וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "לא התקבלה החלטה לגבי העונה הבאה"

לי בוץ

15.3.2007 / 14:05

לוני הרציקוביץ' מצהיר ששום דבר לא סגור לגבי המשך העסקתו של אלי כהן כמאמן מכבי ת”א: ”נושאי התפקידים יתרכזו בעונה הנוכחית”

"לא התקבלה כל החלטה לגבי העונה הבאה", כך הדגיש הבוקר (חמישי) הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', זאת בעקבות הדיבורים באוויר סביב עתידו של המאמן אלי כהן והצוות המקצועי במועדון, כמו גם של השחקנים הזרים ושל הרציקוביץ' עצמו.

כזכור, רק לפני שלושה שבועות אחרי הנצחון של הצהובים 0:1 על הפועל פ"ת בבלומפילד, חשף אלי כהן כי יש לו "חוזה כמעט סגור לעונה הבאה". אמש, ציין עוזרו, ויקי פרץ, כי טרם דיברו עם השניים על העונה הבאה, והוסיף: "אני מאמין ומקווה שיהיה בסדר. אנחנו נהנים פה, וטבעי שנרצה להמשיך, במיוחד אם הקבוצה תגיע לאירופה".

נכון לעכשיו, תשעה מחזורים לסיום העונה, מבקש האיש החזק במכבי להבהיר: "כל נושאי התפקידים בקבוצה קיבלו הנחיה להתרכז בעונה הנוכחית על מנת לא לאבד את הדרך ואת המיקוד, אשר דרושים בכדי להביא את ההצלחה המירבית בעונה הזו".

"למעט קווי הנחיה ויצירת טיוטות להתכנסות סביב תאריכי מפתח, שאותם חייבים לקחת בחשבון כבר היום, לא נתקבלו החלטות כלשהן במסגרת מכבי ת"א לגבי העונה הבאה. כאשר תושלם העבודה תצא הודעה מסודרת שבין היתר תגדיר לוחות זמנים לטיפול בסוגיות השונות, בהן הפרסונליות והלוגיסטיות כאחד".

חניכיו של אלי כהן ערכו את אימון הערב (חמישי) במזג אוויר סוער בליווי רוחות עזות. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של מושיקו מישאלוב, שחזר להתאמן היום לראשונה מאז שנפצע באזור הצלעות מול מכבי נתניה. מישאלוב השלים אימון מלא, אך בכל מקרה לא ישחק מול מ.ס. אשדוד בשבת בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully