וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד שירתתי בצורה טובה"

לי בוץ

13.3.2007 / 13:20

דוידוביץ' נרגש לחזור לסגל הנבחרת של קשטן לקראת אנגליה ואסטוניה, שכולל 7 חלוצים. אנטבי, בונדר, בלילי, תמוז וסהר ("אנגליה היא אתגר עבורי") בפנים, זנדברג בחוץ

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, פרסם היום (שלישי) את סגל השחקנים שיתכנסו ביום שני לאימונים לקראת המשחקים מול אנגליה ואסטוניה ב-24 וב-28 בחודש.

השינויים המשמעותיים בהשוואה לסגל מול אוקראינה הם הזימונים של ניר דוידוביץ', שחוזר לסגל אחרי מריבה מתוקשרת עם המאמן, טוטו תמוז, שלקח (שני) אתמול את תעודת המעבר ממשרד הפנים ויכול ללבוש את המדים הלאומיים פעם נוספת, וצמד מגני הפועל ת"א, יגאל אנטבי ודני בונדר. עבור בונדר הצעיר, שערך לא מזמן הופעת בכורה בנבחרת הצעירה, יהיה זה זימון ראשון לנבחרת הבוגרת.

שוער חיפה בתגובה: "אני רואה בהזמנתי לנבחרת כבוד גדול, ואשמח לשרת אותה בצורה הטובה ביותר, כפי שעשיתי גם בעבר. זו זכות גדולה להימנות על הסגל".

מי שנעדר מהסגל באופן די מפתיע הוא מיכאל זנדברג, קשרה של בית"ר ירושלים, שלא מפגין כושר משחק מרשים באחרונה. זנדברג לא זומן כנראה מאחר ששיחק במדי בית"ר ירושלים שלושה ימים אחרי ששוחרר מסגל הנבחרת מול אוקראינה בטענת פציעה. למרות זאת, גם הפעם למובילת הטבלה המספר הגבוה ביותר של הנציגים בנבחרת - שבעה, כשאחריה באופן מפתיע, בדומה לסדר בטבלה, הפועל ת"א עם שישה נציגים.

שם בולט נוסף בסגל של קשטן הוא בן סהר, שזכה לזימון השני שלו לבוגרת. סהר הוא רק אחד משבעת החלוצים שזומנו ויתחרו על מקום בהרכב. היהלום מצ'לסי הגיב על הזימון: "זו גאווה גדולה בשבילי לשחק בנבחרת עבור העם שלי. אני שמח מאוד שזומנתי ושדרור קשטן נתן לי את האפשרות הזאת. עכשיו אני צריך להראות שמגיע לי להיות בנבחרת".

"אנחנו משחקים נגד נבחרת ממדינה שאני נמצא בה", המשיך סהר, "וזה יהיה עבורי אתגר. אני מכיר כמה שחקנים שמשחקים בנבחרת האנגלית ואוכל לתת טיפים לשחקנים שלנו. אני מקווה שנעבור אותם".

הנבחרת תתכנס, כאמור, ביום שני הקרוב ותתאמן ברציפות כל יום עד למשחק מול האנגלים בשבת הבאה. יממה לאחר מכן הם יתכנסו למחנה סגור לקראת אסטוניה.

סגל הנבחרת:
שוערים: דודו אוואט (דפורטיבו לה קורוניה), שביט אלימלך (הפועל ת"א), ניר דוידוביץ` (מכבי חיפה).

הגנה: טל בן חיים (בולטון וונדררס), יובל שפונגין (מכבי ת"א), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו (בית"ר ירושלים), יגאל אנטבי, דני בונדר (הפועל ת"א).

קישור והתקפה: יוסי בניון (ווסטהאם), ואליד באדיר, סלים טועמה, אליניב ברדה (הפועל ת"א), גל אלברמן, עמית בן שושן, טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), יניב קטן (מכבי חיפה), עומר גולן (מכבי פ"ת), פיני בלילי (סיבספור), בן סהר (צ`לסי), עידן טל (בולטון וונדררס), רוברטו קולאוטי (מכבי חיפה).

קלאסניץ' לא בסגל הקרואטי למקדוניה

סלאבאן ביליץ', מאמנה של נבחרת קרואטיה שמוליכה את בית 5 וכזכור ניצחה את ישראל 3:4 במפגש האחרון ברמת גן, פירסם גם הוא את הסגל שלו לקראת המשחק של האדומים-לבנים מול מקדוניה, שייערך ב-24 בחודש בזאגרב.

רוב הסגל נשאר כמו שאתם זוכרים אותו מההשפלה לפני ארבעה חודשים, למעט איוון קלאסניץ', חלוץ ורדר ברמן שממתין לניתוח השתלת כליה לאחר שהניסיון הראשון שעבר בתחילת השנה לא צלח.

במקומו זומן לראשונה חלוץ היידוק ספליט, אנטה רוקאבינה.

בקרואטיה מקפידים לשדר דריכות לקראת המשחק מול המקדונים, שנמצאים 3 נקודות מאחוריהם בטבלה: "המשחקים הכי קשים הם אלה שבהם אתה נחשב לפייבוריט".

למרות הסכסוך עם המאמן, בואטנג בסגל גאנה

מאמן נבחרת גאנה, קלוד לרואה, פרסם את הסגל של הנבחרת שלו לשני משחקי ידידות מול נבחרת אוסטריה וברזיל שיתקיימו ב-24 ו-27 במרץ, בהתאמה. בין המוזמנים, שוער מ.ס. אשדוד סמי אג'י וקשרה של בית"ר ירושלים, דרק בואטנג, שספג ביקורת קשה על כך שזומן למשחק האחרון, אך טען שהוא פצוע.

מוזמנים נוספים הם שני האקסים של הפועל ת"א, ג'ון פנסטיל ווסטהאם ולריאה קינגסטון מהארטס הסקוטית, סטפן אפיה הקפטן של הנבחרת מפנרבחצ'ה ומייקל אסיין מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully