וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "עשינו קמפיין שלא עשו הרבה זמן בישראל"

רומן רוזנבלט

14.3.2007 / 20:53

רוני לוי רוצה להמשיך את ההצלחה באירופה מול אספניול בשמינית גמר גביע אופ"א: "נתגונן, אך ננסה להפתיע". גרסיה: ”בטוח נעבור את חיפה”

באספניול לוקחים ברצינות את משחק הגומלין (0:0 בבלומפילד)בשלב שמינית גמר גביע אופ"א מול מכבי חיפה (חמישי ב-22:30, ערוץ 10). במסיבת עיתונאים שכינסה היום הקבוצה הספרדית אמר לואיס גרסיה: "זה המשחק הכי חשוב של השנה". החלוץ אמר שהוא "מאמין בגורל ושהמעמד הגדול יפעל לטובת אספניול".

הכוכב הקטלוני הוסיף ש"השחקנים חייבים להכין את עצמם מנטלית מכיוון שאסור לנו לגמור את השנה מחר, ולמרות שחיפה היא יריבה קשה אני בטוח שנצליח לשרוד את משחק ההדחה". גרסיה מכין לירוקים קבלת פנים הולמת: "אני בטוח שהקהל יבוא לעודד כמו שצריך, כדי להשאיר את החלום בחיים. ה-0:0 היה תוצאה גרועה מבחינתנו, אבל אני שמח שההכרעה אצלנו בבית מול האוהדים".

מבחינה טקטית, גרסיה אומר שכדי לנצח את חיפה "חשוב לשחק מהיר, להחזיק הרבה בכדור ולנצל הזדמנויות. הן קבוצה מאומנת היטב שיוצאת מהר למתפרצות", פירגן הקטלוני לרוני לוי.

אספניול פתחה בהליכים משמעתיים נגד ג'ונאטאס, קשר הקבוצה שנעלם לברזיל לשבוע ללא רשות. מאמן הקבוצה, ארנסטו ולוורדה, האשים את ג'ונאטס ב-"חוסר סולידריות וחוסר משמעת", שלדבריו פוגעים בצורה קשה בקבוצה.

לוי עדיין מתלבט על ההרכב

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, התייחס הערב (רביעי) במסחבת העיתונאים בברצלונה לדיווחים על הלחץ של מאמן אספניול. "כל מאמן לחוץ לפני משחק, גם אם הוא מוביל", אמר לוי, "התפקיד שלנו הוא להנהיג את הקבוצות, ויש עלינו לחץ מסוים. המשחק מחר יהיה שונה לגמרי מהמשחק שהיה בת"א. באופן טבעי הם ינסו להכריע את המשחק, בעוד אנחנו ננסה להתגונן ולהפתיע במתפרצות. אם נהיה ריאלים, נראה שאנחנו באים כאנדרדוג ואספניול היא הפייבוריטית".

"אם נסתכל על הדרך שלנו באירופה העונה, הרי שעשינו דרך יפה", אמר לוי, "עברנו קבוצות מצוינות וידענו להתעלות. אני מקווה ורוצה להאמין שנצליח לעשות את זה מול קבוצה שיש לנו הרבה הערכה מקצועית אליה. עשינו קמפיין טוב מאוד תוך הצגת רמה קבוצתית גבוהה, ונקווה שנמשיך את הקו זה. ללא קשר לתוצאת המשחק מחר, עשינו קמפיין שלא עשו הרבה זמן בארץ, ואני מקווה שנצא עם הראש מורם מחר".

מיד לאחר מסיבת העיתונאים יצאה הקבוצה לאימון המסכם באיצטדיון האולימפי במונז'ואיק, שבו נכחו עשרות מאוהדי הקבוצה. כל השחקנים נטלו חלק באימון. במהלך הסיור בברצלונה בשעות הצהריים אמר לוי כי עדיין יש עמדה אחת או שתיים שהוא מתלבט בנוגע אליהן ויחליט סמוך למשחק.

נראה כי ההתלבטות הגדולה היא האם להסיט את בוקולי לקישור האחורי לצדו של אנדרסון (ולשתף את ארבייטמן בהתקפה), או להציב את רביד גזל לצד אנדרסון ולהשאיר של בוקולי בעמדתו המקורית בצד ימין של הקישור הקדמי.

בן חמו בהרכב?!

באספניול חוששים שלא יגיעו קהל רב, וקצב מכירת הכרטיסים לאוהדים המקומיים הוא איטי. ההערכות האופטימיות מדברות על 20 אלף צופים (מתוך 56 אלף שיכול להכיל האיצטדיון), כשמתוכם 1,500-2,000 אוהדי חיפה.

בנוסף, מתברר שלא כל כלי תקשורת בספרד מעודכנים לגבי סגל מכבי חיפה. אתר האינטרנט TERRA פרסם הרכב שכולל את איתן עזריה ועומר בוקסנבאום (ממכבי הרצליה), שי בירוק (מכבי נתניה), גיז'רמו ישראלביץ' (מהפועל כפ"ס) וכן שחקן העונה לשם בן חמו. רק אלון חרזי, יניב קטן ורוברטו קולאוטי זכו להיכלל בהרכב הראשון, יחד עם תום אלמדון, שיפתח כמובן על הספסל. יצחק שום, על פי הדיווחים, הוא מאמן הקבוצה.

ההרכב המשוער (האמיתי): ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשוילי, שאבייר אנדרסון, רביד גזל (שלומי ארבייטמן), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

עדכון ראשון: 16:12
עדכון אחרון: 20:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully