וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן: "בכל טורניר מוקדמות יש תוצאות רעות"

15.3.2007 / 12:05

"הגארדיאן" פירסם את סגל אנגליה, ומקלארן כבר מכין אליבי למשחק מול ישראל במוקדמות היורו. הצעה באנגליה: כל תיקו יוכרע בפנדלים

דיוויד ניוג'נט, חלוצה של פרסטון מהצ'מפיונסשיפ (הליגה השנייה), זה השפן שמתכנן מאמן נבחרת אנגליה, סטיב מקלארן, לזמן כמחליף לדארן בנט הפצוע, למשחק מוקדמות יורו 2008 מול ישראל, במידה שהאחרון לא יהיה כשיר עד להתמודדות. ניוג'נט היה רשום נכון לאמש כשחקנה של הנבחרת האנגלית הצעירה למשחק הידידות מול מקבילתה האיטלקית, אבל עתה הוא מועמד להצטרף למסיבה של הגדולים.

ה"גארדיאן" הבריטי מדווח היום (חמישי) שחלוצה של צ'ארלטון סובל מכאבים בבירכו וייעדר ממשחק הקבוצה מול ניוקאסל ביום ראשון. אחרי שפיטר קראוץ' ייעדר בגלל אפו השבור, מקלארן החליט לעבות את סגל ההתקפה עם ניוג'נט הצעיר, שהרשימו ביום שלישי האחרון כשכבש שער ניצחון לרישתה של איפסוויץ' (0:1). מקלארן ייחסר מול ישראל את אשלי קול המושעה ומי שמועמדים לאייש את אגף שמאל הם פיל נאויל וג'יימי קאראגר.

"אני מאמין שזה יהיה משחק גדול", אמר מקלארן על המפגש מול ישראל, "ומשחק שיתן לנו הרבה נסיון. אני מרוצה מכושרו של קאראגר, והוא שחקן שכל קבוצה היתה רוצה בשורותיה. הוא מנוסה, מקצוען ובעל אישיות". אוקיי, עכשיו דרור קשטן יודע על מי מקלארן סומך, ואם הוא יקרא את ה"גארדיאן" של הבוקר הוא כבר יידע שאנגליה תעלה מולו בפורמט (לא מפתיע) של 2:4:4.

"ראינו את ארון לנון שיכול לשחק גם באגף ימין וגם באגף שמאל", התייחס מקלארן לפציעתו של ג'ו קול ולבעיה שהיא יצרה לו בקישור, והנה קשטן כבר יכול ללמד את שחקניו כיצד עוצרים את הקשר המוכשר שאוהב לרוץ על הקו. המאמן האנגלי יודע שהבעיות שיש לו עכשיו יכולות להיות חמורות יותר משום שצ'לסי, טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד ומידלסבורו, ישחקו שני משחקים בשלושה ימי סוף השבוע הקרוב, עקב השתתפותם בגביע האנגלי.

"בחדר ההלבשה אנחנו צריכים להביט אחד לשני בעיניים ולדעת אם אנחנו סומכים האחד על השני", עבר מקלארן לטון דרמטי והכין גם סוג של אליבי לקראת הבאות, "בכל טורניר מוקדמות יש תוצאות רעות וספקות. כשאנו עם הגב לקיר, זה הרגע ששחקננו המנוסים והבכירים צריכים להוביל. הם כבר עשו זאת בעבר".

הסגל המלא של אנגליה למשחק מול ישראל ואנדורה, על פי ה"גארדיאן" הבריטי: פול רובינסון, בן פוסטר, סקוט קארסון (שוערים); גארי נאויל, מיקה ריצ'ארדס, ריו פרדיננד, ג'ון טרי, ג'ונתן וודגייט, ג'יימי קאראגר, פיל נאויל, אשלי קול (הגנה); סטיבן ג'רארד, אואן הארגריבס, מייקל קאריק, סקוט פארקר, פרנק למפרד, ארון לנון, קירון דייר, סטיוארט דונינג, וויין רוני, אנדרו ג'ונסון, ג'רמיין דפו, דארן בנט (קישור והתקפה).

כל תיקו יוכרע מהנקודה הלבנה?

על פי ה"סאן" יו"ר ליגות הכדורגל של אנגליה הלורד בראיין מאוויניי יציע בפגישה היום (חמישי) עם יו"ר הצ'מפיונסשיפ, הליגה השנייה באנגליה, שבעונה הבאה יוכרעו משחקי התיקו של הליגה על ידי בעיטות מ-11 מטרים. לפי מאוויניי, קבוצה שתנצח בפנדלים תקבל נקודה נוספת למאזנה, ואילו המפסידה תשא בחיקה רק נקודה אחת שהושגה בזכות תוצאת התיקו.

ההצעה תקפה גם לליגות הנמוכות יותר של אנגליה וזוכה לברכתם של מרבית ההנהלות, אשר סבורות שזו תהיה הדרך הנכונה להגדיל את כמות הקהל במגרשים, ולהוסיף מתח למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully