וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ' עדיין בספק רב לאורטז

מכבי ת"א נחתה אחר הצהריים בפו, לקראת משחק היורוליג מחר. הסנטר הקרואטי, שסובל ממתיחה, ערך אימון קל בלבד

לאחר מסע מייגע בן עשר שעות, שכלל טיסת קישור ממדריד לעיר פו, נחתה אחר הצהריים (רביעי) מכבי תל אביב בצרפת. ניקולה וויצ'יץ', שעודנו סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, זכר למשחק הליגה בתחילת השבוע, ערך אימון קל בלבד, ושיתופו מוטל בספק רב. בכל מקרה, וויצ'יץ' לא צפוי לפתוח בחמישייה הראשונה. "כמובן שאני רוצה לשחק", אמר הבוקר הסנטר הקרואטי. "המשחק הזה חשוב עבורנו. עבדנו קשה ותיקנו הרבה דברים כדי לנצח אותו. אורטז קבוצה אתלטית שרצה והמשימה לא תהיה קלה".

הזכרונות משריקות הבוז בהיכל בסיום הניצחון הדחוק 70:74 לפני שבועיים עדיין טריים. גם השחקנים מודים שלא היה קל לצפות בו בשנית. "ראינו את הוידאו של המשחק הראשון מול אורטז ונגעלנו ממנו", סיפר טל בורשטיין בכנות יוצאת דופן, טרם המריאה מכבי לצרפת. "נקווה שנוכל לתקן את הטעויות, ובסופו של דבר מה שחשוב הוא הניצחון".

נוון ספאחיה סבור שאפשר להסתדר בלי וויצ'יץ'. "לא ממש משנה מי פותח, אנחנו צריכים לנצח כקבוצה. אם הוא לא יעלה בחמישייה, אני יודע מי יעלה במקומו".

"עבורנו זה לא משחק של חיים או מוות", אמר אמש ל"ספורט הארץ" מאמן אורטז, גורדון הרברט, "כמובן שיש לו חשיבות כי אנחנו עדיין בחיים מבחינה תיאורתית, אבל שמנו את עצמנו בבור עמוק כשהפסדנו בשלושת המשחקים הראשונים בשלב הטופ 16".

מאמנה הקנדי של אורטז ראה בעצם ההעפלה לשלב הטופ 16 הישג, בהתחשב בכך ש"הקבוצה שלנו נבנתה מאוחר וקבוצות עשירות יותר כמו פנרבחצ'ה וז'אלגיריס לא העפילו. ועדיין, המטרה שלנו היא להעפיל לטופ 8". חרף גישתו הצנועה, הרברט מאמין כי קבוצתו "מסוגלת לנצח את מכבי, כיוון שכמעט ניצחנו אותם ביד אליהו".

הגארד מלווין סאנדרס מסכים לחלוטין עם מאמנו. "אנחנו חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי להמשיך הלאה", הוסיף האמריקאי. "כולנו מודעים למגמת השיפור שחלה אצלנו. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, ונרצה לנקום במכבי על המשחק הקודם. היינו בדרך לניצחון, הובלנו כבר ב-12 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל איבדנו הזדמנות גדולה. זה הזמן לנקום, ובדרך להציג כדורסל טוב בפני האוהדים הנפלאים שלנו".

עדכון ראשון: 14.03.2007, 09:28
עדכון אחרון: 14.03.2007, 22:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully