וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין התקדמות במו"מ על החוק הרוסי

13.3.2007 / 18:03

בדיון שנערך בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים בדבר עתידו של החוק, לא הגיעו הצדדים לכדי החלטה, והסוגיה תידון שוב ביום ב' הבא

הדיון לגבי המשך הפעלתו של החוק הרוסי בין נציגי מנהלת הליגה, היו"ר אבנר קופל, עו"ד שמעון מזרחי ומנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס, לבין נציגי ארגון השחקנים בראשותו של היו"ר ניר אלון הסתיים הערב (שלישי) ללא תוצאות וללא הכרעה. הנושא יעלה לדיון מחודש בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה הקרובה שתיערך ב-19 במארס.

ארגון השחקנים, המצדד בהמשכו של החוק הרוסי הציע שתי חלופות לעונות הקרובות והעלה אותן במהלך המשא ומתן עם נציגי המנהלת, שמתנגדים לקיומו. אפשרות אחת שהציעו נציגי הארגון היא הסכם שבמסגרתו לא יוגבל מספר הזרים אך בטופס המשחק ירשמו שלושה שחקנים, דבר שיבטיח את הימצאותם של שני ישראלים על הפרקט. אפשרות שניה היא החתמת חמישה זרים לכל קבוצה ובתנאי שהחוק הרוסי יחול גם בשלוש השנים הבאות.

מנהלת הליגה מתנגדת לקיומו של החוק משום שלטענתה הוא מסב נזק כלכלי לקבוצות הישראליות, עקב השיפור ברמת השכר של השחקנים הצברים. עוד טוענת המנהלת, כי מאמני הקבוצות תומכים בביטול החוק, משום שהוא מגביל אותם בניהול המשחק. המנהלת הציעה לארגון השחקנים להמשיך את החוק הרוסי גם בשנה הבאה, ושינוי ההסדר לאחריה, אך ארגון השחקנים סירב להצעה.

במהלך הפגישה העלתה מנהלת הליגה הצעה על מנת להגיע להבנות מול ארגון השחקנים. על פי ההצעה יחתם הסכם ל-3 שנים שבמסגרתו יוארך תוקפו של החוק הרוסי לעונה נוספת ובשנתיים שלאחר מכן יורשו להרשם חמישה זרים בטופס המשחק וארבעה על המגרש בכל רגע נתון.

במהלך הפגישה ארגון השחקנים אינו היה מוכן להתפשר ובמידה שההצעה לא תיענה, הרי שלדירקטוריון המנהלת המתכנס ביום שני הקרוב תוגש הצעה בנוסח זה על בסיס חד צדדי וללא הסכם עם ארגון השחקנים. יש לציין כי נציגי ארגון השחקנים הודיעו, כי במידה שלא ימצא פתרון המקובל על דעתם, הם ישביתו את משחקי הסיבוב השלישי בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully