וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני מתכנן מהפכה

14.3.2007 / 21:43

נשיא אופ"א רוצה לשנות את כל שיטת חלוקת המקומות בצ'מפיונס לליגות הבכירות, מה שאומר שגם לקטנים כמונו יש על מה לבנות

כנראה שלא סתם מישל פלאטיני אוהב להתחכך באיצ'ה מנחמים למיניהם. עכשיו נשיא אופ"א יוצא ביוזמה חדשה, שמעלה על נס את קרנם המידרדרת של יהודי פולין.

ולא רק שלהם: מתברר שהצרפתי הדגול מת גם על צ'כים ודנים, וחובב מיעוטים באופן כללי. בסוף עוד יתברר שהוא נימול ולא ידענו.

ובמה בעצם מדובר? בכך שמספר 10 הגדול (שב בשקט מראדונה, לא התכוונו אליך) רוצה לשנות את שיטת העליייה לליגת האלופות. לדברי מישל (אולי נעברת לו למשה?), הצורה הנוכחית - שבה קבוצות שממוקמות נמוך בליגות הבכירות של איטליה, ספרד ואנגליה עולות אוטומטית למפעל היוקרתי - היא לא הוגנת.

משה פלאטיני חושב שזה קל מדי עבור מועדונים מהליגות הגדולות להעפיל לשלב הבתים, ומסביר: "זה לא שאני רוצה לתקוע את האנגלים, הספרדים או האיטלקים אבל צריך להיות איזון. אולי קבוצות מליגות גדולות, שמקבלות שלושה או ארבעה מקומות אוטומטית במוקדמות, צריכות לשחק אחת נגד השניה".

המאסטרו של אופ"א לא מתבייש להגיד מה מציק לו: "הבעיה שלי היא ששתי הקבוצות הגדולות מכל ליגה בכירה לא משחקות בסיבוב הקובע עליה לשלב הבא אחת נגד השניה, אלא נגד קבוצות קטנות יותר. אנחנו רוצים להוסיף עוד מדינות לתחרות, וכדי לעשות את זה צריך להוציא כמה מהקבוצות האחרות", מפרגן פלאטיני לקטנים.

ואנחנו, עם מי נזדהה אם לא עם הקטנים? אם לא דרך היכולת, אולי נצליח סוף סוך להגיע לצ'מפיונס דרך הקומבינה. שימו לב: "אני לא בטוח שהמועדונים הרביעיים מאנגליה, איטליה או ספרד חשובים יותר מאשר אלופת הולנד, צ'כיה או דנמרק". בדיוק מיסייה, תמשיך ככה. גם לאלופת ישראל מגיע שיריון בשלב הבתים. בכל מקרה, כל שינוי בפורמט לא יוכל להתבצע לפני עונת 2009/10, אבל זה לא שיש לנו ברירה. אנחנו נמתין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully