וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: קודר מאוד

15.3.2007 / 11:18

המטרה של הקבוצות ב-NL מרכז היא להדיח את סט. לואיס מהפסגה, אבל אף אחת לא נראית ממש מוכנה למשימה. פותחים עונה בבייסבול

בניגוד לבית המקביל מה-AL, ה-NL מרכז היה בית מחריד באיכותו בעונה שעברה. האלופה שיצאה ממנו, סט. לואיס, ניצחה בסך הכל 83 משחקים והפגינה רמה מתחת לנאותה. מילווקי עושה קולות של שיפור, הקאבס שוב שופכים כספים ונתלים על זרועות של מגישים בעייתיים, יוסטון מעבר לשיא וסינסינטי ופיטסבורג ישמשו לא יותר מקישוט לליגה.

סט. לואיס קרדינלס

מאזן ב-2006: 78:83

הצטרפו: אדם קנדי, קיפ וולס, ראס ספרינגר, ריאן פרנקלין

עזבו: לארי ביגבי, ג'ף וויבר, רוני בליארד, חורחה סוסה, ג'ייסון מארקי, ג'ף סופאן

שלושה מגישי רוטציה, ששניים מהם, ג'ף וויבר וג'ף סופאן, היו מדהימים בפלייאוף, עזבו את הקרדינלס, שעברו שינוי פנים די רציני. במקום סופאן, וויבר ומארקי הביאה סט. לואיס את קיפ וולס, והחור נראה גדול מדי למילוי.

במרכז ההתקפה של הקרדינלס עומדים עדיין אותם שחקנים מוכחים, כשבמוקד, כמובן - אלברט פוחולס, היהלום שבכתר הליגה. פוחולס הוא שחקן בלתי עציר, ולא יהיה מוגזם להמר שהוא הולך לקראת עוד עונה ענקית. סקוט רולן בריא ועם ביטחון, ג'ים אדמונדס ולארי ווקר לא נהיו צעירים יותר, אבל לא שכחו לשחק ודייויד אקשטיין נשאר אחד השורטסטופים הכי אמינים והשחקן שהכי קשה לנטרל בסטרייקאאוט בליגה.

הבולפן של סט. לואיס היה מחריד בשנה שעברה, אבל בפלייאוף עשה עבודה מצוינת. אדם ויינרייט, שהוכיח עצמו כקלוזר, צפוי לעבור לרוטציה הפותחת, כשג'ייסון איזרינגהאוזן יחזור לסגור משחקים.

התחזית: סט. לואיס הולכת לעוד עונה בינונית. כל דבר מעל 85 נצחונות יהיה בגדר הישג. ועדיין - בבית הזה, כבר למדנו, זה יכול להספיק.

יוסטון אסטרוס

מאזן ב-2006: 80:82

הצטרפו: קרלוס לי, ג'ייסון ג'נינגס, וודי וויליאמס, מיגל אסנסיו, מארק לורטה

עזבו: רוג'ר קלמנס, אנדי פטיט, ווילי טבארז, טיילור בוכהולץ, ג'ייסון הירש

כמובן שהנטיה להגיד על האסטרוס שתהיה להם העונה התרסקות מוחלטת. העזיבה של רוג'ר קלמנס ואנדי פטיט מחלישה מאוד את הרוטציה, כשגם העתיד (ג'ייסון הירש וטיילור בוכהולץ) מושכן. רוי אוסוולט הוא אס מוכח וג'ייסון ג'נינגס ינשום סופסוף אוויר סמיך יותר מזה שבקולורדו, אבל וודי וויליאמס כבר זקן, וונדי (???) רודריגז עדיין עם סימני שאלה לגבי הפריצה שלו וברנדון בקי נראה די מקובע.

בבולפן של האסטרוס נמצא בראד לידג', שיש לו סטאף עצום ביד, אבל טראומת הפלייאוף של 2005 הובילה אותו לעונה נוראית אשתקד. דןן ווילר וצ'אד קוולס ימשיכו לגשר בין הרוטציה לקלוזר. בהתקפה של יוסטון נמצא צמד לא רע בכלל, בלשון המעטה - לאנס ברקמן (חובט 3) ומייד אחריו בקלין אפ, קרלוס לי התותח. אלה יהיו הפנינות בהרכב דליל למדי.

התחזית: יוסטון לא אמורה להגיע למאזן חיובי העונה, אבל כקבוצה שרגילה להתעורר עם טרייד מפתח אחרי האולסטאר, יש סיכוי שתילחם עד הרגע האחרון.

סינסינטי רדס

מאזן ב-2006: 82:80

הצטרפו: אלכס גונזאלס, מייק סטנטון, ג'ף קוניין, קירק סאארלוס, בריאן מדוס, קרי לייטנברג, פול ווילסון, ג'וש המילטון, מארק בלהורן, באבא קרוסבי.

עזבו: ג'ייסון לה רו, ריץ' אאוריליה, סקוט שונווייס, רויס קלייטון

בואו נתחיל ונאמר זאת כך: קן גריפי ג'וניור לא יפתח את העונה בגלל פציעה. זה המיקרוקוסמוס של סינסינטי, קבוצה שהיא פספוס אחד גדול, כמו הקריירה של גריפי. הרדס פלירטטו עם מאזן חיובי בעונה שעברה אבל נחנקו כשזה נחשב. ברונסון ארויו וארון הראנג (צפו לעונה ענקית של הכח המתפרץ הזה) יהיו סולידיים ברוטציה, אבל מאחוריהם יש מגישים בינוניים עד מזעזעים כמו קירק סאארלוס, אריק מילטון וקייל לוהש.

ההתקפה של הרדס מורכבת בעיקר מגריפי, כשהוא בריא, ומאדם דאן, אחד המחבטים הכי מסוכנים ב-NL. חוץ מזה יש שם כל מיני בולי עץ שלא יועילו ולא יזיקו, כמו סקוט האטברג, ג'ף קוניין וריאן פריל. הבולפן? דייויד וות'רס, סטנטון, טוד קופי וגארי מג'ווסקי. לא אומר לכם יותר מדי, כי לא צריך להגיד לכם יותר מדי.

התחזית: יכול להיות שתהיה סינדרלה בבית הזה. אבל אלה לא יהיו הרדס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מילווקי ברוורס

מאזן ב-2006: 87:75

הצטרפו: ג'ף סופאן, קלאודיו ורגאס, ג'וני אסטראדה, קרייג קאונסל, גרג אקינו, חורחה דה פאולה

עזבו: דייויד בל, דאג דייויס, טומו אוקה, ריק הלינג, ג'ף סירילו.

אז זו הקבוצה שכולם מדברים עליה. הבאז הוא שהברוורס ידברו השנה. אם בן שיטס יישאר בריא, מדובר ברוטציה שתכלול אותו, את ג'ף סופאן, כריס קפואנו, דייב בוש וכנראה קלאודיו ורגאס. על הנייר, אחת הרוטציות המוכשרות יותר.

אבל לברוורס יש כמה בעיות. אחת מהן היא ההיסטוריה המזעזעת שלהם, כשב-13 מ-14 העונות האחרונות היה להם מאזן שלילי (ובזו שלא הם היו 81:81). השניה היא הבולפן - פרנסיסקו קורדרו ודרק טרנבאו הבלתי אמינים יחלקו נסיונות שמירה, חורחה קפלאן, גרג אקינו ובריאן שאוס ינסו להביא אותם לגבעה. גם ההרכב ההתקפי של מילווקי לא מרשים במיוחד, כשריקי וויקס, פרינס פילדר וקווין מנץ' נראים כחובטים המסוכנים ביותר.

התחזית: בקיצור, הרבה מאוד בעיות. לקבוצה הזו צריך להתייחס כמו לסוחר המכוניות שפעם החזיק בקבוצה, באד זליג: לא מאמין עד שלא רואה ועושה סיבוב. עוד עונה של מאזן שלילי.

פיטסבורג פייראטס

מאזן ב-2006: 95:67

הצטרפו: אדם לה רוש, טוני ארמאס, יוסלאן הררה, מאסומי קוואטה, דני קולב

עזבו: ג'רומי ברניץ, ג'ו ראנדה, מייק גונזאלס

אחח, פיטסבורג. בית הקברות של ה-MLB. קבוצה עם עבר מפואר, הווה מזעזע ועתיד עלום. הפייראטס נפטרו סופסוף מהנוכחות המעיקה של הבעלים הקודם, קווין מקלאצ'י, שהתעסק יותר בהכנסתו הפרטית מאשר בבנייה אמיתית של הקבוצה. התקוה בעיר הפלדה היא שהבעלות הנוכחית תשנה משהו.

אבל אם זה יקרה, זה לא יתבצע השנה. הפייראטס לא עשו כמעט שינויים בהרכב, ויפתחו עם רוטציה צעירה אך בעייתית של זאק דיוק, איאן סנל, פול מאהולם וטוני "הפצוע התמידי" ארמאס ג'וניור. הבולפן ריק מתוכן עם כל מיני עגלות חסרות תועלת כמו שון צ'אקון, דמאסו מארטה ודני קולב. הליד-אוף של הקבוצה יהיה אאוטפילדר בשם כריס דאפי, שלרובכם לא אומר הרבה (לרובכם. יש כאלה שכן), והיהלומים של הכתר יהיו פרדי סאנצ'ז, שחוזר מעונה עצומה, וג'ייסון ביי. אדם לה רוש שהגיע מאטלנטה ינסה לתת מטריה התקפית בעמדה מספר 5 בין החובטים.

התחזית: אולי, אולי הם יגיעו ל-75 נצחונות העונה, אבל הספק גדול.

שיקגו קאבס

מאזן ב-2006: 96:66

הצטרפו: אלפונסו סוריאנו, טד לילי, מארק דה רוסה, קליף פלויד, ג'ייסון מארקי, ניל קוטס

עזבו: חואן פייר

רעש וצלצולים. אלה השיקגו קאבס בכל שנה. בואו נתחיל באקסיומה: כל עוד בונים את הרוטציה על מארק פריור וקרי ווד, הקאביז ימשיכו לסיים את העונה ביולי-אוגוסט. אלא שנחשו מה? הקאבס כבר לא בונים על בובות החרסינה האלה. קרלוס זמבראנו, טד לילי, ריץ' היל, פריור (כ-4) וג'ייסון מארקי יהיו ברוטציה, וזה אולי לא מזהיר, אבל זמבראנו הוא תותח על מוכח ולילי הוא מגיש שבעונה טובה יעשה הרבה רעש.

ווד, לפחות בשלב הזה, יזרוק מהבולפן (שני משחקים והוא בחוץ לשנה, יש התערבות?), כשיתחרה אולי עם ריאן דמפסטר, שעבר עונה מזעזעת, על עמדת הקלוזר. בובי האורי, סקוט אייר וניל קוטס האמינים ישמשו גשר טוב למדי.

בהתקפה חואן פייר עזב אבל אלפונסו סוריאנו הגיע במקומו כדי לתת מימד מהירות ובכלל - אול אראונד. הכסף ששיקגו שילמה על סוריאנו, 126 מיליון דולר לשבע שנים, עצום, אבל הפוטנציאל שלו שם, גם אם הוא לא נהיה צעיר. יחד עם דרק לי, אראמיס רמירז, מאט מארטון (שימו לב אליו), מייקל בארט וקליף פלויד, הליינאפ של שיקגו נראה טוב מאוד.

התחזית: עונה הולכת, עונה באה, הם היו ונשארו הקאבס. ועדיין - אין להם, פשוט אין להם ברירה בבית הזה. הם חייבים לעשות רוח על סט. לואיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully