וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פ"ת: שלח הולך רק על הקווים

אחרי שראובן עטר הושעה ממשחק אחד, עוזר המאמן, יחליפו בשבת במשחק מול אייל לחמן ושחקניו, שמנסים לפתח מומנטום בתחתית

אחרי שמאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, קיבל עונש השעייה ממשחק אחד, על ידי וועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, בגין דבריו והתנהגותו כלפי שופט הקו לירן ליאני, במשחק בהפסד 2:1 למכבי ת"א, היה ספק אם עוזר המאמן אמיר שלח יוכל לתפוס את מקומו. שלח הוא בעל תעודת מאמן כדורגל, אך לא נרשם כחבר באיגוד המאמנים מנע ממנו לעמוד על הקווין במשחק הבית של הקבוצה מול הפועל פ"ת (שבת, 19:00).

הסיבוך הביורוקרטי הקטן נפתר ביום חמישי אחרי שאיגוד המאמנים הודיע בפקס רשמי למכבי נתניה ששלח נרשם כחבר והוא מוסמך לאמן את הקבוצה: "המאמן אמיר שלח רשום באיגוד המאמנים ומחזיק בדיפלומה של מאמן. תעודת חבר האיגוד שלו נמצאת בהנפקה ותשלח אליכם בשבוע הבא. הנ"ל רשאי למלא את תפקיד המאמן במשחקי הקבוצה". עכשיו כל שנותר לנתניה הוא להתמקד בניצחון המיוחל על הלחמנים.

נתניה, שתגיע למשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה אחרי שני הפסדים רצופים לתל אביביות, מסיימת את הכנותיה לקראת המשחק, כשמחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם בו יתרגל ראובן עטר את ההרכב. היום התאמנה הקבוצה בצל גשם, כשכל השחקנים מתאמנים כרגיל, מלבד הבלם אבי סטרול שפרש במהלך האימון בשל מתיחה.

אמיר טגה חזר להתאמן אחרי שסבל מזעזוע מוח, זכר למשחק הרעים במדי ישראל מול בולגריה בשבוע שעבר. את המשחק בשבת יחמיץ טגה בשל צהובים, כשתמיר כהן צפוי להמשיך להחליפו. לעומתו החלוץ מוסא סאנוגו, שריצה שבוע שעבר את עונש ההרחקה השני שלו מאז שהגיע לנתניה, צפוי לחזור להרכב. ראובן עטר המורחק יצפה ובמשחק מיציע הכבוד, אשר ממנו יוכל להטיב לראות את המשחק אפילו טוב יותר מהקווים. בקבוצה ירצו לנצל את שני משחק הבית הרצופים מול הפועל פתח תקוה ומ.ס. אשדוד כדי לחזור ולבסס את עצמם בצמרת הגבוהה.

הבלם גולן חרמון אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק: "לפני שמסתכלים על מי עבר או לא עבר אותנו, אנחנו צריכים לחזור להיות הקבוצה שלפני שני המשחקים האחרונים, ולחזור לנצח. ההתמקדות שלנו צריכה להיות קודם כל בלעשות דברים חיוביים למען הקהל. ראובן דאג שהאווירה תישאר חיובית ובלי לחץ. הוא ממשיך את הדרך שלו בלי בעיות ובלי בלגאן. הדרך היא נכונה כי כשאתה דובק בדרך מסוימת, צריך להמשיך בה גם במצבים קשים. אני מקווה שבסופו של דבר החיוביות שלו תחזיר אותנו למסלול הניצחונות".

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, גולן חרמון, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, תמיר כהן, זנו בונדאה, איתי שכטר; סאמד אובודו אוקוצ'ה, מוסא סאנוגו.

הפועל פ"ת מנסה לפתח מומנטום

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, יודעת הפועל פ"ת שזו לא השיטה להינצל העונה מנשירה לליגה הלאומית, ואם אם המושבות לא תתחיל לצבור ניצחונות, הירידה לליגה השנייה תגיע מוקדם מהצפוי. משחק בקופסה הוא אף פעם לא קל, אבל מול מכבי נתניה (שבת, 19:00) של השבועיים האחרונים, זו יכולה להיות הזדמנות פז עבור אייל לחמן ושחקניו להשיג שלוש נקודות מפתיעות. העובדה שמאמן המארחת, ראובן עטר, הושעה למשחק אחד ואמיר שלח יהיה זה שיחליפו, לא משנה למלאבסים, שמודאגים בעיקר ממכת הפציעות ממנה סובל חוד הקבוצה.

הכחולים ייחסרו את החלוץ סעיד מקאסי שסובל ממתיחה בשריר, ואת הפצוע הטרי אלנתן סלמי שייעדר כחודש, לאחר שנפגע בברכו במהלך אחד מאימוני הקבוצה. מוטי קקון חזר השבוע להתאמן והוא צפוי להיכלל בסגל המשחק, אך קלושים הסיכויים שישחק. מצבו של חלוצה הזר של הקבוצה, קונסטנט קיפרה, דומה לזה של ה"עיט". אייל לחמן, שנוקט בדרך כלל בגישה התקפית, ייחסר במרכז השדה את הקשר צ'קה גאדיאגה, אך יהנה מחזרתו לסגל של עידן סרור, שסיים לרצות את עונש ההשעייה.

ההרכב המשוער של הפועל פ"ת: רפי כהן; עומרי קנדה, מעוז סמיה, זאב חיימוביץ', מהרן אבו ריא; יניב לוזון, רמי עמאר, עידן סרור (מאור בוזגלו), אברימה סילה, מיקל מרסגיליה; שמעון אבו חצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully