וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אד קוטה סיים את דרכו בירושלים

13.3.2007 / 15:05

הרכז המאכזב הוא הזר השני שנחתך מהקבוצה העונה אחרי עזיבת תמאר סליי. ארז ביטמן פוטר משורות קרלסרוהה הגרמנית

אד קוטה שוחרר הערב (שלישי) מהפועל ירושלים. רכזה של מחזיקת גביע המדינה לא התאקלם בקבוצה עוד מתחילת העונה ולאור תרומתו הדלה ודקות המשחק המועטות אותן קיבל, החליטו הצדדים להיפרד, ונערך משא ומתן על התרת חוזהו של השחקן. קוטה (30, 1.87 מ') הוא בעל עבר אירופי עשיר, ואף זכה ביורוקאפ עם דינמו סנט פטרסבורג של דיוויד בלאט ב-2005.

בשנה שעברה שיחק האמריקאי בשורות ז'לגיריס קובנה וברצלונה, והגיע לירושלים בקיץ על תקן רכז ראשון, אך לאור יכולתו הדלה הוא סופסל מהר מאוד על ידי המאמן דן שמיר. הגארד האמריקאי לא היה מרוצה ממספר הדקות המועט שקיבל בקבוצה ואחרי הדחתה מגביע יול"ב, החליט השחקן לעזוב את המועדון. נראה כי במלחה לא יעמדו בדרכו. קוטה תרם רק 3.7 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק בליגה הישראלית ובאירופה, שם החוק הרוסי, לא תקף הוא רשם 5.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים למשחק בגביע יול"ב.

חדשות נוספות:

* המאמן ארז ביטמן פוטר היום (שלישי) משורות קרלסרוהה הגרמנית, לאחר שהקבוצה השיגה רצף של 11 הפסדים מ-11 משחקים, תחת הדרכתו. במקומו של ביטמן יעמוד על הקווים סטפן הואלרל, שינסה להציל את הקבוצה, שמדורגת אחרונה בליגה הגרמנית הראשונה, מירידה. זו הפעם השנייה בה ביטמן מפוטר העונה לאחר שהתחיל את העונה עם אפולון פטראס היוונית, ממנה פוטר בסוף נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully