וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבוץ שופטים: קינן ובוחבוט הוקפאו

13.3.2007 / 14:19

השניים שעמדו במרכז השבת הסוערת לא שובצו למחזור הקרוב. אלון יפת ישפוט את המשחק בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, פרוסט שובץ ללאומית

היום (שלישי) פורסם שיבוץ השופטים למשחקי ליגת העל והליגה הלאומית בסוף השבוע הקרוב, וחשף כי אסף קינן ומשה בוחבוט, שני השופטים שעמדו בעין הסערה במחזור האחרון, נכנסו, כנהוג באיגוד השופטים, למצב של הקפאה.

כזכור, קינן היה השופט שאישר את השער השנוי במחלוקת של הפועל תל אביב בתוספת הזמן מול מ.ס אשדוד (1:2), ואילו בוחבוט זכה לביקורת חסרת תקדים מצד מכבי חיפה על שיפוטו במשחק בטדי מול בית"ר ירושלים (1:4). מנגד הוחזר לפעילות ערן פרוסט, ששובץ למשחק בין נצרת עילית לאשקלון בליגה הלאומית, אחרי תקופת הקפאה ארוכה.

את המשרוקית למשחק המרכזי של המחזור בין מכבי חיפה להפועל תל אביב (ראשון, קרית אליעזר, 20:50) יקבל אלון יפת. מאיר לוי ישפוט את המשחק בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים (שבת, האורווה, 19:30). למשחק בין מ.ס אשדוד למכבי תל אביב (שבת, אשדוד, 17:15) שובץ חיים יעקב. את המפגש בין הפועל כפר סבא להכח עמידר רמת גן (שבת, לויטה, 18:30) ישפוט שי שטרית. לירן ליאני שובץ למשחק בין בני יהודה למכבי הרצליה (שבת, בלומפילד, 19:00), ואיתן תבריזי למשחק בין מכבי נתניה להפועל פתח תקוה (שבת, הקופסה, 19:00).

למשחקי הליגה הלאומית שובצו השופטים הבאים:

הפועל נצרת עילית - הפועל אשקלון (שישי, נצרת עילית, 15:00) - ערן פרוסט.

הפועל חיפה - הפועל קרית שמונה (שישי, קרית אליעזר, 15:00) - איברהים אבו זעילה.

הפועל רעננה - הפועל עכו (שישי, רעננה, 15:00) - יעקב רקוטש.

הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (שבת, וסרמיל, 14:45) - מנשה משיח.

הפועל רמת השרון - בני סכנין (שבת, רמת השרון, 15:00) - חלים זטמה.

מכבי אחי נצרת - בני לוד (שני, עילוט, 15:00) - לירן וקסברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully