וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה הגדילה את הפער בפסגה ל-3 נקודות

13.3.2007 / 11:48

הזברות גברו 0:1 על טרביזו, למרות משחק חלש. נשיא פארלמו זועם על השער השערורייתי של מוטו מפיורנטינה, וקרא לו "צועני קטן"

יובנטוס לא הבריקה, אבל ניצחה 0:1 את טרביזו והגדילה את הפער והגדילה את הפער בפסגת הסירייה B לשלוש נקודות. כובש השער היה רפאלה פלאדינו, בדקה ה-71. השנייה, נאפולי, סיימה ב-0:0 ביתי עם ויצ'נזה. ליובה 52 נקודות ולנאפולי 49.



"כל הרומנים ערמומיים"

הבוס של פאלרמו, מאוריציו זמפריני, רותח. השער של אדריאן מוטו מפיורנטינה בתיקו 1:1 בין הקבוצות בסטאדיו בארברה הוציא את זמפה מהכלים.

אם פספסתם, מוטו לקח את הכדור לאחר שרוברטו גוואנה נפל על הדשא מסיבה לא ברורה (כנראה מתיחת שריר), עבר את ההגנה הסיציליאנית וכבש שער במקום לעצור את המשחק כמקובל. וזמפריני, כהרגלו, שופע מחמאות: "הוא חכם מאוד, הוא התנהג כמו צועני קטן", אמר לערוץ טלוויזיה מקומי. והוא לא עוצר: "כל הרומנים הם ערמומיים, אנחנו היינו טיפשים והם ניצלו את זה" הוסיף נשיא פאלרמו, שגם אמר לאחרונה שנמאס לו מחוסר ההוגנות בכדורגל האיטלקי והוא מתכוון לפרוש בתום העונה.

פיורנטינה, מצידה, תוקפת את מאמן פאלרמו פרנצ'סקו גווידוליני ודורשת שיתנצל על התנהגותו באותו משחק, לאחר שהתעמת עם ספסל הוויולה בעקבות השער השנוי במחלוקת. "אנחנו מאוכזבים מהתגובה האלימה שלו, וחושבים שהתנהגות חסרת כבוד שכזו משמשת דוגמה רעה לאוהדים צעירים. לדעתנו הדרך היחידה להחזיר את הכבוד למשחק היא שגווידולין יתנצל בפני האוהדים והאנשים שהוא העליב", מסרו אנשי פלורנטינה בהודעה שפירסמו.

המאמן, מצידו, לא מתרגש: "מה שקרה היה לא ספורטיבי, אני מוכן לחזור על כל מילה שאמרתי. בחיים לא הייתי מסכים שהקבוצה שלי תבקיע שער כזה".

"אני מכיר אותו, הוא לא מסומם"

ניקולאס קאליוני, שוער מסינה שהואשם בשימוש בסמים, מקבל עזרה מכיוון בלתי צפוי. מארקו סטורארי, חברו לקבוצה לשעבר, טוען שקאליוני ממש בהלם מכך שבגופו נמצאו שרידי קוקאין לאחר המשחק מול קטאניה לפני חודש.

סטורארי, בעבר שוער מסינה בעצמו ומאז ינואר בעיקר עציץ על הספסל של מילאן, דיבר עם הקולגה ולאחר מכן הצהיר: "זו חייבת להיות טעות. כולנו צריכים להיות זהירים מכיוון שיש לקחת הרבה דברים בחשבון, אבל אני מאמין לו. חלקתי איתו חדר במשך שנתיים ואני יודע איזה מין אדם הוא, אני לא מאמין שהוא עשה משהו כל כך טיפשי דווקא עכשיו כשהוא משחק טוב", חותם סטורארי את עדות האופי.

קאליוני הוא השחקן השני העונה שנתפס דוחף את אפו למקומות לא בריאים, לאחר שחלוץ סמפדוריה פרנצ'סקו פלאצ'י נכשל בבדיקת סמים לאחר הפסד לאינטר בסוף ינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully