וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן, ברמן וטוטנהאם ברבע גמר גביע אופ"א

14.3.2007 / 23:53

באייר הצליחה להפוך פיגור 2:1 מהמשחק הראשון מול לאנס לניצחון ביתי 0:3 בגומלין. הגמר יהיה בגלזגו, אבל ריינג'רס לא תהיה בו

הערב (רביעי) נקבעו ארבע העולות הראשונות לרבע גמר גביע אופ"א. באייר לברקוזן הצליחה להתגבר על פיגור 2:1 מהמשחק הראשון מול לאנס, ניצחה בבית 0:3 (2:4 בסיכום שני המשחקים) והתקדמה למקום שבו מכבי חיפה רוצה להיות.

הקהל הביתי בבייארנה דחף את הקבוצה של מיכאל סקיבה, ואנדריי וורונין כבש את הראשון בדקה ה-36. סרגיי ברבארז (55) וחואן (70) השלימו את המהפך החלק מול הצרפתים.

אוסאסונה - ריינג'רס 0:1 (1:2 בסיכום)

כמה שהקבוצה מגלזגו קיוותה להגיע לגמר גביע אופ"א, שהשנה נערך באיצטדיון האמפדן פארק שבגלאזגו. אבל אפילו איצטדיון האייברוקס לא עזר לריינג'רס לנצח את אוסאסונה במשחק הראשון (1:1), והערב בספרד הספרדים נקמו את דמה של הפועל ת"א ועלו לרבע הגמר משער של פיר וובו (71).

ורדר ברמן - סלטה ויגו 0:2 (0:3 בסיכום)

אין, מאז שחיים רביבו לא שם - ויגו לא קבוצה. אחרי הפסד ביתי (1:0) במשחק הקודם, סלטה לא באמת האמינה שהיא תנצח את החבורה של תומאס שאף בחוץ. ונחשו מה, זה באמת לא קרה. הוגו אלמיידה (48) וקלמנס פריץ (61) וידאו שברמן תהיה הקבוצה הגרמנית השניה ברבע הגמר.

טוטנהאם - בראגה 2:3 (4:6 בסיכום)

שער עצמי של הדלסטון בדקה ה-24 עוד נתן לאורחים תקווה, אבל צמד של ברבאטוב (28 ו-42) נתן לטוטנהאם יתרון מבטיח. אנדראדה השווה ל-2:2 בדקה ה-64, ושער נוסף של הפורטוגלים היה כופה הארכה, אבל מלברנק נקבע 2:3 בדקה ה-76, וטוטנהאם (שעלתה לשמינית בלי לשחק אחרי השעייתה של פיינורד) ממשיכה לטייל לרבע הגמר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully