וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר בהרכב מול אספניול

רומן רוזנבלט

14.3.2007 / 10:39

המשחק נגד אספניול ישודר בערוץ 10. משומר צפוי לפתוח בהגנה, אנדרסון ובוקולי בקישור האחורי. צ'יקה: "חיפה הקבוצה הטובה שפגשנו במפעל"

מכבי חיפה נחתה בשעות הצהריים (שלישי) בברצלונה, התמקמה במלון לא רחוק מהמונטז'ואיק וערכה אימון במתקן האימונים של בית המלון לקראת משחק הגומלין נגד אספניול בחמישי (0:0 בבלומפילד). כרגע כל השחקנים כשירים ליום חמישי, כשגם עבאס סואן וחאבייר דירסאו התאמנו, למרות שלא יוכלו לשחק בגלל צהובים. מחר (רביעי) תקיים הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון האולימפי, בו ישוחק המשחק.

ההערכה היא ששאבייר אנדרסון וגוסטבו בוקולי יפתחו בקישור האחורי, כשאלון חרזי יוצב לצידו של דקל קינן במרכז ההגנה. במקרה כזה מי שיצטרף לחלק הקדמי שפתח בשבוע שעבר מול אספניול (יניב קטן, רוברטו קולאוטי וליאור רפאלוב) הוא ככל הנראה שלומי ארבייטמן.

אחרי יומיים של אי ודאות התברר הערב (שלישי) שהמשחק ישודר בערוץ 10, בשעה 22:30.

גם שחקני אספניול מתכוננים למפגש מול מכבי חיפה ושחקן הקבוצה פרנסיסקו צ'יקה אמר הערב (שלישי) ל"מארקה": "הנקודה שהשגנו בסנטאנדר נתנה לנו הרבה לקראת המשחק מול חיפה. ביום חמישי יש לנו גמר הראשון העונה. אני לא חושב שהתוצאה במשחק הראשון מסוכנת אבל היא גורמת לדריכות לקראת המשחק. אנחנו יודעים שכל טעות יכולה לגרום לכך שחיפה תשאיר אותנו מחוץ לטורניר, עלינו להיות מאוד מרוכזים במשחק". לגבי חיפה אמר צ'יקה: "מדובר בקבוצה עם שחקנים טובים שמשחקת טוב כקבוצה, כפי שהוכיחה במשחק הראשון. מדבור באחת הקבוצות היותר חזקות שנתקלנו בטורניר הזה העונה".

חונאטס הברזילאי, שטס ללא רשות לברזיל לפני המשחק הראשון בין הקבוצות, חזר לברצלונה כדי לדון עם הנהלת הקבוצה לגבי עתידו, כשהכיוון מבחינתו של השחקן הוא חזרה מהירה לברזיל כדי לשהות עם אביו, שטרם התאושש מהחטיפה שלו בדצמבר האחרון. עם הגעתו אמר לכלי התקשורת: "הדבר הכי טוב עבורי הוא לחזור לברזיל ולהיות עם משפחתי, בגלל מצבו הלא טוב של אבי. אני לא יכול להמשיך באספניול כשמצב משפחתי אינו כשורה".

משה הרוש מ"הארץ" מדווח::

רק לאחר אימון השחרור עברו במכבי חיפה ל"מוד אספניול". עד אז האווירה היתה מנומנמת ברובה, והשחקנים היו עסוקים בהימורים האם ניר דוידוביץ' יזומן לסגל של דרור קשטן. אחרי אימון השחרור, שהתקיים בסמוך למלון, הכל כבר נראה אחרת.

במועדון לא ממש מתרגשים מהתבוסה לבית"ר ובונים על תקדים אירופה. "אני מקווה שנתעלה ביום חמישי בדיוק כמו שקרה עד היום באירופה", הסביר רוני לוי. "ברור שאנחנו צריכים להבקיע, אבל קודם חשוב גם לא לספוג. צריך לשחק מאורגן, טקטי, ולא להישאר חשוף מאחור. נקווה שיקרה הבלתי צפוי, כי חונכתי שבכדורגל הכל אפשרי".

לפיכך לוי מתכוון לתתן דגש על ההגנה. בתדריך התמקד המאמן בחוליית ההגנה שלו ושם דגש על איבן דה לה פנייה. אלון חרזי יוסט לעמדת הבלם לצד דקל קינן ואייל משומר יאייש את עמדת המגן הימני. "אנחנו באים במטרה להפתיע", הצהיר משומר, "יש לנו מוטיווציה גבוהה יותר באירופה וגם הקבוצות שם משחקות נגדנו פתוח יותר. המטרה במפעל היא ללכת עד הסוף - יש לי פנטזיה להניף את גביע אופ"א ואני מאמין שזה משהו שיכול להיות בהישג יד. יש לי תחושה מאוד, מאוד טובה לקראת אספניול".

גוסטבו בוקולי וחאווייר אנדרסון צפויים לשחק במרכז המגרש, במקום עבאס סואן וחאווייר דירסאו המוצהבים. באגפים צפויים לפתוח שלומי ארבייטמן וליאור רפאלוב. גם רביד גזל נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח על חשבון ארבייטמן. מאור מליקסון ימשיך להיעדר ובקבוצה זעמו: "לפעמים נדמה כאילו לא בא לו להיות פה. הוא מתאמן וכשמגיע משחק הוא לא יכול לשחק".

קטן: "קיבלנו מכה בטדי, נקווה שנתאושש באספניול"

מאמן הקבוצה, רוני לוי, אמר בנתב"ג לפני ההמראה לברצלונה: "המעמד כל כך מחייב והאתגר כל כך גדול כדי שיהיו לנו כוחות להביא מעצמנו ולנצח".

"אני יודע שמדובר בקבוצה מצוינת בליגה הספרדית", המשיך לוי, "יחסי הכוחות נוטים לטובתם, בטח שאצלם בבית, אבל אני חושב שאנחנו מסוגלים להוציא מאיתנו הרבה, גם כשחקנים וגם כקבוצה. בכדורגל צריך לפעמים ערבים מיוחדים, כאלה שקוראים להם סנסציות. נקווה שנהיה עדים לערב כזה".

לוי התייחס למצב הלא מזהיר של הקבוצה בליגה: "התפקיד שלי הוא לאמן ולהדריך את הקבוצה גם כשדברים הולכים יותר קשה. צריך להתמודד בצורה רצינית בכל מסגרת".

שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', אמר: "אנחנו באים עם אופטימיות, נעשה את המקסימום ונקווה לתוצאה טובה. אני מתאר לעצמי שהרבה יהיה על הכתפיים שלי, במשחקים כאלה יש לי הרבה עבודה ואני מקווה שנעשה את זה בצורה טובה. אי אפשר להבטיח, אי אפשר לדעת מה יהיה. נבוא עם כוחות מחודשים".

הקשר הברזילאי גוסטבו בוקולי, שככל הנראה יצטרך לחפות על חסרונם של עבאס סואן וחאבייר דירסאו במרכז המגרש, הסביר: "זה משחק חשוב מאוד. אנחנו באים מוכנים כדי לעשות את זה. המשחק נגד בית"ר לא היה טוב, אבל באירופה עשינו עד עכשיו עבודה טובה וצריך להמשיך. יש לנו סגל טוב מספיק כדי לעשות את זה גם בלי השחקנים החסרים. אנחנו יודעים מה צריך לעשות וכולם מוכנים".

הקפטן יניב קטן סיכם: "אנחנו מקווים מאוד שנוכל לעשות תוצאה שתספיק. אני חושב שיהיה קשה מאוד לעשות את זה, הם קבוצה חזקה וטובה, אבל זו הזדמנות ונהיה חייבים לנצל אותה. קיבלנו מכה חזקה מאוד בטדי, לא ציפינו שהמשחק יסתיים ככה אבל צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה, כדי שבמשחק הקרוב נוכל לעשות משהו שיציל לנו את העונה. באירופה אנחנו קבוצה אחרת לגמרי. אני מאוד מקווה שנגיע למשחק מול אספניול ונציג יכולת טובה כמו שהצגנו עד עכשיו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully