וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: ניצחון להודו המערבית באליפות העולם

רועי פרידמן

14.3.2007 / 15:03

הנבחרת המארחת גברה על פקיסטן במשחק הפתיחה של הטורניר. אוסטרליה תיכנס לעניינים מול סקוטלד, קנדה תתמודד עם קניה

הודו המערבית ניצחה את פקיסטן במשחק הפתיחה של אליפות העולם בקריקט, שנפתחה ביום ראשון בטקס מרשים בקריביים. והמארחת התכבדה במשחק הפתיחה נגד פקיסטן בסביינה פארק, קינגסטון, ג'מייקה, ופתחה מצויין את האליפות בניצחון על פקיסטן ב-54 נקודות.

אינזמאם-אל-חאק, הקפטן האורח, שלח את המארחים לחבוט ראשונים, ולמרות שהצליחו להפטר מכריס גייל, אחד השחקנים היותר מסוכנים של המארחים, מרלון סמואלס עם 63, רמנארש סראוואן עם 49, בריאן לארה עם 37 ודוויין סמית עם 32 הצליחו להביא את המארחים לתוצאה סבירה של 241 ל-9.

אחרי שדארן פאוול וג'רום טיילור פסלו את הפותחים של האורחים, שנפלו ל-39 ל-3, העסק הופקד בידי הוותיקים, מוחמד יוסוף ואינזמאם, שהיו צריכים להחזיר את האורחים לתמונה, אך שניהם נפסלו, ומלבד שוהייב מאליק עם 62 לפקיסטנים לא היתה תשובה.

בריאן לארה השתדל לא להתלהב יותר מדי אחרי המשחק, כשאמר ש-"זה רק המשחק הראשון", למרות ששתי הנבחרות צפויות לעלות מבית ד' והניצחון יגרר לשלב הבא. "חבטנו לא רע, ואני חושב ש-241 הייתה תוצאה סבירה עבורנו. אני ושיב (נאריין צ'אנדרפול, ר.פ.) התחלנו לאט מדי, אבל התרומה של מרלון סמואלס עזרה לנו מאד".

אינזמאם לא היה מרוצה לא מהחובטים, ובמיוחד לא ממשחק השדה שהוא תיאר כ"מבורדק": "אנחנו צריכים לעבוד קשה על משחק השדה שלנו בימים הקרובים". לארה גם לא הפסיק להלל את הקהל על האווירה שהם נתנו למשחק וגם לאיש המשחק, דוויין סמית. "כשהוא נכנס חשבנו שאולי נשיג תוצאה של 225, אלא שאז הוא התחיל להעיף כדורים מחוץ למגרש ופסל שניים מהשחקנים הכי חשובים שלהם (אינזמאם ויוסוף). הוא יודע שהוא צריך להמשיך מהנקודה הזו".

תוצאה:

הודו המערבית 241 ל-9 (50 אוברס)
פקיסטן 187 (47.2 אוברס)

הודו המערבית ניצחה ב-54 נקודות ודוויין סמית נבחר לאיש המשחק.

ביום רביעי וביום חמישי ייערכו שני משחקים שבהן מעורבות הנבחרות החלשות, כשבבית א' אוסטרליה תשחק נגד סקוטלנד בסנט קיטס, וקנדה נגד קניה בבית ב' בסנט לוסיה. אח"כ תפגוש ברמודה את סרי לנקה בטרינידד ואירלנד תשחק נגד זימבבואה בג'מייקה. המשחק המעניין הקרוב יהיה ביום שישי, כשאנגליה תשחק נגד ניו זילנד בבית ג' בסנט לוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully