וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן הורחק לשלושה משחקים, עטר רק מאחד

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

14.3.2007 / 19:34

מאמן אשדוד קיבל גם שישה משחקים על תנאי, עונשו של מאמן נתניה הופחת משלושה לאחד, דגו הורחק לשני משחקים. בן זקן: ”הכל מכור”

עוד יום סוער עבר היום (רביעי) על בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ההתרחשות החלה עם מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, שכילה את זעמו על השופט הרביעי לירן ליאני בהפסד 2:1 למכבי ת"א. עטר, שבחר לא להגיע לדיון, קיבל מוועדת המשמעת של ההתאחדות הרחקה משלושה משחקים בפועל ושלושה משחקים על תנאי. ליאני טען כי עטר צעק לו ש"יילך קיבינימט, יא חוצפן". המאמן לא התייצב מול הוועדה, ושלח עם נציג את כתב ההגנה שלו.

מנכ"ל הקבוצה, יעקב בלדב, ניסה לשנות את הגזירה ולקיים דיון נוסף, הפעם בנוכחות המאמן. עטר, שחזר מאימון הקבוצה, הגיע במיוחד למשרדי ההתאחדות מביתו. בדיון בנוכחותו הופחת העונש למשחק אחד בלבד, שניים נוספים על תנאי וקנס בסך אלף שקל. עטר אמר לאחר מכן: "אני שמח שקיבלו את התנצלותי הכנה והתחשבו בעברי הנקי והחליטו לשנות את העונש לאחר ששמעו את גרסתי לדברים". אמיר שלח, שצפוי להחליף את עטר על הקווים בשבת נגד הפועל פ"ת, מחזיק בתעודת מאמן ועתיד להירשם ביום חמישי באיגוד המאמנים, כדי שיוכל לעמוד באופן רשמי על הקווים.

אלון חזן, לעומתו, ספג עונש הרחקה לשלושה משחקים, על תגובתו שלו להפסד 2:1 מול הפועל ת"א, לאחר שאושר שער ניצחון של האדומים בדקה ה-90. כמו כן, מאמן אשדוד הורחק לשישה משחקים על תנאי. הנשיא ג'קי בן זקן: "מסתבר שכאן הכל מכור. המערכת מסואבת ורקובה וחבל שזה מגיע גם לדיינים. הם הרי לא עובדים בהתנדבות. זו בושה וחרפה".

מסאיי דגו, שהורחק אחרי שריקת הסיום, ספג עונש הרחקה של שני משחקים. אגב, לחזן ולקוון המשחק, דני קרסיקוב, גירסאות שונות על מה שנאמר בסיום המשחק.

דגו: "זו פעם ראשונה שאני פונה לשופט"

האשדודים, בכל אופן, עדיין לא נרגעו מהפסיקה המוטלת בספק של קינן. מסאיי דגו, שהורחק בסיום, נתן את גרסתו לכרטיס האדום שספג: "שאלתי את קינן למה הוא שרק לפאול נגדנו, קראתי לו, והוא הסתובב אליי עם אדום. זו פעם ראשונה שאני פונה לשופט. הרבה שחקנים משכו ודחפו את השופט אחרי הגול".

אלון חזן לא הביע חרטה על התגובה שלו: "לא התפרצתי בצעקות ולא רצתי אל השופט. קח תמונה מעיתוני יום ראשון, ותראה שאני בכלל לא קרוב לשופט ולקוון. אמרתי לקרסיקוב שהם מביישים את המדים שלהם, וכולם צרחו כל מיני דברים. מי שמאשים אותי שאמרתי שהמשחק מכור, מוסיף חטא על פשע. כל אחד מושך לכיוון שלו ומסנה לייפות את הדו"ח". בנוסף, חזן טען כי קינן אמר לו אחרי המשחק הקודם שבמשחק הבא הוא ירחיק אותו.

ג'קי בן זקן: "לירן ליאני לא נתן לנו פנדל בשבוע שעבר נגד בית"ר, אבל לא הוצאנו מילה מהפה כי הוא הודה שטעה. הבעיה היא שהקוון קרסיקוב טוען שהוא ראה דבר ש-12 מצלמות לא הצליחו לתפוס, והוא גם במקרה אוהד הפועל ת"א".

"אני צועק את זעקת הקבוצות המקופחות", אמר בן זקן, "יותר קל להרחיק את המאמנים של אשדוד או הרצליה. הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות יעשו את מה שנכון ולא את מה שקל. ההחלטה על אישור יכולה לגרום לנזק של מאות אלפי שקלים בגלל אירופה ומענקי מיקום. ההרחקות של אלון ודגו זה 'הרצחת וגם ירשת'. אלון חזן מגיע הרבה לוועדת המשמעת למרות שרוב המאמנים יותר בוטים ממנו. אני לא מכיר מאמן שסופג גול בדקה ה-92 ונשאר רגוע כמו אלון".

"עניתי לו שהוא מורחק, ואז הוא אמר לי שהכל מכור"

הקוון שאחראי לשערורייה, דני קרסיקוב, אמר: "זה לא רציני להסתמך על תמונת סטילס על אירוע שנמשך כמה דקות. אמרתי לשחקנים שלא יגידו דברים שיצטערו עליהם, ותוך כדי המהומה חזן אמר שאנחנו מביישים את המדים. עניתי לו שהוא מורחק, ואז הוא אמר לי שהכל מכור".

אסף קינן נותן את הזווית שלו על האדום לדגו: "זו תפיסה רגילה ביד, לא פגיעה גופנית". כשנשאל על ידי בן זקן אם זו אפליה על רקע צבע העור, לאור העובדה שגרשון עשה דבר דומה וקיבל צהוב בלבד, ענה קינן: "חלילה. העירו לי אחרי המשחק עם גרשון שהייתי צריך להוציא לו אדום ולא צהוב, אז תיקנתי את עצמי עכשיו והוצאתי אדום".

אג'יי: "אם אשדוד תבקש, אשאר בארץ"

חזן עדיין מתלבט אם לשחרר את השוער סמי אג'יי למשחקי הידידות של גאנה בעוד שבועיים בלונדון נגד ברזיל ואוסטריה. לפני כמה חודשים השוער חזר באיחור ממשחק ידידות נגד אוסטרליה ועורר תרעומת, מה עוד שלא שיחק. אג'יי: "אף אחד עוד לא דיבר איתי. זו החלטה של ג'קי ואלון. אם אשדוד תבקש, אשאר בארץ כי הם משלמים לי משכורת".

עדכון ראשון: 17:33
עדכון אחרון: 19:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully