וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן חתם לעונה נוספת ביובנטוס

15.3.2007 / 16:05

הגברת הזקנה עוברת מתיחת פנים ומלבד הארכת חוזהו של המאמן הצרפתי, תשקיע משפחת אניילי כ-104 מיליון יורו ברכש לקבוצה

אם מישהו שכח לרגע את יובנטוס, הרי שקבוצת הפאר מטורינו דואגת להזכיר שרגליה אולי נטועות בסרייה B, אבל ראשה כבר בסרייה A ובאירופה. הגברת הזקנה הודיעה אתמול (רביעי) שהיא תשקיע עוד 104 מיליון יורו (!) בחיזוק הקבוצה, מרגע שהיא תבטיח את עלייתה לסרייה A.

קבוצת המנהלים של הקבוצה הצביעה בעד כמעט הכפלת תקציב הקבוצה, מה שאמור להקל במשא ומתן העתידי עם שחקנים אטרקטיביים, בקיץ הקרוב. קבוצת IFIL ממשפחת אניילי, שהיא בעלת השליטה במניות הקבוצה, תקבע כיצד יחולקו משאבי המועדון בחודש אפריל הקרוב.

"ההשקעות הרבות שלנו מכוונות לעבר הישגים ספורטיביים, שיפור איכות הקבוצה והצוות המקצועי", הסבירה הגברת הזקנה בהודעתה הרשמית, "וכל זאת כדי להבטיח את חזרתנו למאבקי הצמרת באיטליה ובאירופה". אחד הצעדים אשר יבטיחו יציבות והמשכיות בטורינו הוא החתמתו של מאמן הקבוצה דידייה דשאן לעונה נוספת, וכל זאת למרות חוסר הפופולריות שלו בקרב אוהדי הביאנקונרי.

יובנטוס גם דאגה להחתים כבר לפני כחדשיים את חסן סאליהאמיצ'יץ, שחקנה של באיירן מינכן, וכן את הבלם הצ'כי זדנק גריגרה. שחקנים נוספים שנמצאים על כוונת הזברות הם כוכב המבורג רפאל ואן דר וארט, וקשר מארסיי פרנק ריברי.

"דיברתי עם השחקנים, הסברתי להם את התוכניות וקיבלתי מהם משוב על הדברים", הסביר ג'ון אלקן, אחד מאנשי אימפריית אניילי, בעלת מפעל המכוניות "פיאט" . ההשקעה הכספית המאסיבית ביובה חשובה גם בגלל הצהרותיהם של חלק מכוכבי הקבוצה דוגמת ג'יאנלואיג'י בופון, דויד טרזגה ומאורו קאמורנסי, שהם ישארו במועדון רק אם הוא ישקיע ויתחזק בזמן העונה בסרייה B.

הקפטן אלסנדרו דל פיירו קיבל בברכה את מהלכי ההנהלה ואמר בשם השחקנים: "אנחנו רוצים להודות ל'משפחה' שצעדה הוא מבורך עבור כל אלה שנשארו במועדון על אף השנה הקשה שהוא עובר".

ההשקעה של משפחת אניילי היא לא רק בקבוצה אלא גם באיצטדיון דלה אלפי, מגרשה הביתי של הקבוצה, השנוא על מרבית אוהדיה. איטליה מתכוונת להתמודד על אירוח משחקי יורו 2012, והדלה אלפי, ששיפוצו החל בקיץ האחרון, הוא אחד המועמדים לאירוח המשחקים, כפי ששימש במונדיאל 1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully