וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם חזר לאולד טראפורד: "התקופה כאן הייתה היפה בקריירה"

14.3.2007 / 0:23

מנצ'סטר יונייטד קיימה משחק ראווה לציון 50 שנות השתתפות באירופה עם 3:4 על כוכבי היבשת. רונאלדו הצטיין, בקהאם קיבל תשואות

מנצ'סטר יונייטד חגגה אמש (שלישי) 50 שנות השתתפות במפעלים האירופאים במשחק ראווה מול שלל כוכבים מקבוצות אירופה, אותו ניצחה בסופו של יום 3:4.

גיבור המשחק היה כריסטיאנו רונאלדו, שהבקיע את השער היפה במשחק בבעיטה חופשית מהממת מ-35 מטרים. מספר 7 שקדם לו, אחד דייויד בקהאם, אמור היה לשחק בקבוצת הכוכבים, אבל בגלל פציעה הגיע לבוש בחליפה. הוא עלה לדשא לקול תשואות סוחפות של הקהל. "זה מדהים מבחינתי לחזור", אמר בקס, "ואני הרוס מזה שלא יכולתי לשחק בגלל פציעה, אבל רק להיות כאן זה מספיק. התקופה שלי כאן הייתה היפה ביותר בקריירה שלי. חיכיתי 4 שנים להגיד תודה לאוהדים ולמועדון.

יש לכם את המאמן הטוב ביותר בעולם". אבל הציטוט המעניין הביותר של הכדורגלן-דוגמן כוון לסיר אלכס פרגוסון, ואולי גם לפאביו קאפלו: "יש לכם את המאמן הטוב בעולם"

עוד מישהו שאמר שלום הוא הנריק לארסון, שהעביר כמה חודשים יפים באולד טראפורד ויחזור כעת לפתיחת העונה בליגה השבדית. את קבוצת הכוכבים אימן מרצ'לו ליפי.

מנ' יונייטד עלתה ל-1:4 במחצית מצמד של ווין רוני, שער של ווס בראון ואותה בעיטה חופשית של רונאלדו. לורן מאלודה צימק, ואל חאדג'י דיוף מבולטון הוסיף צמד במחצית השנייה כדי לקבוע את התוצאה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully