזי אמר: "מצטערים שאיכזבנו את הקהל הנפלא שהגיע לשם, מצטער בשביל כל המלעיזים שלא זכינו בגביע אירופה. אנחנו חוזרים לליגה, ללחם והחמאה. השער של דה לה פנייה מאפיין את מה שקורה לנו השנה - שערים נדירים או מוזרים. אני לא אומר שאנחנו הולכים לקחת אליפות, כי זה אבסורד, אבל יש לנו עוד מטרות בליגה העונה. להשיג כרטיס באירופה. אין מקום לעשות סוויצ'ים, כי אנחנו רק בליגה וצריך להתקדם כי אנחנו ב'מקום דרוך' כבר הרבה זמן".

שחר: "לא סוף העולם"

במכבי חיפה ניסו לעכל את ההדחה המשפילה מגביע אופ"א, שלמעשה חתמה סופית את העונה של הירוקים. פרט לגביע, מעכשיו אין לחניכים של רוני לוי בשביל מה לשחק והרביעיה הנוספת שחטפו אמש בתבוסה 4:0 בברצלונה, אחרי ה-4:1 המביך בטדי, משפיעה על המורל בקבוצה.

לאחר המשחק עודד נשיא הקבוצה, יעקב שחר את השחקנים שהתכנסו בחדר האוכל של בית המלון. "היום הסתיימה העונה האירופית שלנו. אני מבקש להודות לכל אחד מכם על ההשקעה לאורך תריסר המשחקים בהם ניצחנו קבוצות גדולות. הבאתם כבוד גדול למועדון ולמדינה, ותודתי נתונה לכל אחד מאנשי הצוות המקצועי והניהולי", פירגן הבוס.

שחר ניסה גם לדרבן את העובדים שלו לקראת ההמשך: "זה לא סוף העולם. העונה שלנו לא הסתיימה היום. נשארו לנו משחקי הליגה והגביע, ולמרות התוצאות הלא מעודדות בתקופה האחרונה, אני מבקש שתחזרו לארץ ותפגינו את יכולתכם האמיתית כדי שניראה טוב יותר וגם נשיג את המטרות שנותרו לנו".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום המשחק לערוץ 10: "אחרי החצי הראשון היו לנו תקוות, אבל אספניול קבוצה טובה יותר. עם כל האכזבה, עשינו דרך ארוכה ויפה באירופה. חבל שהתקופה נגמרת, אבל הקבוצה הטובה ביותר עלתה לשלב הבא".

על המשחק עצמו אמר לוי: "כשספגנו את השער הראשון הרמנו ידיים, זה לא מתאים לקבוצה ברמה שלנו ונצטרך לתת על זה את הדעת. ההרכב היה האידיאלי שלנו והשחקנים שמצאתי לנכון פתחו".

על המשך דרכם של הירוקים העונה אמר לוי: יכול להיות שעכשיו יהיה פחות עומס ולחץ, כי הלחץ עלינו היה גדול. יכול להיות שבליגה יהיו לנו יותר כוחות לחזור ליכולות שלנו. נרצה לסיים את הליגה בצורה מכובדת כיאה לאלופה. יש עוד מטרות ויש עוד שחקנים שצריכים להוכיח את עצמם עד סוף השנה כדי להישאר במכבי חיפה".

יניב קטן: "באירופה עשינו דברים יפים וחבל שזה נגמר. כנראה שהשנה אנחנו צריכים להתמודד עם הרבה דברים לא טובים, אבל אין מה לעשות. הרבה דברים כאלה קורים השנה למכבי חיפה, סף השבירה שלנו נמוך ואנחנו לא מבקיעים שערים. צריכים להתמודד עם זה".

ניר דוידוביץ', השוער שספג את כל ארבעת השערים, אמר: "קיבלנו גולים מהר מדי, מקבוצה יותר טובה. אמרתי שאני לא שחקן המפתח היחיד. כולנו לא היינו טובים היום. עשינו קמפיין טוב עד לפה, עכשיו נחזור למטרות בליגה ובגביע".

גוסטבו בוקולי, קשרה הבלתי נלאה של חיפה: "לא כך רצינו לסיים את הקמפיין, לקראת הסוף לא היה לי אוויר. אני לא יודע למה התפרקנו. אולי אשחק בשנה הבאה בספרד, מי יודע".

"הגול הראשון פתח את ההגנה של מכבי"

ארנסטו ואלוורדה, מאמן אספניול, אמר על הניצחון המרשים: "זה יהיה משחק שנזכור עוד הרבה זמן". המנג'ר גם הסביר למה הוא הציב את החלוצים פנדיאני וטאמודו (ששניהם כבשו אמש) בחוד ההתקפה מול ההגנה הירוקה: "פנדיאני תמיד עושה עבודה טובה, וראול בבית מצליח לעבור שומרים בקלות. התוצאה משקרת, הבקענו ארבעה שערים מארבעה מצבים", הוסיף המאמן, שמפרגן לירוקים: "מכבי חיפה שיחקה מצוין במחצית הראשונה ועמדה טקטית נכון. גם אנחנו לא ויתרנו על הצד הטקטי. ברגע שהבקענו את הגול השני ידעתי שזה נגמר".

דה לה פנייה אמר על השער המרהיב שלו, שהיה הראשון במשחק: "חגגתי את הגול כמו משוגע, כי אני לא רגיל להבקיע, ומעדיף לבשל לחברים. אני אתחיל לבעוט יותר לשער מעכשיו, זאת הייתה הרגשה נהדרת לראות את הכדור ברשת. הבן שלי אמר לי שהוא רוצה לראות אותי מבקיע יום אחד, אז זה מה שעשיתי. אני מקדיש לו את השער. מטבע הדברים, השער הזה היה הכי חשוב כי הוא פתח את ההגנה שלהם, שעד אז הסתגרה מאחור".

גם את המתקנים החריבו

אם ההדחה הכואבת לא הספיקה, מקרה לא נעים של ונדליזם התגלה במהלך הלילה במגרשי האלופה בקצף, מתקנים בהם מתאמנות קבוצות מחלקת הנוער של הקבוצה ולא פעם גם הקבוצה הבוגרת.

אנשי חיפה שהוזעקו בלילה ע"י מאבטחים גילו שרוססו במקום כתובות "חיפה אדומה" וביטויים קשים. הפורצים גרמו להרס רב ושברו מכל הבא ליד, עציצים ואביזרים נוספים וכן הבעירו את הרחבה שבכניסה למתקן. משטרת חיפה שהוזעקה למקום כדי לבחון מקרוב את האירוע תעזר במצלמות האבטחה הסמויות שהיו במקום ותיעדו את החוליגנים בפעולתם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully