וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 ישדר את מפגש הדייויס מול איטליה

14.3.2007 / 18:28

נועם אוקון עדיין סובל מפציעה: "אי אפשר לבוא לדייויס כשאתה לא כשיר". הכרטיסים להתמודדות נמכרים בקצב גבוה במיוחד

24 ימים לפני מפגש הדיוויס החשוב של ישראל מול איטליה ברמת השרון, לא ברור עדיין אם נועם אוקון המחבט מספר 1 של ישראל (170 בדירוג העולמי) יוכל לקחת חלק במשחקים. אוקון סובל מפציעה בשרירי הבטן, שבגללה נאלץ לוותר על השתתפותו בטורניר אינדיאן וולס .

הבוקר (רביעי) עדיין התקשה אוקון להעריך את סיכוייו לעמוד לרשות הנבחרת: "כפיתרון אחרון התחלתי לקבל טיפול אנטי דלקתי בתרופות אנטיביוטיות, על מנת להעביר את הכאבים. הרופאים טוענים שאני לא צריך ניתוח ושזו בעיה של סיבי שרירים שנקרעו. אומרים שאני צריך לנוח ושזה ישתפר, כי אני רוצה מאוד להאמין שאשחק, אבל כרגע הסיכויים לא ברורים.

"אני מאוד רוצה לשחק למען הנבחרת, אין כבוד גדול מזה, מה עוד שהמפגש מול איטליה הוא באמת חשוב. אבל אי אפשר לבוא למשחק בגביע דיוויס כשאתה לא מוכן ולא בריא במאה אחוז, זה לא סתם משחק. ויתרתי על שני הטורנירים שבהם הייתי אמור להשתתף החודש ואני מרוכז כל כולי בניסיון להבריא ולהיות מוכן".

ובינתיים, ההכנות למפגש הולכות ונשלמות. קצב מכירת הכרטיסים גבוה, וממשרדי "הדרן", שם מתנהלת המכירה, נמסר שרוב הכרטיסים למקומות המסומנים באצטדיון כבר אזלו. גם באיטליה יש עניין רב במשחקים. 15 עיתונאים איטלקים ילוו את הנבחרת מארץ המגף בביקורה בישראל. המשחקים ישודרו בשידור ישיר בערוץ הטלוויזיה האיטלקי (R.A.I) וגם בתחנת הרדיו של הרשת.

הערב נפתרה המחלוקת בנוגע לערוץ שישדר את ההתמודדות, כשהערוץ הראשון יהיה זה שינעים את זמננו בזמן המשחקים.

עדכון ראשון 14.3.07 11:34
עדכון אחרון 14.3.07 18:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully