וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "אם נשחק כמו נגד נתניה, נוכל לדבר על אליפות"

לי בוץ

13.3.2007 / 12:28

הפועל ת"א מתכוננת למשחק בקרית אליעזר, ניר לוין מתייחס לשיפוט בטדי: "אני יכול להבין את הכעס של חיפה". דואני ודגו לא התאמנו

הפועל ת"א ערכה הבוקר (שלישי) אימון אחד מתוך שניים שמתוכננים לקבוצה במסגרת ההכנות למשחק הליגה המסקרן מול מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב. לאדומים ברור כי הדרך לאליפות עוברת בקרית אליעזר, אך מאמן הקבוצה, ניר לוין, יודע כי היכולת מהשבת האחרונה מול אשדוד לא תספיק לניצחון על האלופה היוצאת.

"לא צריך להתעסק במילה אליפות", טוען לוין. "כל הזמן רוצים שתדבר על אליפות, אבל בשביל אליפות צריך להפגין יכולת טובה לאורך זמן. אם נשחק כמו נגד אשדוד לא נוכל לדבר על אליפות, ואם נשחק כמו נגד נתניה כן נוכל. הליגה צמודה וצפופה, ולכן זה מדגיש את העובדה שצריך להסתכל על כל משחק בנפרד".

"אם הייתי פרשן, היה לי קשה לומר אם היה או לא פנדל"

אם לשים בצד את מאבק האליפות המסקרן בין התל אביביות לבית"ר ירושלים, הנושא שמסעיר את הכדורגל בתקופה האחרונה, זה השיפוט הבעייתי. לוין נתן את דעתו לאירועי המחזור האחרון, בו נפסק שער ספק חוקי של סלים טועמה ופנדל ספק חוקי לזכות בית"ר ירושלים. "יש כמה סימנים שהכדור עבר את הקו", הסביר לוין על אישור השער של טועמה, שקבע ניצחון 1:2 לאדומים על אשדוד בשבת. "אין החלטה של מאה אחוז ואפשר להתווכח על זה, אבל אני ראיתי שער. מי שעמד בעמדה הכי טובה זה הקוון קרסיקוב וצריך לקבל את הפסיקה שלו".

על הפנדל שקיבלו הירושלמים במשחק מול מכבי חיפה בטדי ביום ראשון, אמר המאמן: "אם הייתי פרשן היה לי קשה לומר אם היה או לא פנדל. היה איזשהו מגע, אבל לשופטים אין את ההילוכים החוזרים שיש לנו. אני יכול להבין את הכעס של מכבי חיפה ויכול גם להבין את השופט ששרק".

לוין לא יודע האם יפגוש ביום ראשון את חיפה שהובסה בטדי, או זו שהוציאה תיקו מכובד מול אספניול: "ראינו מהם שתי יכולות שונות. מכבי חיפה תחזור למשחק הזה אחרי הגומלין מול אספניול, אבל אני לא חושב שזה יהיה רלוונטי. יהיה משחק מעניין, הם ירצו לשפר את ההישגים שלהם בליגה".

לוין התייחס גם לעתידו הלא ברור בוולפסון: "אני מאוד מרוצה מהעבודה בקבוצה וממערכת היחסים עם השחקנים והצוות המקצועי, אבל המשך דרכי פה לא רלוונטי כרגע, כי אנחנו מתרכזים במשחקים שלפנינו ובהכנות למשחק מול מכבי חיפה. אני לא מתעסק כרגע בעונה הבאה".

אבוקסיס צפוי להיות כשיר

רמי דואני, הסובל מפציעה קלה ברגלו, וברוך דגו, שהצטווה לנוח בעקבות דלקת בכף הרגל, נעדרו מאימון הבוקר של הקבוצה. דואני חזר להתאמן באימון הערב, אותו ערכה הקבוצה בגשם שוטף, והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול חיפה, בעוד שכשירותו של דגו מוטלת בספק מאחר והוא אמור לשוב לאימונים רק לקראת סוף השבוע. מי שהשלים היום אימון מלא בפעם השנייה השבוע היה הקפטן, יוסי אבוקסיס, שצפוי להיות כשיר ליום ראשון ולהיכלל בסגל למשחק.


"יוסי שחקן מאוד משמעותי", אמר לוין על הקפטן, שהיה חסר לקבוצה במשחקים האחרונים. "הוא מתאמן ויחזור לכושר. זה ייקח קצת זמן כי הוא עוד לא יצא לגמרי מהפציעה הקשה בטורניר הרוסי. הוא חזר לשני המשחקים נגד ריינג'רס, אבל ראינו שהכאבים השפיעו עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully