וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: דיוק הודחה כבר בפתיחה

16.3.2007 / 9:20

סל ניצחון של של אריק מיינור, 1.8 שניות לסיום, קבע 77:79 ל-VCU על השדים הכחולים ביום הראשון של הטורניר. שאר הגדולות ממשיכות הלאה

שגעון הכדורסל האמריקאי של חודש מרץ, הלוא הוא טורניר ה-NCAA, נפתח לו הלילה (בין חמישי לשישי), וכמו שקורה כל שנה, פעם אחר פעם, יש הפתעות, יש גיבורים אלמונים ליום אחד, ויש מאוכזבים גדולים. הפעם 15 דקות התהילה הולכות לאריק מיינור, שקבר סל ניצחון על הראש של דיוק, וקבע 77:79 לווירג'יניה קומונוולת'. במשחקים האחרים לא נרשמו הפתעות.

היום תושלם תמונת הסיבוב השני עם 16 המשחקים הנותרים. בגזרת השידורים הישירים, ESPN יפרגנו לנו את המשחק בין UNLV לג'ורג'יה טק, ב- 18:00, בעוד שערוץ המזרח התיכון (METV) מבטיח שני שידורים ישירים רצופים החל מהשעה 22:05, כשזהות המשודרות עדיין לא נקבעה. מי שלא מסתפק בשלושה שידורים בלבד יכול לצפות בכל המשחקים בשידור ישיר ובחינם באתר של CBS, בלינק המצורף.

דיוק (6) - וירג'יניה קומונוולת' (11) 79:77

לא בטוח שתשמעו עוד פעם את השם הזה, אבל למשך יום אחד אריק מיינור הפך לשם החם בארה"ב, אחרי שקלע את סל הניצחון של הראמס 1.8 שניות לסיום, וסיים את העונה המסויטת של דיוק באקורד צורם נוסף.

"הזריקה הרגישה לי טוב כשיצאה מהיד", אמר מיינור, שקלע 6 מ-22 הנקודות שלו ב-1:24 האחרונות "ואחרי שהיא נכנסה אמרתי לעצמי 'אלוהים, קלעתי עכשיו סל ניצחון על דיוק".

זה היה הניצחון הראשון של VCU בטורניר מאז 1985, ואמנם מדובר כאמור בהפתעה, אבל לא מרעישה במיוחד, לאור העונה החלשה שעברו השדים הכחולים של מייק ששבסקי. ההפסד הראשון של המכללה בסיבוב הראשון מאז 1996 גם קטע רצף של תשע הופעות בסוויט 16. גרג פאולוס קלע 25 למפסידים.

איזור המערב התיכון

מרילנד (4) - דייוידסון (13) 70:82

סטפן קרי, הפרשמן הנפלא של דייוידסון ובנו של שחקן ה-NBA לשעבר דל קרי, ניצח אמנם בקרב ה-"בנים של" את די ג'יי סטרוברי, בנו של כוכב הבייסבול לשעבר דרל סטורברי, עם 30 נקודות לעומת 12 בלבד לכוכב של הטראפינס, אבל לא הצליח לסחוב את יתר חבריו הבינוניים להפתעה, ונשאר עם המחמאות בלבד, בדרך לכמה שבועות מלאי לבטים בקשר ליציאה אפשרית לדראפט. מייק ג'ונס הוביל את מרילנד עם 17 נקודות.

באטלר (5) - אולד דומיניון (12) 46:57

הפתעת העונה במכללות הגיעה לטורניר בצליעה, אבל נמנעה מהדחה מוקדמת בזכות ריצה מטורפת של 0:17 במחצית השניה, בדרך למפגש מול מרינלד בסיבוב השני. איי ג'יי גרייבס קלע 18 לבולדוגס, ברנדון ג'ונסון סיים כקלעי הבולט של אולד דומיניון עם 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

איזור המזרח

צפון קרוליינה (1) - איסטרן קנטאקי (16) 65:86

הטאר הילס כמעט והצליחו לשמוט את המשחק הזה אחרי שראו את יתרון 27 הנקודות שבנו מצטמק לארבע בלבד בפתיחת המחצית השניה, אבל בסיום הבדלי הרמות היו פשוט גדולים מדי. טיילר הנסברו, עדיין חמוש במסיכת המגן לאפו, סיים עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, דארנל דיאלס הוביל את המפסידים עם 17.

מישיגן סטייט (9) - מרקט (8) 49:61

הספרטנס הוכיחו שהם מסוגלים לנצח גם ביום חלש של הכוכב הגדול שלהם דרו נייצל (סיים עם 4 מ-11 מהשדה), וטום איזו נתן לעוזרו לשעבר ויריבו מעבר לקווים, טום קריין, שיעור בהגנה. ריימאר מורגן קלע 14 למישיגן סטייט, דומיניק ג'יימס, אולי במשחקו האחרון במדי מרקט לפני המעבר ל-NBA, קלע 18.

בוסטון קולג' (7) - טקסס טק (10) 75:84

הרד ריידרס של בובי נייט הצליחו להישאר צמודים לאורך מרבית המשחק, אבל האיגלס חגגו בסיום, הודות ליום קליעה מוצלח של טייריס רייס, שסיים עם 26 נקודות. מרטין זינו קלע 21 למפסידים. בסיבוב השני תפגוש בוסטון קולג' את יריבתם לשעבר מהביג איסט, ג'ורג'טאון, לקרב קשה בהרבה.

ג'ורג'טאון (2) - בלמונט (15) 55:80

ההויאס דילגו בקלילות לשלב הבא, וג'ון תומפסון השלישי אף ניצל את ההפרש הגדול כדי לתת דקות משחק לכל אחד מ-12 שחקניו. ג'סי סאפ הוביל את הקלעים עם 20, אנדרו פרסטון קלע 14 לבלמונט.

וושינגטון סטייט (3) - אוראל רוברטס (14) 54:70

רבים הימרו על אוראל רוברטס כסוס השחור של הטורניר, אבל קצת קשה לעבור את הסיבוב הראשון כשהכוכב הגדול שלך, קיילב גרין, פוגע רק ב- 4 מ-16 מהשדה. הקוגארס אמרו יפה תודה ושייטו לשלב הבא. אייבורי קלארק קלע 19 לוושינגטון סטייט, קן טאט ענה לו עם 19 משלו, שלא הספיקו לגולדן איגלס.

ואנדרבילט (6) - ג'ורג' וושינגטון (11) 44:77

המשחק החד צדדי ביותר של הלילה הוכרע כבר במחצית הראשונה, כשהקומאדורס צלפו מכל פינה ומחצו את יריביהם המסכנים. שיין פוסטר הוביל את הדרך עם 18, טראביס קינג זכה לכבוד המפוקפק להיות הקלעי הבולט של הקולוניאלס עם 9 בלבד. ואנדי תנסה להמשיך באותה יכולת בסיבוב השני מול וושינגטון סטייט.

איזור הדרום

אוהיו סטייט (1) - סנטרל קונטיקט סטייט (16) 57:78

גם כאן הבדלי הרמות עשו את שלהם מהרגע הראשון. אחרי שעצרו את החבר'ה הסימפטיים מקונטיקט על 17 נקודות בלבד במחצית הראשונה, הבאקאייז שיחררו קצת את הרסן ונתנו ליריביהם לצאת מהמשחק בכבוד. גרג אודן הוביל את אוהיו סטייט עם 19 נקודות ו-10 קרשים, חאבייר מוחיקה עשה את שלו עם 19 לבלו דבילז.

קסבייר (9) - בריגהאם יאנג ( 8) 77:79

השחקן הכי נמוך על הפרקט, דרו לבנדר, לקח על עצמו את המשחק בדקה האחרונה, עם שש נקודות אישיות כולל שתי קליעות העונשין המנצחות, ששלחו את המוסקיטרים למפגש מעניין בסיבוב השני מול מאמנם לשעבר, ת'אד מאטה ואוהיו סטייט. ג'סטין דולמן קלע 23 לקסבייר, קינה יאנג סיים עם 24 למורמורנים.

טקסס איי.&.אם (3) - פנסלביניה (14) 52:68

האגיס, שהיו אחת הבחירות הפופולריות בקרב מנחשי הבראקט להגיע לפיינל פור, עשו למיליוני אוהדים דפיקות לב כשנקלעו לפיגור מפתיע מול פן האלמונית, אבל נחלצו בשיניים והמשיכו לשלב הבא. אייסי לואו היה כרגיל הקלע הבולט של טקסס A&M עם 20, מארק זולר קלע 19 לקווייקרס.

לואיוויל (6) - סטנפורד (11) 58:78

הגרלת הטורניר סידרה לריק פיטינו שני משחקים למעשה-ביתיים בפתיחה, באולמה של מכללת קנטאקי הסמוכה. החבר'ה שלו נהנו מיציעים אוהדים במיוחד, ופירקו את החבר'ה מהמפרץ כבר במחצית הראשונה, בדרך לניצחון קל מהצפוי. אדגר סוסה ודייויד פאדג'ט קלעו 16 כל אחד למנצחים, ברוק לופז קלע 18 לסטנפורד, אחיו התאום רובין הסתפק בשלוש בלבד. המשחק המצוין של לואיוויל צריך בהחלט לשמש כתמרור אזהרה לבילי גילספי וטקסס A&M לקראת המפגש בין הקבוצות בסיבוב השני.

איזור המערב

יו.סי.אל.איי (2) - וויבר סטייט (15) 42:70

לברוינס לקח בדיוק 12 דקות להתאושש מהמשבר הקצר אליו נקלעו בשבועיים האחרונים, ואז הם יצאו לריצה של 5:22 עד סיום המחצית כדי להבטיח את העלייה לשלב הבא. מאמן UCLA, בן האולנד, לא זכר חסד למכללה בה למד, והוביל את החבר'ה שלו לניצחון משכנע. אהרון אפללו התאושש ממשחק הנפל שלו מול קליפורניה עם 22 נקודות, דזמונד האריס הוביל את וויבר סטייט עם 10 בלבד.

אינדיאנה (7) - גונזאגה (10) 57:70

ההוז'רס נקמו בזאגס על ההדחה מהטורניר אשתקד, וכמובן שהעובדה שכוכב הבולדוגס דאז, אדם מוריסון, כבר ערק למקצוענים, וכוכבם הנוכחי, ג'וש הייטבלט, הושעה לשארית העונה אחרי שפטריות הזיה נתפסו ברכבו, עזרה להם מאוד. רודריק ווילמונט קלע 22 לאינדיאנה ועזר למאמנו קלוין סמפסון לרשום ניצחון בכורה בטורניר כמאמן ההוז'רס, דרק רייביו ודייויד פנדרגראפט קלעו 12 כל אחד למפסידים.

פיטסבורג (3) - רייט סטייט (14) 58:79

הפנתרים התאוששו מהתבוסה הכואבת לג'ורג'טאון בגמר הביג איסט עם ניצחון קליל, בעזרת חלוקת קלעים מאוזנת שהציגה חמישה שחקנים בדאבל פיגרז, בראשות 14 של רונלד ראמון. ד'שון ווד, כוכבה של רייט סטייט שמשחק גדול שלו היה עשוי להקנות לו מקום ב-NBA בעונה הבאה, יסתפק ככל הנראה בקריירה אירופאית, למרות שסיים כקלעי הבולט של קבוצתו עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully