וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לנוקיה?

14.3.2007 / 20:42

צסק"א הבטיחה את המקום הראשון בבית ה' עם ניצחון ביתי 79:83 על אולימפיאקוס, שממשיכה לאכזב. ניצחון לבלאט ובנטון על אריס

מחזור המשחקים החמישי של שלב הבתים השני ביורוליג נפתח הערב (רביעי), כשבמוקד, כמובן, המפגש של בית ה' בין אלופת אירופה צסק"א וקבוצתו של פיני גרשון, אולימפיאקוס, שבניגוד למשחק הקודם בין השתיים בפיראוס, שהסתיים בפער של 21 נקודות לטובת הרוסים, נשאר צמוד, אך גם הפעם צסק"א חגגה בסיום עם 79:83. הניצחון הבטיח סופית לאלופת אירופה את המקום הראשון בבית, כאשר אולימפיאקוס תצטרך לעבוד קשה בהמשך כדי לתפוס את המקום השני.

גרשון יכול להתנחם בעובדה שהניצחון של פרטיזן 80:89 מול חובנטוד בבדאלונה במשחק השני שהתקיים הערב בבית, משחק לטובתו, כיוון שאולימפיאקוס כבר ניצחה את פרטיזן פעמיים ומחזיקה ביתרון במקרה של שוויון נקודות איתה.

ביתר משחקי הערב, ניצחה בנטון טרוויזו בביתה את אריס סלוניקי 72:83, בעוד שברצלונה נכנעה לאפס פילזן 82:78, ותחכה למשחק הבא כדי לנסות להבטיח את מקומה ברבע הגמר.

בית ה': צסק"א - אולימפיאקוס 79:83

המפגש השני העונה בין שני היריבים הוותיקים, פיני גרשון ואטורה מסינה, הסתיים הפעם בצורה חיוביות יותר עבור המאמן הישראלי, אבל את הניצחון קטף שוב השועל האיטלקי. אולימפיאקוס פתחה את המשחק ועלתה ליתרון של שמונה נקודות ברבע השני, אבל אלופת אירופה חזרה הודות ליום קליעות משובח (12 מ-21 מחוץ לקשת) והצליחה לרדת להפסקה ביתרון. סופוקליס שחורציאניטיס היה דומיננטי ביותר בצבע, אבל הצליח לבצע חמש עבירות ב-12 דקות משחק בלבד וסיים את חלקו במפגש בשלב מוקדם. הדקות האחרונות היו מאבק של קליעות עונשין משני הצדדים, בו שמרו הרוסים על קור רוחם והבטיחו סופית את המקום הראשון בבית, שמעניק יתרון ביתיות בשלב רבע הגמר.

טרייג'ן לנגדון היה המוציא העיקרי לפועל של צסק"א עם 23 נקודות, מתיאס סמודיס הוסיף 20 משלו. סקוני פן ויואניס בורוסיס קלעו 16 כל אחד ליוונים.

חובנטוד בדאלונה - פרטיזן בלגרד 89:80

בעוד שפיני גרשון רושם עוד ערב עגום בקור המוסקבאי, נחלץ לעזרתו בחור צעיר בשם אורוס טריפקוביץ'. הכישרון הסרבי תפס יום גדול וצלף 26 נקודות (כולל שש שלשות), שנתנו לפרטיזן ניצחון חוץ משמעותי מעין כמוהו. פרדראג דרובניאק עשה את שלו כרגיל עם 17 נקודות. רודי פרננדז קלע 16 למפסידים, ואלמר בנט הוסיף 15.

בית ז': בנטון טרוויזו - אריס סלוניקי 72:83

קבוצתו של דייויד בלאט עשתה את המוטל עליה וניצחה את האחרונה בבית, וכעת היא תלויה בעצמה. ניצחון חוץ מול דינמו מוסקבה במחזור האחרון ישלח את האלופה האיטלקית לשלב הבא, בלי קשר לתוצאות יתר משחקי הבית. פרסטון שומפרט הוביל חמישה שחקני בנטון בדאבל פיגרז עם 17 נקודות, ספנסר נלסון הוסיף 15. אלכס סקיילס קלע 14 והוריד 9 לאריס, שנותרה ללא ניצחון בשלב הטופ 16.

בית ו': אפס פילזן - ברצלונה 78:82

מזל טוב, ניצחון בכורה לפילזן בשלב הטופ 16, אבל למרות הניצחון הסיכוי של הטורקים להעפיל לשלב הבא הוא אפסי. הקטלונים היו בפיגור במהלך מרבית המשחק, ונתנו פוש אחרון בדקות הסיום, אבל המקומיים עמדו בפרץ ומחקו את ה-0 הגדול והלא מחמיא שהופיע בטור הניצחונות שלהם. מרקוס הייסליפ בלט בשורות המנצחים עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, קרם גונלום עזר עם 18. חואן קרלוס נבארו קלע 16 לבארסה, פראן ואסקז תרם 14 ו-7 קרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully