וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול"ב: ריאל מדריד עדיין בחיים

13.3.2007 / 20:58

הספרדים חזרו מפיגור ב-20 נקודות להפסד 76:69 בלבד מול קאזאן, והשאירו לעצמם סיכוי טוב לגומלין בחצי הגמר. ריטאס וילנה-ז'לז'ניק 67:78

הדחתה המפתיעה של הפועל ירושלים בשלב רבע הגמר לא מנעה מארבע הקבוצות שכן עלו לחצי הגמר להמשיך את הסתערותן לעבר גביע יול"ב. הערב (שלישי) התקיימו שני המשחקים הראשונים בשלב חצי הגמר, כשהמפגש המעניין ביותר התקיים ברוסיה, בין ריאל מדריד וקאזאן, שתי המועמדות הגדולות לזכות בגביע. במשחק השני אירחה ריטאס וילנה את ז'לז'ניק הסרבית.

קאזאן - ריאל מדריד 69:76

קרב הענקיות היה חד צדדי ברובו, וארבע דקות לסיום, כשהתוצאה היתה 52:72 לזכות הרוסים היה נדמה שהגומלין בספרד יהיה לפרוקטוקול בלבד. אבל אז ריאל התעוררה, צלפה כמה שלשות והצליחה לצאת מהמבצר הרוסי עם תוצאה מבטיחה ביותר לקראת השבוע הבא. דאריוס לאברינוביץ' הוביל את קאזאן עם 17, ג'רי מקולו הוסיף 15. צ'ארלס סמית קלע 26 לריאל, ונעזר ב- 22 ו-8 ריבאונדים של פליפה רייס.

ריטאס וילנה - ז'לז'ניק 67:78

גם כאן המשחק הלך כמעט לכל אורכו לכיוון של הקבוצה הביתית, ויתרונה של ריטאס כבר עמד על 18 נקודות במהלך הרבע השני, אבל הסרבים הצעירים והעקשנים נשארו בתמונה, ואחרי שמחקו פיגור של תשע נקודות מההפסד במלחה באולמם הביתי, אין סיבה שהם לא יעשו אותו דבר גם לליטאים בשבוע הבא. תומאס דלינינקאטיס קלע 14 למנצחים, מינדאוגס לוקאסקיס תרם 13. זוראן ארצג המוכר לנו צלף 21 לז'לז'ניק ואלכסנדר ראסיץ' הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully