וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: פאר ורם וארליך ניצחו בזוגות

12.3.2007 / 23:46

הישראלית ובת זוגה האמריקאית ואניה קינג ניצחו את לייני הפינית ואולירובה הצ'כית, אנדי ויוני גברו על דיוקוביץ' וסודרלינג

שחר פאר ובת זוגה האמריקאית ואניה קינג ניצחו הערב (שני) בסיבוב השני של משחקי הזוגות בטורניר אינדיאן וולס בקליפורניה (סך פרסים של 2.1 מיליון דולר) את אמה לייני (פינלנד) ו-ולדימירה אולירובה (צ'כיה) 0:6, 1:6 ועלו לסיבוב השלישי בטורניר. פאר וקינג צלחו את השלב תוך פחות משעה, ובסיבוב הבא יפגשו את הזוג המנצח במפגש בין ליזה ריימונד (ארה"ב) / סמנתה סטוסור (אוסטרליה) לבין יולינה פדאק (אוקראינה) / אלה קודריאווצבה (רוסיה).

פאר תפגוש מחר (שלישי) בשלב שמינית גמר הטורניר את הרוסיה אנה צ'קבטדזה, שניצחה את בת ארצה מריה קירילנקו 4:6, 1:6. במשחקי היחידות שנערכו הערב ניצחה אנה איבנוביץ' הסרבית את אליסייה מוליק האוסטרלית 2:6, 1:6. הרוסייה דינארה סאפינה הפסידה לצרפתייה מאריון בארטולי 6:4, 3:6 ונפרדה מקליפורניה. בארטולי תפגוש בשמינית הגמר את ניקול ואדיסובה הצ'כית.

מארי, נלבאדיאן וליוביצ'יץ העפילו לשמינית הגמר

במשחקי היחידים בגברים לא הושגו הערב הפתעות מרעישות. אנדי מארי הבריטי פגש לראשונה בקריירה את ניקולס מאהט הצרפתי ולא התקשה כשניצח 1:6, 3:6. הסקוטי הצעיר יפגוש בשלב שמינית הגמר את המנצח בין ניקולאי דוידנקו (רוסי) ויאן הרניץ' (צ'כיה).

פול-הנרי מאתיו הצרפתי הוביל 6:7 (3:7) בתום המערכה הראשונה מול דויד נאלבדיאן, אבל הארגנטינאי התאושש עם 2:6, 0:6 והעפיל לשלב שמינית הגמר שם יפגוש את איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי, שגבר על תומאס יוהאנסון השבדי 1:6, 4:6.

רישאר גאסקה (צרפת) ניצח את יארקו נימינן (פינלנד) 3:6, 6:1, 3:6 ויפגוש בשמינית הגמר את המנצח בין אנדי רודיק (ארה"ב) לאוליבר רוחוס (בלגיה). בן ארצו של גאסקה, גילס סימון, לא הצליח להפעיל שלב אחרי שהפסיד לחואן איגנאסיו צ'לה הארגנטינאי 6:2, 6:2. צ'לה יתמודד בשמינית הגמר מול מייקל ראסל האמריקאי שניצח את גיירמו גרסייה-לופז הספרדי 1:6, 5:7.

רם וארליך ממשיכים

גם אנדי רם ויוני ארליך התחילו עם ניצחון את טורניר הזוגות. אנדיוני לא פתחו בצורה מרשימה את העונה, אבל במשחקם הראשון בטורניר הצמד הישראלי גבר 7:6 (5), 5:7, 7:10 על הסרבי נובאק דיוקוביץ' והשבדי רובין סודרלינג.

אנדי ויוני חזרו משבירה, אבל בשובר השוויון הם הפסידו 7:5. המערכה השנייה הייתה צמודה גם היא, עד שרם וארליך הצליחו לשבור במשחקון ה-12 ולנצח 5:7. במערכה המכרעת אנדו ויוני ידעו לנצח 7:10, והשלימו ניצחון יפה. רם וארליך מחכים בסיבוב השני למנצחים בין תומאס ברדיץ' (צ'כיה) ואיבן ליוביצ'יץ' (קרואטיה) לבין הספרדים פרננדו ורדאסקו וניקולאס אלמגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully