וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדיקוביץ': "אסור לי לדבר על אליפות"

לי בוץ

14.3.2007 / 19:15

החלוץ הקרואטי ומכבי ת"א מתכוננים למשחק החשוב באשדוד, ויקי פרץ יודע: "הם טובים בבית, אבל אנחנו נרצה להמשיך את המומנטום"

מכבי ת"א ערכה הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבת. בקבוצה מקווים להשיג את המשחק ה-20 שלהם ברציפות ללא הפסד, אך זוכרים כי בסיבוב הקודם החניכים של אלון חזן עשו להם חיים קשים.

מכבי תחסר את מישאלוב ונמני, שירצו עונש הרחקה על חמישה כרטיסים צהובים, ומי שצפויים להחליף אותם בהרכב הם יוסי שבחון ושירן ייני.

עוזר המאמן, ויקי פרץ, נשמע דרוך לקראת המשחק: "גם אנחנו וגם אשדוד נרצה לנצח את המשחק. גם בפעם האחרונה ששיחקנו שם לא היה לנו קל, יש להם חלוצים טובים. ואולי הם עדיין חושבים על אירופה, מה שיהפוך את המשחק לקשה יותר".

על העובדה שאשדוד מגיעה למשחק אחרי שני משחקים בהם קופחה בעקבות טעויות שיפוט, אמר פרץ: "אני לא חושב שזה צריך להשפיע עליהם. כל קבוצה סובלת מטעויות שיפוט, גם אנחנו. מה שחשוב שזה הכדורגל. הם טובים בבית, ואנחנו נרצה להמשיך את המומנטום שלנו".

פרץ התייחס לעובדה שבתקופה האחרונה מכבי עובדת באופןו אישי עם החלוצים. "יש עוד הרבה דברים שאנחנו חייבים להתייחס אליהם", אמר פרץ, "לאחרונה אנחנו עובדים עם שחקני ההתקפה, ואם נבקיע - יגידו שזה עובד".

על חסרונם של נמני ומישאלוב אמר פרץ: "כל שחקן הרכב שלא משחק הוא חסר, במיוחד אבי, שהוא המנהיג שלנו. בכל מקרה נעלה עם 11 שחקנים, ואני מקווה שנתגבר על חסרונם של אבי ומושיקו. מי שישחק במקומם יצטרך לתת את התפוקה".

עוזר המאמן סיכם כשהתייחס לעונה הבאה: "עוד לא דיברו איתנו על השנה הבאה, אבל אני מאמין ומקווה שיהיה בסדר. אנחנו נהנים פה, וטבעי שנרצה להמשיך, במיוחד אם הקבוצה תגיע לאירופה".

מיליאן מרדיקוביץ': "זה נחמד שהבקעתי בשבוע שעבר, במיוחד שזה היה שער ניצחון. חזר לי הביטחון. אני מקווה להשתפר, להמשיך להבקיע ולעזור למכבי להיות בצמרת. אתם יודעים שאסור לי לדבר על אליפות, אז אדבר רק על אירופה, ואני מקווה שנגיע לשם. במשחק הקודם מול אשדוד הבקעתי ואני מקווה לכבוש גם הפעם, רק שהפעם ננצח. עוד לא דיברו איתי על העונה הבאה, אבל אני מרוצה במכבי ורוצה להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully