וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באים קטנים

ינון ריאטי

13.3.2007 / 8:21

ינון ריאטי מסמן את הסינדרלות העתידיות, אלה שיגרמו לגדולות הרבה כאבי ראש ויספקו לנו את רגעי הקסם האמיתיים של הטורניר

לכל ממלאי הבראקטים השונים, וגם לאלה שסתם מתעניינים ומנסים לנחש מהיכן יגיעו ההפתעות של השנה, קבלו סקירה זריזה של קבוצות המיד מייג’ור (אלו שאינן משתייכות לששת החטיבות המובילות) שהעפילו לטורניר, והסיכויים של כל אחת מהן.

איזור הדרום

סנטרל קונטיקט סטייט (16)

מאיפה: קונפרנס הנורת’איסטרן. נחשב לקונפרנס חלש שדי התחזק בשנים האחרונות. בין היתר נמצאות שם LIU, שפעם היו אלופת המכללות אבל אז הסתבר שהם לא היו בדיוק כשרים וכמובן, מנמות’ שבה משחק הישראלי יניב סימפסון, שעבדכם הנאמן אימן אותו בימים אחרים, ובה שיחק תום קפלן הבן של סטיב.

למה הם פה? זכו בקונפרנס די בקלות אחרי 2:16 בעונה הסדירה.

סנטרל בכלל לא היו אמורים לזכות בקונפרנס השנה, ואף פרשן לא בחר אותם כזוכים פוטנציאלים של החטיבה, אבל בעזרת שמירה אזורית יעילה, המון אנרגיה ורוטציה ארוכה שמובילה לכדורסל שמרני משהו, הם הפתיעו את כולם. כמו רוב הקבוצות הקטנות, לסנטרל יש גארדים טובים מאוד (ורובם ימצאו עבודה באירופה). המוציא לפועל העיקרי הוא טריסטן בלקווד, רכז מהיר מאוד עם יד טובה אבל עם קבלת החלטות לא טובה ולא אתלט מדהים. חביאר מוהיקה (או מוחיקה), הגארד השני, הוא קלעי השלוש של הקבוצה (לכל קבוצה בנורת’איסטרן יש כזה). הסיכוי לעבור את אוהיו סטייט? 0%. אין להם שום שחקן פנים שמסוגל לחשוב על לעצור את גרג אודן. אם הם מפסידים בפחות מ-20 הפרש זה הישג. בעצם, לא בטוח כי אוהיו סטייט מן הסתם ישמרו כוחות לסיבוב הבא.

צפון טקסס (15)

מאיפה: קונפרנס סאן בלט, אולי הקונפרנס הכי חלש בדיוויז'ן 1. לא ברור לי על סמך מה הם קיבלו דירוג 15, הם לטעמי צריכים להיות במשחק המוקדם ולא ניאגרה, אבל שיהיה.

למה הם פה? זכו בקונפרנס, למרות מאזן של 8:10 בלבד בעונה הסדירה.

צפון טקסס הם כנראה המדורגת 15 הכי גרועה שאי פעם היתה. הכדורסל שלהם מבוסס (כמה מפתיע) על גארדים, הם שומרים אישית, אוהבים ללחוץ ואין להם יותר מידי דמיון בחלק ההתקפי. אם אין יתרון מספרי הם פשוט מניעים את הכדור עד שמישהו חייב לזרוק. קלווין ווטסון, גארד סיניור מאוד יעיל ומהיר עם קליעה טובה מאוד, הוא הימור בטוח לשחק באירופה בשנה הבאה, כי יש לו כדורסל. הכוכב שלהם, קנדריק דייויס, נפצע וגמר את העונה לפני חודש בערך. רוצים אנקדוטה? הסיניור ריץ’ יאנג היה בצבא לפני שהתחיל ללמוד. אבל הוא לא שחקן. סיכוי לנצח את ממפיס? 0%. צפון טקסס מעולם לא שיחקו מול כמות כישרון ואתלטיות כמו שיש לממפיס.

פנסילבניה (14)

מאיפה: אייבי ליג.

למה הם פה? לקחו את האייבי שוב (שנה שלישית ברצף).

היו צריכים להיות מדורגים הרבה יותר גבוה (8-9) אבל כשלונות בעונות שעברו די הפילו אותם למיקום נמוך. הידעתם: פן לא נותנים לאף כדורסלן מלגת ספורט, כי האייבי ליג החליט ככה. האייבי ליג הוא הקונפרנס היחיד שאין לו פלייאוף. טכנית פן הם לא מיד מייג’ור. הם קבוצה טובה ומאוד מאומנת אבל חסרת אתלטיות וחסרת דמיון. מנצחת בזכות הגנה טובה מאוד ומשחק איטי ומבוקר (מישהו אמר יווני?) והתבססות על היכולת המצוינת של מארק זולר, פורוורד ששם 18 נק’ על הלוח ולוקח כמעט 8 ריבאונדים.

יצא לי לראות את פן שלוש פעמים העונה, וזו קבוצה מאוד נחמדה ומאוד מאומנת (שזה במילים אחרות קבוצה שהשחקנים לא נושמים בלי אישור מהמאמן, אבל גם לא טועים). בניגוד לקבוצות מיד מייגו’ר רגילות יש להם המון מסה והמון גובה ויש להם המון ניסיון. הסיכוי לעבור את טקסס A&M? זה מוקש, למרות שהאגיס יותר טובים על הנייר. אל תופתעו אם פן גוררים אותם למשחק של תוצאה נמוכה, אבל A&M עדיפים.

אולבני (13)

מאיפה: אמריקה איסט.

למה הם פה? ניצחו בגמר באופן דרמטי את ורמונט העדיפה.

הופעה שנייה ברציפות לאולבני, ששתו לקונטיקט את הדם בשנה שעברה בתור מדורגת 16. זו הסיבה היחידה שהם קיבלו דירוג כל כך גבוה, למרות שזו לא אותה קבוצה מלפני שנה. אולבני משחקים משחק של 5 גארדים בהנהגת הגארד הניו יורקי הקלאסי ג’אמר ווילסון, שעושה הכל על המגרש וכמעט ולא יורד ממנו. הם אוהבים לרוץ, לא אוהבים משחק מסודר ואין להם מענה לשמירה אזורית. סיכוי להפתיע את וירג’יניה? אין. אפס. לא יקרה.

לונג ביץ' סטייט (12)

מאיפה: ביג ווסט, שהוא כנראה הקונפרנס החמישי הכי גרוע בדיוויז'ן 1. מכל הבחינות.

למה הם פה? לקחו בקלות וכצפוי את הקונפרנס שלהם. אין סרט שהם מדורגים 12, זו פשוט טעות של ה-NCAA כי זו לא קבוצה טובה משום בחינה, אולי מלבד הראפ (למי שלא יודע, לונג ביץ' היא ביתם של סנופ דוג, אייס קיוב, ד"ר דרה ועוד). יש להם חמישה סיניורים בחמישייה, שזה תמיד טוב במעמדים כאלה, והם בהחלט אוהבים לרוץ. לא בדיוק קבוצת ההגנה של השנה, אבל לראות אותם יכול להיות מלהיב מאוד.

סיכוי מול טנסי? תלוי באיזה מין טנסי תופיע למשחק כי הוולונטירס יותר טובים בכל פרמטר של המשחק, אבל ההתקפה שלהם היא אולי הכי גרועה בכל דיוויז'ן-1 (הפלקס של ברוס פרל פשוט לא דומה לכלום) ואם לונג ביץ' סטייט יצלחו לשבור את הלחץ של טנסי.... דברים מוזרים יותר קרו כבר.

קרייטון (10)

מאיפה: מיזורי ואלי.

למה הם פה: ניצחו את המיזרי ואלי.

עם נייט פאנק המצוין בגארד, סנטר מוכח ויעיל בדמות אנתוני טוליבר וצוות מסייע מהספסל עם המון ניסיון, קרייטון, שניצחו את הקונפרס הכי טוב של המיד מייג’ורס, נראים טוב מאוד לקראת הריקוד הגדול. יש להם הגנה מעולה (אישית ואזורית) הם מניעים כדור באופן אלגנטי בהתקפה ויש להם רוטציה ארוכה. הנה סוס שחור.

סיכוי לעבור את נבאדה: 50%.

קסבייר (9)

מאיפה: A-10

למה הם פה: קיבלו הזמנה, ניצחו את וילאנובה, רשמו רצף של 12 ניצחונות, ומאזן של 3:13 בקונפרנס עזר להם מאוד.

קסבייר היא קבוצה מסוכנת שאף אחד לא רוצה לפגוש. כדורסל מאוד ממושמע, רוטציה מאוד ארוכה, הגנה אגרסיבית ויצירתית מאוד (טרפים מפתיעים אחרי ולפני כדור ראשון). התקפה קבוצתית יעילה מאוד וסבלנית מאוד.

סיכוי מול BYU: במאבק הדתי הזה אני חייב ללכת עם המורמונים, אבל ניצחון של הקתולים מקסבייר לא יפתיע.

בריגהאם יאנג (8)

מאיפה? מאונטן ווסט.

למה הם פה: הזמנה, ניצחו את סיטון הול, לקחו את הקונפרס בעונה הסדירה וסיימו במאזן כללי של 8:25.

BYU קיבלו דירוג גבוה מדי, כל מה שהם עשו כדי להיות מדורגים בסקרים הארציים היה לנצח את משחקי הקונפרנס שלהם, ואם סירקיוז בוכים שהגיע להם לשחק במרץ (ולא הגיע להם אז שיפסיקו לבכות) - BYU זו הסיבה. בכל מקרה מדובר בקבוצה שאוהבת לשחק לאט, יש להם סנטר מעניין בשם טרנט פלאיסטד, שהמילה לבן נראית כהה לידו, אבל הוא יעיל ויש לו מגוון תנועות ונוכחות בצבע. הקבוצה בנויה על קינה יאנג, פרוורד אתלט אדיר שמסוגל לעשות הכל על המגרש ויש לו טווח מכל מקום.

סיכוי מול קסבייר? ראו קסבייר.

נבאדה (7)

מאיפה: ווסטרן קונפרנס.

למה הם פה: הזמנה, 2:14 בקונפרס ו- 4:28 כללי עוזרים.

ניק פזיאקס שהולך ל-NBA שווה צפייה. פרוורד לבן בגובה 2.12 שיכול לקלוע מכל טווח ויכול לשם את הכדור על הריצפה הוא בהחלט אחד השחקנים שכבר שלוש שנים מאוד מסקרן, ואם בשנה שעברה הוא לא היה נפצע הוא היה כבר ב NBA. מי שעוזר לו זה הגארד עם השם הנפלא מרקולס קאמפ שמכיר את הקבוצה ומנהל את המשחק למרות שהוא קר בשנתו השנייה. קבוצה ששומרת על הכדור ומשחק כדורסל חכם מאוד ויעיל מאוד. סיכוי מול קרייטון - החמישים אחוז האחרים.

איזור המערב

וויבר סטייט (15)

מאיפה: ביג סקיי. כן, זה הקונפרנס הכי גרוע בדיוויז'ן 1.

למה: ניצחו את הקונפרנס. אף פרשן לא נתן לוויבר סטייט את הקונפרנס הזה, אבל הם לקחו את מה שהאחרים נתנו.

מונהגים על ידי שחקן השנה באיזה ליגה אירופאית בעונה הבאה, הפורוורד דיוויד פאטן, וחואן פאבלו סילברה האורוגוואי, הווילד קאטס משחקים כדורסל שבלוני וצפוי, ההגנה שלהם לא מהירה ולא מפתיעה, והמפגש מול UCLA ייתן להם הדגמה חיה על איך נראה משחק מהיר וקצבי. לא ברור לי איך וויבר קיבלו דירוג 15, זה פשוט מצחיק, הלאה.

רייט סטייט (14)

מאיפה: הורייזן ליג.

למה: לקחו את הליגה אחרי שניצחו את באטלר בגמר.

רייט סטייט מציגים כדורסל איטי (כיאה למיד מייג’ור) עם גארד אדיר (כיאה למיד מייג’ור) בדמות ד'שון ווד, בנוסף להגנה אישית אגרסיבית חונקת שמכתיבה משחק איטי ומתסכל וקבוצה שמתחילה להאמין בעצמה. סיכוי לנצח את פיטסבורג: תתפלאו אבל לרייט סטייט יש מה למכור בעיקר כי פיט הם הקבוצה השנייה הכי אנדראצ'יברית (הכבוד שמור באופן בלעדי לאריזונה) כך שיש סיכוי להפתיע פה.

הולי קרוס (13)

מאיפה: פטריוט ליג

למה הם פה? לקחו את הקונפרנס שלהם ואת גמר הטורניר החטיבתי.

הידעתם? בוב קוזי הוא בוגר הולי קרוס, והוא הוביל את הצלבנים לאליפות היסטורית אי שם בשנות ה-50. המספר 14 של קוזי תלוי על גג האולם בווסטר מסצ’וסטס. חוץ מזה הולי קרוס היה בית הספר הראשון (יחד עם ארמי ונייבי) בפטריוט ליג שנתן מלגות לספורטאים, כרגע יש להם שישה שחקנים על מלגות. חוץ מלשמור איזורית ולקלוע שלשות כמו מטורפים אין להם מה למכור יותר מדי. יש להם רוטציה קצרה כמקובל בפטריוט ליג ואין להם אתלטים יוצאי דופן. היורש של קוזי טרם נמצא בווסטר.

סיכוי מול סאות’רן אילנוי: אפס. הסאלוקיס יטחנו אותם בהגנה.

וירג’יניה קומנוולת’ (11)

מאיפה: קולוניאל אתלטיק.

למה הם פה: לקחו את גמר החטיבה די בהפתעה מג’ורג’ מייסון ואולד דומיניון העדיפות.

קבוצה שמציגה משחק סופר קבוצתי, הנעת כדור בלתי נגמרת והמון סבלנות במציאת הזריקה הכי טובה. רוטציה ארוכה עוזרת לקבוצה לשמור על קצב טוב בהגנה. כמובן יש להם גארדים בראשות אריק מיינור הצנום ובי איי ווקר שנחשב לקלעי שלוש טוב מאוד. משום מה הם מאוד אהבו את השיבוץ מול דיוק, לא ברור לי למה. הדירוג שלהם של לא ממש משקף, 14 ומטה הרבה יותר קרוב ליכולת שלהם, אבל הם קיבלו המון כבוד בגלל שהם באו מהקולוניאל. סיכוי מול דיוק: 20%.

סאות'רן אילנוי (4)

מאיפה: מיזורי ואלי כמובן.

למה הם פה? הזמנה. הגיע להם. הקבוצה הכי טובה מהמיד מייג’ור השנה, הכי עקבית, והכי מאומנת. מי שמחפש את הג’ורג’ מייסון של השנה, שלא יחפש יותר.

הקבוצה עם ההגנה הכי מפחידה השנה במכללות. לחץ על הכדור, שמירה אישית מעולה עם המון עזרות, מאבק על כל כדור וכל זריקה, התקפה מבוקרת מאוד, חכמה ומנצלת את החולשות של היריב. רוטציה של תשעה שחקנים עוזרת לסלוקים ללחוץ על היריב כל הזמן. סוויט 16 נראה מאוד ריאלי כי הם כבר ניצחו את וירג’יניה טק העונה. למעלה מכך כבר תלוי במזל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

איזור המערב התיכון

ג’קסון סטייט (16)

מאיפה: סאות’ ווסט אתלטיק קונפרנס, שזה ממש ממש קונפרנס מחורבן.

למה הם פה: ניצחו את הקונפרנס אחרי שהיו המועמדים בתחילת העונה לנצח.

קבוצה לא ממושמעת, לא מסודרת, מבולגנת ומאוד מבדרת בקטע של קבלת החלטות. יכולה לאבד 27 כדורים במשחק ועדיין לנצח איכשהו. לא בדיוק קבוצת הגנה, למעשה לא קבוצה שבכלל אוהבת לשמור אלא בעיקר לרוץ ולנסות להיכנס להיי-לייט של ESPN. טריי ג’ונסון, ניחשתם נכון - גארד שלא אוהב למסור, סוגר 27 נק’ למשחק והוא בערך לב הקבוצה. אם הם מסיימים מחצית בפחות מ- 15 הפרש לרעתם הם עשו את שלהם. שום סיכוי מול פלורידה.

טקסס A&M קורפס קריסטי (15)

מאיפה: סאות’לנד, קונפרס חדש יחסית ודי חלש.

למה הם פה: ניצחו את הקונפרנס.

קורפס קרקיסטי (CC בקיצור) הם עוד חריג בנוף של המיד מייג’ור כי שי להם אחלה סנטר- כריס דניאלס (2.15 מ' על 130 ק"ג), שהוא יעיל מאוד אם כי לא מהיר. אין מה לדאוג, יש להם כמובן ערימה של גארדים כיד המלך שמסוגלים לעשות שטויות אבל יכולים להרוג כל קבוצה מהשלוש, בייחוד מי שמנסה לתת דאבל אפים על דניאלס שיש לו מסירה מעולה. קורפס קריסטי אוהבים לנסות מאצ’אפ זון עם דניאלס באמצע ויש להם רוטציה של 16 שחקנים. זו קבוצה מאומנת מאוד עם המון יכולת ולא מעט שכל. סוס שחור? כן, בהחלט.

סיכוי מול וויסקנסין? למי הפסידו וויסקונסין העונה? לאוהיו סטייט של גרג אודן. נכון שדניאלס הוא לא אודן, אבל הוא בדיוק השחקן שעושה צרות לוויסקונסין. 33% להפתעה.

מיאמי-אוהיו (14)

מאיפה: מיד אמריקן

למה הם פה: בניגוד לתחזיות מיאמי לקחו את המיד אמריקן.

אין שום הצדקה לדירוג של 14 לטעמי למיאמי. 15 הרבה יותר ריאלי בטח לאור המאזן הכללי שלהם (14:18). מונהגים על ידי טים פוליס, שחקן שבלעדי דוראנט ואודן היה מקבל יותר כבוד, ואולי ישאר לעוד שנה במכללות כי אין לו מה לצאת לדראפט השנה. אם יש לכם צ’אנס חפשו את מספר 50 של מיאמי. פוליס תקוע בין העמודות- הוא שני מטר ומשחק בפנים, מה שאומר שהוא יעשה יופי של קריירה, באירופה. מי שעוזר לו זה נתן פיבי, עוד פורווד (מה אתם יודעים, קבוצת מיד מייג’ור עם שני פורוודים טובים, הנה לכם תופעה נדירה). מיאמי אוהבים ללכת חזק לצבע, ולשחק לאט. משחק של 65 נקודות נראה להם סוג של שוט אאוט מטורף (היו להן העונה כמה משחקים של 50 ו-40 נק’, כולל ניצחון 33:50 על פלורידה A&M). סיכוי מול אורגון: 0. אפס. זירו. זילץ’.

דיווידסון (13)

מאיפה: סאות’רן.

למה הם פה: לקחו כחזוי וכצפוי את הקונפרנס.

עוד קבוצה שהיא סוס שחור. קבוצה צעירה ומלהיבה לצפייה עם מהלכים לחלוטין בלתי צפויים ופרשמן אדיר בדמות סטיבן קרי שתופר 22 נק’ למשחק. קרי הוא גארד מהיר בטירוף, שכבר מדברים על יציאה שלו לדראפט מה שינחית אותו ב-NBA. כן, עד כדי כך הוא טוב הילד. בינתיים הוא מוביל עוד ווילדקאטס לעונה אדירה של 4:29 וכן, דיווידסון היו צריכים לקבל מיקום יותר גבוה. הם קבוצה מאוזנת עם סגל אתלטי מאוד, שחקנים מקנדה ומצרפת ומאמן וותיק ומנוסה. אני נותן להם ניצחון על מרילנד.

אולד דומיניון (12)

מאיפה: קולוניאל אתלטיק (CAA).

למה הם פה? הוזמנו בעקבות הופעה טובה בטורניר ה- CAA וניצחון מרשים על ג’ורג’טאון.

אולד דומניון מונהגים על ידי וולאדס ואליוס הליטאי וארנואד דהי מחוף השנהב, ומציגים כדורסל אירופאי סובלני עם המון קליעות והמון תנועה. בהגנה הם מראים המון מאצ’ אפ ומנסים להסתיר את האיטיות שלהם. לא מפחדים ממשחק מהיר אבל מעדיפים משחק איטי ושקול. סיכוי מול באטלר? טוב מאוד. לבאטלר נגמר האוויר ואולד דומיניון באים באמונה שהם יכולים לדבר חזק השנה.

ווינת’רופ (11)

מאיפה: ביג סאות’.

למה הם פה: כצפוי לקחו את הקונפרנס שלהם באופן מרשים, בלי אף הפסד.

עוד קבוצה שמתחילת העונה היה ברור שישחקו בטורניר. המיקום שלהם הוא נכון. עשו חיים קשים העונה לוויסקונסין, צפון קרוליינה ומרילנד, וניצחו את אולד דומיניון בחוץ כך שמדובר בקבוצה רצינית שיודעת בדיוק מה לעשות. מאוד מאוד ממושמעים, ממעטים לאבד כדורים, מאוד סבלניים עם הכדור. יצא לי לראות אותם במגרש של קוסטל קרוליינה וזו קבוצה מרשימה מאוד. כמובן יש להם גארדים מהירים מאוד, ויש להם סנטר ניו זילנדי (קרייג ברדשאו, לא הכי כשרוני אבל מאוד יעיל). זו הופעה שנייה ברציפות לווינת’רופ והם הולכים לנצח את הפייטיניג איירש מנוטרדאם.

באטלר (5)

מאיפה: הורייזן ליג.

למה הם פה: ניצחו את ה- NIT של הטרום עונה, פתחו את העונה עם 0:10 מרשים.

באטלר הפתיעו את כל המכללות בנובמבר ודצמבר, אבל נגמר להם הכוח ובשמונת המשחקים האחרונים שלהם הם 4:4 כולל הפסד מביך לשיקגו-אילנוי החלשה. קבוצת הגנה שאוהבת סקור נמוך, ואיבדה את הזהות שלך לקראת סוף העונה. אני הולך עם אולד דומניון מולם כי קבוצות למדו אותם.

איזור המזרח

איסטרן קנטאקי (16)

מאיפה: אוהיו וואלי

למה הם פה? ניצחו את הקונפרנס באופן לא צפוי.

כאמור איסטרן קנטאקי הפתיעו את כולם שלקחו קונפרנס שהיה צמוד מאוד. קבוצה צעירה של שמונה גארדים שרצים ורצים ורצים ומאבדים את הראש לא פעם. לא בדיוק שומרים אדירים ולא מנהלים התקפה איטית או מסודרת. כבר קיבלו 30 בראש מאוהיו סטייט מוקדם יותר השנה, ואין שום סיבה שמול צפון קרוליינה זה יהיה אחרת.

בלמונט (15)

מאיפה: אתלנטיק סאן. עוד אחד מהקונפרנסים החלשים מאוד מאוד.

למה הם פה: ניצחו את הקונפרנס.

קשה להסביר עד כמה מסריח הקונפרנס הזה. רק נציין ששלוש קבוצות מדיוויזן 3 ניצחו קבוצות מהקנפרנס הזה (מי שניחש צפון פלורידה, קמפבל וסטטסון שיכתוב למערכת מכתב ויקבל פרס - DVD של מיטב משחקי הקונפרנס) אין מה לכתוב על בלמונט. הם חסרי זהות, יש להם סנטר שקוראים לו בומר ואין להם מה למכור מול ג'ורג’טאון. הידעתם? בלמונט גברו על פיסק מדיוויז'ן 3 54:84....

אוראל רוברטס (14)

מאיפה: מיד קונטננט.

למה הם פה: לקחו כצפוי את הקונפרנס.

הופעה שניה ברציפות לאוראל רוברטס ולקיילב גרין הפנטסטי שלהם בטורניר. כצפוי מקבוצה במיד קון, אוראל רוברטס עמוסה בגארדים מהירים אבל לחלוטין חסרי משמעת. מדובר בקבוצה מאוד יצירתית בחלק ההתקפי שנתונה למצבי רוח כמו בניצחון המדהים על קנזס בתחילת העונה מול הפסד מביך לאקרון. יש להם ניסיון ויש להם מספיק אומץ לקחת את וושינגטון סטייט למשחק צמוד ואולי אפילו לגנוב אותו.

ניו מקסיקו סטייט (13)

מאיפה: ווסטרן אתלטיק.

למה הם פה: ניצחו את הקונפרנס.

ניו מקסיקו סטייט לא היו אמורים להיות פה אבל הגארד הנהדר ג’סטין הוקינס הוביל אותם לחצי עונה מעולה, כולל ניצחונות מרשמים על נבאדה ועל יוטה סטייט בגמר. מלבדו יש להם עוד גארד לא רע בכלל, פרד פיטי, שסוחב פציעה אבל אמור להיות על המגרש. 13 זה לא מיקום ריאלי עבורם אבל ככה החליטו ב- NCAA אז מי אני שאתווכח איתם. גם לטקסס לא איכפת, והם ישלחו אותם בחזרה ללאס קרוקס עם 30 הפרש.

11: ג’ורג' וושינגטון

מאיפה: CAA.

למה הם פה: לקחו את הקונפרס.

קבוצה מאוד ממושמעת ומאוד מהנה לצפייה שחוזרת אחרי שנה מוצלחת במיוחד בעונה שעברה. ניסיון יש להם, רצון יש להם וקצת מזל ישלח אותם עד לסוויט 16, הבעיה היא שמולם עומדת קבוצה מאוד מסוכנת בדמות ונדרבילט, מה שישלח את GW הביתה מוקדם.

פפפששש....... זהו, נגמרו המיד מייג’ור בטורניר. שיהיה בהצלחה לכולם ואדום עולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully