וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: נבחרת ישראל המריאה לאליפות העולם

14.3.2007 / 21:34

הנבחרת תקיים מחנה אימון בהונג קונג ומשם תמשיך למלבורן, לאליפות שתיפתח ב-25 במארס. המטרה: כרטיסים לבייג'ין

נבחרת השחייה של ישראל יצאה הערב (רביעי) להונג קונג, שם תקיים מחנה אימונים של שלושה ימים ומשם תמשיך למלבורן אוסטרליה, שם תיפתח ב-25 במארס אליפות העולם בשחייה.

הנבחרת, בהדרכתו של המאמן ליאוניד קאופמן, כוללת את אניה גוסטומלסקי, עמית עיברי, איתי צ'מה, אהוד סגל, שי לבנת, מיקי מלול וגיא ברנע. שני האחרונים מגיעים להונג קונג ישירות מארה"ב, שם הם לומדים ומתאמנים.

קאופמן שומר על אופטימיות: "המטרה שלנו היא להשיג כרטיסי כניסה לאולימפיאדה. יש לנו בנבחרת מספר שחיינים שמסוגלים לעמוד במשימה. אני מאמין שאם כל אחד ישפר במקצוע שלו את השיא הישראלי, זה יספיק לו למקום בין 16 הבכירים בעולם ולהבטחת הכרטיס לבייג'ין. יש מספר מקרים שהשחיינים יצטרכו להשיג גם יותר. זה לא קל, אבל זה בהחלט אפשרי".

מי שהקדים לצאת למלבורן הוא דניאל קציר, אשר ישחה במים פתוחים. קציר יצא כבר בשבת, יחד עם נבחרת השחייה האמנותית, וזאת מכיוון שהתחרויות במים פתוחים יתחילו כבר ביום ראשון, ה-18 במארס. קציר ישאף להשיג את המינימום האולימפי במרחק ל-10 ק"מ ולסיים בין 16 הראשונים במקצה. בתחרויות במסגרת סבב הגביע העולמי שנערכו בדרום אמריקה קציר דורג 9 והוא מאמין שיש ביכולתו להציג יכולת דומה ולהשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים. ענף המים הפתוחים יכלל במשחקים האולימפיים בביג'ין בפעם הראשונה.

בנות נבחרת השחייה האמנותית, שכבר נמצאות במלבורן, יתחילו את התחרויות שלהן בשבת הקרובה. אנסטסיה גלושקוב וויקטוריה ירמולינסקייה יתחילו את דרכן בשבת בדואט בתרגילי החובה. גלושקוב תתחרה גם במסלול האישי - הסולו. יחד עם השתיים נמצאת באוסטרליה גם השחיינית אתי לוי.

הציפייה במשלחת הישראלית היא שהבנות תצלחנה להעפיל לגמר התחרות, במקרה כזה, המאמנת טטיאנה צים מתכוונת לשתף את לוי במשחי הגמר כדי שתרכוש ניסיון, מכיוון שמקום בגמר יבטיח אוטומאטית את הכרטיס לבייג'ין ולמיקום הסופי בגמר כבר לא תהיה משמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully