וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לחוצה לקראת מכבי חיפה

לי בוץ

14.3.2007 / 15:13

האדומים חושבים על המשחק מול האלופה היוצאת בראשון: "אם לא ננצח את חיפה, לא נוכל לרוץ לאליפות". האוהדים ממשיכים להילחם על אוסישקין

שחקני הפועל ת"א זכו היום (רביעי) ליום חופש נוסף, השני השבוע. אתמול (שלישי) הם ערכו שני אימונים לקראת המפגש מול מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום ראשון (20:50), ומחר יכנסו ההכנות להילוך גבוה. בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק מול האלופה היוצאת, ובקרב השחקנים התחושה ברורה – הפסד בקרית אליעזר יחסל את הסיכויים לסיים את העונה במקום הראשון.

"נבוא ללחוץ עליהם מהפתיחה, כדי שלא נקבל כמו תמיד את השער המוקדם, ואחרי זה נרדוף אחריהם כל המשחק", אמר הבוקר אחד משחקני הפועל ת"א לוואלה! ספורט. "אם לא ננצח את חיפה, לא נוכל לרוץ לאליפות, למרות שלא בטוח שבית"ר תוציא את כל הנקודות באורווה".

ברוך דגו, שסובל מדלקת בכף הרגל בעקבותיה לא התאמן כל השבוע, צפוי לחזור לאימונים בחמישי. הצוות המקצועי יעשה מאמצים גדולים להכשיר את השחקן לראשון, ובמידה ודגו עדיין יסבול מכאבים באימון תישקל גם האפשרות שיעלה לשחק עם זריקה.

הפועל תחסר במשחק את שי אבוטבול ואליניב ברדה המוצהבים, כשבמחזור הבא מול מכבי פ"ת בבלומפילד יחסרו האדומים את דגו וחאבייר פאאס שירצו אף הם עונש הרחקה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

אוהדי הפועל ת"א ממשיכים להיאבק על אוסישקין, ולאחר שעיר האוהלים, שפורקה מאזור האולם המיתולוגי על ידי המשטרה, עברה באופן זמני, חלקי ומאולתר למתחם האימונים בוולפסון, ימשיכו האוהדים את המאבק גם בקרית אליעזר.

ביום ראשון במהלך המשחק יימכרו חולצות עם ההדפס "חולדאי אני מאוהב באוסישקין, ואתה?" במחיר של 25 שקלים, כאשר כל ההכנסות ייתרמו למאבק כנגד הריסת אוסישקין, או לדברי האוהדים "למאבק נגד רון חולדאי ושאול אייזנברג".

ביום שישי הקרוב תתקיים מכירת כרטיסים למשחק מול חיפה במתחם האימונים וולפסון בין השעות 12:30 ל-14:30. מחירי הכרטיסים הינם 85 ש"ח למבוגר ו-45 ש"ח לנוער/חייל. הסעות לקרית אליעזר יצאו ביום המשחק מבלומפילד, אוסישקין וכפר שמריהו החל משעה 17:00 אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully