וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת: אנטבי צפוי לקבל זימון, דוידוביץ' לא

לי בוץ

12.3.2007 / 23:47

דרור קשטן יפרסם ביום שלישי את הסגל לקראת המשחקים מול אנגליה ואסטוניה. מגן הפועל ת"א על הכוונת, שוער מכבי חיפה דווקא לא

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, יפרסם מחר (שלישי) את הסגל לקראת המשחקים מול אנגליה ואסטוניה ב-24 וב-28 בחודש. כפי שזה נראה כרגע, ניר דוידוביץ', שהרגיז את קשטן לפני קצת יותר מחודשיים כשלא הופיע למחנה אימונים אליו זומן, לא צפוי לקבל זימון גם הפעם. השוער הראשון של ישראל ימשיך להיות דודו אוואט, כשעל עמדת השוער השני יתחרו שביט אלימלך, אוהד כהן ותום אלמדון.

בהתקפה מעניין יהיה לראות האם קשטן יזמן פעם נוספת את חלוץ צ'לסי, בן סהר, שיתמודד על מקום בהרכב עם חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, שאסף הבוקר את תעודת המעבר שלו ממשרד הפנים. שחקן נוסף שאמור לחזק את ההתקפה הישראלית הוא חברו של תמוז לבית"ר ירושלים, עמית בן שושן, כשכרגע עדיין לא ברור האם פיני בלילי ילבש את המדים הלאומיים גם הפעם.

בהגנה נראה כי המגן הצעיר של מכבי ת"א, יובל שפונגין, יקבל את הקרדיט מול האנגלים, כשבאגף השני עשוי קשטן להסתמך על מגן בית"ר ירושלים, יואב זיו. מגן שמאלי נוסף שצפוי לקבל זימון הוא יגאל אנטבי, שמציג יכולת טובה במדי הפועל ת"א לאחרונה. מעמדו של רוני גפני, שלא מציג את היכולת הרגילה שלו בבית"ר ירושלים, לא ברור וייתכן כי הוא יישאר הפעם מחוץ לסגל של קשטן.

עידן טל ורוברטו קולאוטי, שירצו מול האנגלים עונש הרחקה של כרטיסים צהובים, יקבלו זימון אף הם, זאת על מנת שיתאמנו עם יתר הנבחרת לקראת המשחק מול אסטוניה, בו יוכלו ליטול חלק.

ההתאחדות לכדורגל החליטה להוציא למשחק מול אנגליה כרטיסים המיועדים לניכים בכסאות גלגלים. מכירת הכרטיסים, המיועדים לבעל הכרטיס ולאדם נוסף שילווה אותו במהלך המשחק ועלותם 150 ש"ח, תחל מחר.

הנבחרת הצעירה של ישראל, שתפגוש ביום שישי הקרוב את נבחרת רוסיה למשחק ידידות, תמתין עם פרסום הסגל למשחק על מנת לראות כמה משחקני המריבה בין דרור קשטן לגיא לוי, ייקראו לדגל לקראת אנגליה. תום אלמדון, דקל קינן, שלומי ארבייטמן, ליאור רפאלוב, בן סהר, עמית בן שושן, טוטו תמוז ויובל שפונגין הם חלק מהשמות שייתכן כי גיא לוי יצטרך להסתדר בלעדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully