וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-הכח: הנהלת כפ"ס "תפצה" את האוהדים המוכים

מנויים ינתנו לאוהדים שהוכו על ידי אוהדי בית"ר. ישראלביץ' ייעדר. דן רומן מהכח: "אותנו לא צריכות לעניין שאיפות של קבוצות אחרות"

הנהלת קבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא החליטה הבוקר (חמישי) לפצות את אוהדי הקבוצה שהוכו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים בתום משחק חצי גמר גביע הטוטו שנערך אמש (רביעי).

ההחלטה התקבלה לאחר פגישה שנערכה הבוקר בין הנהלת הקבוצה, נציגי האוהדים והמאמן אלי אוחנה. במהלך הפגישה הוחלט כי אחד מאוהדי הקבוצה שספג אלימות קשה מאוהדי בית"ר והחל לאהוד את הקבוצה רק העונה, יקבל מנוי למשחקי הקבוצה. היום התקשר חלוץ הקבוצה אורן ניסים בשם השחקנים, לראשי חוג האוהדים וביקש להגיע יחד עם שחקני הקבוצה לביקור בית אצל אותם אוהדים שנפגעו.

לקראת משחק הבית מול הכח עמידר ר"ג (שבת, 18:30) בקבוצה קיימת נחישות רבה לנצח את המשחק, במטרה להיצמד לצמרת. "זו ההזדמנות שלנו להוכיח שאנחנו קבוצת צמרת ראויה בליגת העל, כפי שהצהרנו בתחילת העונה", אמרו בקבוצה.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' לא יטול חלק במשחק בגלל עונש הרחקה. בעקבות המגעים האחרונים בין השחקן לקבוצתו נראה כי הקשר יחתום לבסוף על חוזה וישאר במועדון מהשרון. לקראת המשחק מול אורי מלמיליאן ושחקניו ההנהלה החליטה לחלק 200 כרטיסים לילדי בתי ספר שונים בעיר.

ההרכב משוער של הפועל כפ"ס: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, לירון זרקו, דאגלאס דה סילבה, אלירן דנין; אביחי ידין, בן לוז (שלו מנשה), אבי כנפו, יעוזה אבו בקרי; סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה.

ממשיכים במאבק ההישרדות

אחרי שבוע קשה עם שני הפסדים (מכבי פ"ת בליגה והרצליה בגביע הטוטו) תחזור הכח למאבקי התחתית מול הפועל כפ"ס, שלמעשה איבדה עניין בליגה. בסיבוב הקודם הסגולים חגגו עם 1:3 ב"לויטה" אחרי צמד של דודי ליברמן ושער של פפי קימוטו, היחיד שלו עד כה.

שחקן הרכש המשמעותי השני שהגיע בפגרה, מנור חסן, לא בדיוק השתלב בקבוצה ועלה בהרכב הפותח רק שלוש פעמים, לאחרונה במחזור ה-17. גם השבוע הוא צפוי לפתוח על הספסל. יוסי רוזן ייעדר בגלל צהובים, לעומתו יחזרו לסגל מור גולן ודן רומן.

הקשר האחורי גיא טוביאק, שנפצע במחזור החמישי, חזר השבוע לאימונים, כולל אימוני כושר אישיים ופיזיותרפיה. טוביאק: "אני מקווה לחזור לשחק באמצע אפריל, וכבר חזר לי החיוך לפנים. אורי יודע מה צריך לעשות, ואני מקווה ששחקנים יעשו את העבודה בשטח".

דן רומן: "כפר סבא כבר לא יעלו ולא יירדו אבל כל שחקן רוצה לנצת. אותנו לא צריכות לעניין השאיפות של קבוצות אחרות. אנחנו צריכים לנצח ולא משנה מי היריבה. אני מקווה שנסיק מסקנות מהמשחק הגרוע נגד מכבי פ"ת".

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, אדריאן גמאן (יוסי ביטון), שוקי נגר: דניאל היידמן, דודי ליברמן, דן רומן, אבי תקוה: מור גולן, פפי קימוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully