וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבארו מולנסיה הורחק ל-7 חודשים

14.3.2007 / 16:04

אופ"א הענישה בחומרה את המעורבים בתגרה בין אינטר לולנסיה. אחיו של רונאלדיניו: "מחכה לו משפחה ברזילאית במילאן"

השמועות על מעברו של רונאלדיניו למילאן מסרבות לדעוך, בין היתר כי אחיו, רוברטו דה אסיס, שמשמש גם כסוכנו, דואג לשמור אותן בכותרות. דה אסיס נפגש אתמול (שלישי) עם סגן נשיא הרוסונרי אדריאנו גליאני והמנהל הספורטיבי אריידו בראידה, ו"הקוריירה דלו ספורט" מדווח שהצדדים קרובים לסיכום על התנאים של רונאלדיניו בקבוצה.

כך שמה שנותר הוא לשכנע את ברצלונה למכור את הכוכב, שחתום עד 2011, ולהגיש הצעה לה הקטלונים לא יוכלו לסרב. בין כה וכה, אם רוני לא ישחק במדי הבלאוגראנה, "הקוריירה" טוען שישחק רק במדים האדומים-שחורים.

"ברצלונה ראויה לכל הכבוד שלנו, ויש לנו מערכת יחסים מצוינת איתם", אמר דה אסיס, ומיד שפך עוד קצת שמן על מדורת השמועות, "אבל אחי לא יכול להכחיש שהוא אוהב מילאן. יש כאן הרבה ברזילאים שיוצרים משפחה ויקבלו אותו בזרועות פתוחות, אז איך אפשר לא לעשות את זה?". מילים קשות לאוזני אוהדי בארסה.

גליאני, מצידו, שומר על פאסון, בין היתר כדי לא ליצור מהומה דומה למה שהיה סביב קאקה, שריאל מדריד עשתה הכל כדי להעבירו הקיץ לסנטיאגו ברנבאו. "אני לא רוצה ללחוץ אף אחד, כי לרונאלדיניו נותרו שלוש שנים בחוזה, ואני לא חושב שיש איזושהי בעיה בינו לבין המועדון בו הוא משחק", אמר. "אם הוא מחליט שהוא מעוניין בשינוי הוא יודע שמילאן תקבל אותו בברכה, אבל אני לא רוצה עוד סערה כמו שבמקרה של קאקה".

רונאלדיניו מקושר למילאן כבר כמה עונות, אבל מאז הריב הפומבי עם סמואל אטו, והקרע בין סגן נשיא ברצלונה לשעבר ומקורבו, סנדרו רוסל, עם הנשיא ז'ואן לפורטה, נראה שהאופציה שהשחקן הטוב בעולם יעזוב את אלופת אירופה היוצאת הופכת לריאלית יותר ויותר.

הנשיא סילביו ברלוסקוני שרוצה להחזיר את הרוסונרי לגדולה, בין היתר כדי להשיב לעצמו את יוקרתו הפוליטית, הצהיר לא מכבר שחלומו הוא לראות את מספר 10 הבריזלאי בסן סירו. "יש סיכוי טוב שרונאלדיניו יצטרף אלינו", אמר ראש הממשלה האיטלקי לשעבר.

עם או בלי קשר, ה'גאזטה דלו ספורט' מדווח הבוקר (רביעי) כי מילאן תעבור בקיץ מתיחת פנים רצינית: קאפו, מאלדיני וקוסטאקורטה יפרשו, וסרג'יניו, אמברוסיני, מרקו סטורארי, ריקרדו אוליביירה, ואלריו פיורי ובפה פאוולי יעזבו.

נבארו בחוץ 7 חודשים

היום (רביעי) החליטה ועדת המשמעת של אופ"א להרחיק את דוידו נבארו מוולנסיה ל-7 חודשים על חלקו בתגרה המטורפת בסיום משחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות בין ולנסיה לאינטר (0:0). נבארו, כזכור, פרץ למגרש אחרי שריקת הסיום, כשהעימות היה עדיין על אש נמוכה, והכה בפניו את ניקולס בורדיסו, שאיבד את הכרתו ושבר את אפו. אופ"א תפנה לפיפ"א בניסיון להחיל את העונש על כל המפעלים והתחרויות. מדובר באחד מגזרי הדין הקשים ביותר בהיסטוריית הכדורגל.

מלבדו הושעו חמישה שחקנים נוספים ושתי הקבוצות נקנסו ב-106 אלף ליש"ט כ"א. מאיקון ובורדיסו מאינטר, שהחלו את הבלגאן, הורחקו לשישה משחקים מהמפעלים האירופאיים. מגן ולנסיה קרלוס מרצ'נה הורחק לארבעה משחקים, כשאיבן קודרובה הורחק לשלושה וחוליו קרוז לשניים. המשמעות המיידית היא שהעטלפים הספרדים לא יהיו בשיא כוחם ברבע הגמר נגד צ'לסי.

חדשות נוספות:

* אוהד בטיס שהשליך את בקבוק המים המלא לראשו של מאמן סביליה חואנדה ראמוס בדרבי הלוהט ברבע גמר הגביע נעצר על ידי המשטרה. כזכור, המשחק פוצץ לאחר ששער של פרדי קאנוטה מסביליה בדקה ה-66 עורר את זעמם של אוהדי בטיס, ואחד מהם, כאמור, גרם לראמוס לאבד את ההכרה ולהילקח לבית החולים. מהאוהד, בן 30, נשלל המנוי העונתי. 33 הדקות הנותרות במשחק ישוחקו באצטדיון של חטאפה, בפאתי מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully