וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הרצליה ניצחה 0:2 את הכח

רומן רוזנבלט

13.3.2007 / 19:00

שחקני הרצליה הגיבו להקפאת משכורותיהם בניצחון על קבוצתו של מלמיליאן בחצי גמר המפעל. אהרוני (30) ובוקסנבוים (90) כבשו

לאור מצבן העגום בתחתית ליגת העל גביע הטוטו אינו נמצא בראש מעיניהן של מכבי הרצליה והכח עמידר רמת גן, אבל שתיהן הגיעו למעמד חצי הגמר במפעל ונאלצו להיפגש הערב (שלישי) באיצטדיון בראשון לציון למשחק מנומנם, שהסתיים בתוצאה 0:2 להרצליה ושלח אותה לגמר גביע הטוטו.

דווקא הרצליה, שנמצאת במצב קשה יותר בטבלה וממוקמת מתחת לקו האדום עם שלוש נקודות פחות מהכח, נטלה את היוזמה ועלתה ליתרון בדקה ה-30 משער של החלוץ הצעיר יוחאי אהרוני, בנו של שחקן העבר איתן אהרוני. הכח רשמה הזדמנות ראשונה רק בדקה ה-51, אבל אחרי הרחקתו של דייוי בידוק בצהוב שני בדקה ה-64 התחילה לחפש יותר ויותר את השער, אך לא הצליחה להכניע את סקוט היגינס, וחמש דקות בתוך תוספת הזמן עומר בוקסנבוים סגר את הסיפור עם השער השני להרצליה.

לשחקני הרצליה נותר עתה לקוות כי יושב ראש הקבוצה, שהקפיא את משכורותיהם בעקבות הביצועים של הקבוצה בליגה, יהפוך את רוע הגזירה בעקבות ההעפלה לגמר. עם ההעפלה לגמר הבטיחה לעצמה הרצליה סכום של חצי מיליון שקלים, סכום שעשוי לצמוח ל-700 אלף במידה והקבוצה תזכה בגביע.

חצי הגמר השני, בו ייפגשו בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא, יתקיים מחר בשעה 17:00 באיצטדיון בהרצליה.

מהלך המשחק

דקה 4 - כפיר אדרי הרים כדור קרן ישר לראשו של יוחאי אהרוני, אבל הנגיחה של החלוץ הצעיר מצאה רק את המשקוף.

דקה 30 - גול! שלומי טולדו עבר את המגן שלו בצד שמאל והעביר כדור רוחב, אליו הגיע יוחאי אהרוני שדחק פנימה מתוך תיבת החמש - 0:1 להרצליה.

דקה 51 - שלומי אדרי העביר כדור עומק לאונורה קאבונגו, שסידר ליובל בלאיש מצב בתוך הרחבה, אבל בלאיש לא הצליח להשתלט על הכדור והיגינס קלט.

דקה 64 - הרצליה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדייוי בידוק הורחק בצהוב שני.

דקה 67 - יוסי רוזן בעט אלכסונית מ-18 מטרים, היגינס הצליח להדוף בקצות אצבעותיו.

דקה 95: גול! טרטצקי קיבל כדור ברחבה, נפל יחד עם שחקן ההגנה, דרש מהשופט פנדל, לא קיבל, קם, מסר לבוקסנבוים, וזה בעט פנימה - 0:2 להרצליה.

הרכב הכח רמת גן: ישראל פילוסוף, רובי רגב, איציק כהן, מאור מרציאנו (שוקי נגר 66), ליאור ראובן, יובל בלאיש (אושרי גיטא 60), יוסי רוזן, מנור חסן (דן רומן 46), אונורה קבונגו, אסי בוזגלו (מור גולן 72), שלומי אדרי.

הרכב מכבי הרצליה: סקוט היגינס, איתן עזריה, חי בן לולו, יא יא פטי, שי מימון, דייוי בידוק (הורחק 64), כפיר אדרי (עומר בוקסנבוים 80), גיא שמיר (חיים מלכה 76), שי ביטון (מהרן ראדי 57), יוחאי אהרוני (אייל טרטצקי 69), שלומי טולדו.

דוד: "השחקנים לא צריכים סיבה כדי לגלות מחויבות"

פרדי דוד: "מעבר לעניין הכספי, רצינו למנף את הניצחון ליכולת בליגה, כדי שהשחקנים יקבלו ביטחון, למרות שאין קשר בין המסגרות האלה. אין לי העדפות בין ניצחון כאן או בליגה, אני מעדיף לנצח בכל משחק, זה לא שיש לנו 40 ניצחונות בקופה. בסך הכל השחקנים שנתתי להם את ההזדמנות היו טובים, חלקם יותר וחלקם פחות".

בקשר ליחסי הכוחות בין הקבוצות אמר דוד: "הרצליה קבוצה יותר טובה מהכח, שניצחה אותה העונה, ואנחנו כבר חודשיים יותר טובים מהם. אבל אותי לימדו שהטבלה לא משקרת, וכרגע הכח מעלינו והיא יותר טובה".

בעניין הקפאת המשכורות של השחקנים על ידי היושב ראש אמר דוד: "אני לא מאמין שהשחקנים צריכים סיבה כזו או אחרת כדי לשחק ולגלות מחויבות, וזה מה שהם עשו היום, גילו הרבה מחויבות".

אורי מלמיליאן: "בחצי השני שלטנו במשחק, הגענו למצבים ולא הבקענו. כל משחק אנחנו שואפים לנצח. ברור שעדיף לנצח בליגה, ואנחנו עכשיו בה. אני מקווה שעד סוף העונה נצליח להישאר בליגה".

תגובתו של מלמיליאן לשאלה על יחסי הכוחות בין הקבוצות היתה: "אנחנו מעליהם כרגע בטבלה".

שוער הרצליה, סקוט היגינס, שפתח למרות שבליגה הוא הפך לשוער שני: "היו לנו כמה הפסדים בליגה, ואני לא גיליתי יכולת טובה ולכן יוסי החליף אותי ושיחק טוב. אני מקווה שעשיתי היום את העבודה כמו שצריך ומקווה לחזור להרכב".

לגבי סיכויי ההישארות של הקבוצה אמר היגינס: "אני בהחלט חושב אנחנו יכולים להישאר בליגה. הקבוצה מספיק טובה. שלושת המשחקים הקרובים הם הקרטיים, ואני מקווה שננצח אותם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully