וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא ובודירוגה אומרים שלום

15.3.2007 / 21:17

הקבוצה האיטלקית נוצחה 77:72 על ידי טאו ועפה. פאו ומלאגה הבטיחו את הראשות בביתן. טרוויזו תצא בשבוע הבא למוסקבה, לקרב על העלייה

המחזור החמישי של היורוליג הושלם הערב (חמישי), והבהיר כמעט סופית את תמונת העולות לשלב משחקי ההצלבה.

מכבי ת"א הבטיחה את עלייתה לשלב הבא מהמקום השני בבית אחרי שרומא הפסידה לטאו ויטוריה 77:72. ההפסד האיטלקי בנוסף לניצחונה של מכבי ת"א בצרפת סתמו את הגולל על קבוצתו של יסמין רפשה.

בבית ו' פנאתנייקוס אתונה התגברה על המשוכה הנמוכה שהוצבה לה בדמות פרוקום סופוט עם ניצחון קליל 68:95. היוונים הבטיחו לעצמם את ראשות הבית ויתרון הביתיות בהצלבה.

בבית ז' המרתק, מלאגה הבטיחה את מקומה כראש בית אחרי שניצחה 63:72 את דינמו מוסקבה, ועל כן תפגוש את ברצלונה ברבע הגמר, שתסיים שנייה בבית ו'. בשבוע הבא תצא בנטון טרוויזו של בלאט למוסקבה לקרב ענקים על המקום השני.

בית ד': רומא - טאו ויטוריה 77:72

עבור האיטלקים היה זה משחק של להיות או לחדול. הם ידעו שהפסד, בצירוף ניצחון של מכבי ת"א יעיף אותם מהמפעל עוד לפני משחקם בנוקיה. טאו הבטיחה מזמן את העלייה מהמקום הראשון מהבית החלש, אבל הבאסקים לא ויתרו על המאזן הנקי מהפסדים שלהם ורשמו עוד ניצחון מצוין.

רומא פתחה טוב והובילה בסוף הרבע הראשון בחמש הפרש, אבל עד המחצית השוותה טאו ל-40:40. הבאסקים המשיכו עם המומנטום, ועלו ליתרון חמש בעצמם בסוף הרבע השלישי (53:58), שנשמר עד סוף המשחק.

עקב חסרונם של סרקאן ארדוגאן הפצוע ולואיס סקולה, שקיבל מנוחה, טיאגו ספליטר, הסנטר הברזילאי, הוביל את טאו עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, איגור ראקוצ'ביץ' וטלטוביץ' קלעו 17 נקודות כ"א. סרגי וידאל הוסיף 10, פבלו פריג'יוני תרם 5, ארסלן 4, זוראן פלאניניץ' וקאיה פקר עם 3 כ"א.

לרומא קלעו: אוניין אסקרביץ' 19 ו-7 ריבאונדים, דיאן בודירוגה 17 נקודות, דיוויד הוקינס 14, לוקה גארי הוסיף 7, ג'יאקופו ג'יאקטי ומיירה צ'טמן עם 5 כ"א. אלכס ריגטי ואלסנדו טונולי תרמו תרומה צנועה, 2 נקודות כ"א ויון סטפנסון עם נקודה.

בית ו': פנאתינייקוס - פרוקום סופוט 68:95

אפס פילזן עשתה אמש (רביעי) שירות טוב ליוונים כשניצחה את ברצלונה. החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' הייתה צריכה ניצחון ביתי על הפולנים כדי להבטיח את המקום הראשון בבית ואת הביתיות בשלב הבא ועשתה זאת ללא בעיות מיוחדות. פרוקום אמנם פתחה טוב ואף הוליכה, אך פאו התעשתה מהר, ודהרה כדי להוליך בהפסקה ב-19 הפרש, 28:47. היוונים המשיכו להתעלל בפולנים גם במחצית השנייה.

בית ו' סגור שכפנאתנייקוס הבטיחה את המקום הראשון בבית ואילו ברצלונה תעפיל מהמקום השני, בלי כל קשר לתוצאת המשחק בין שתי הקבוצות שייערך בשבוע הבא בברצלונה.

בפאו, חלוקת נקודות מדהימה עם 12 קלעים: דימוס דיקודיס הוביל עם 19, דימיטריוס דיאמנטידיס 13 נקודות, מילוש וויאניץ' תרם 11, מייקל באטיסט 8, פרג'יסקוס אלברטיס הוסיף 7. דיאן טומאשביץ', ניקוס חאג'יבראטס, קוסטאס צרצאריס, רוברטס יבטוקאס, ודושאן שאקוטה עם 6 כ"א. טוני דלק 5 נקודות ו-8 ריבאונדים וסאני בצ'ירוביץ' הסתפק ב-2.

לסופוט: ראשיד אטקינס 15, יסמין הוקיץ' תרם 12, דונטאס סלאנינה וכריסטיאן דלמאו 9 עם 9 כ"א. מייקל אנדרסן 8, חוסיין בשוק 6, תומאס מאסיליוס 5 נקודות ו-6 ריבאונדים, אדם וויצ'יק ודילביץ' עם 2 כ"א.

בית ז': מלאגה - דינמו מוסקבה 62:73

הקרב הגדול על ראשות בית ז' יצא לדרך, ובפאלאס חוזה מריה מרטין קארפנה שאגה הערב (חמישי) רבבת אוהדים פנאטים, שדחפה את האנדלוסים לניצחון, שהבטיח להם את ראשות הבית.

בנטון טרוויזו, שניצחה את אריס סלוניקי, תצא בשבוע הבא למוסקבה, למשחק שיקבע את גורלה נגד דינמו.

מרקו טושאק הוביל את מלאגה עם 19 נקודות כשהספרדים מוליכים מתחילת משחק ולא שומטים את היתרון. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 23:16 לספרדים, כאשר הרבע השני נגמר בתוצאה כמעט זהה 23:17. ההפרש המשיך לצמוח גם ברבע השלישי, כשלקראת הסיום הצליחה הקבוצה הרוסית לקזז קמעה מהיתרון, אך לא מעבר לזה.

עוד קלעו למלאגה: פייסון 10 נקודות, קרלוס קבזאס, דניאל סנטיאגו וברני רודריגז עם 9 כ"א. יירי וולש הוסיף 7, קרלוס חימנז תרם 4, דה מיגל, פפה סנצ'ז וקוסטאס ואסילאידיס עם 2 כ"א.

בדינמו מוסקבה התחלקו הקלעים באופן נאה: סרגיי מונייה, טרושקין ובייקוב קלעו 9 כ"א, בויאן פופוביץ' עם 8, לזארוס פאפאדופולוס 7, אדי גיל הוסיף 6, דימיטרי דומאני וטקואן דין עם 4 כ"א, אנטוניס פוטסיס, חבוסטוב ואסילייב תרמו 2 כ"א.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully