וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רעננה/הרצליה נשרה מהמאבק על הפיינל פור

12.3.2007 / 21:56

הפסידה 70:58 לרמת חן. אשדוד הובסה על ידי רמלה 94:72, אבל ניצחון במחזור האחרון יקנה לה כרטיס לפיינל פור. בני יהודה ניצחה את רמת השרון

המחזור ה-22 והלפני אחרון בליגת הנשים הושלם הערב (שני) ובסופו של ערב דרמטי נקבע כי מכבי אשדוד היא זו שנמצאת בעמדת הזינוק הטובה ביותר לפלייאוף. האשדודיות אמנם הפסידה בחוץ לרמלה 94:72, אבל ניצחון ביתי בשבוע הבא על אנדה רמת השרון יעניק להן מקום בפיינל פור, ללא קשר לתוצאות יריבותיה. במידה שאשדוד תפסיד, היא צריכה לקוות להפסד של רמת חן מול אליצור רמלה.

רעננה/הרצליה גמרה את העונה לאחר הפסד ביתי 70:58 למכבי רמת חן. שחקניותיו של שיקי פלח תאלצנה לנצח במחזור הבא את אליצור רמלה ולקוות להפסד של אשדוד, כדי להשתחל למקום הרביעי בטבלה.

אם גם אשדוד וגם רמת חן תפסדנה במחזור הסיום, אז תקבע תוצאת המשחק בין בני יהודה לרעננה/הרצליה את העולה לפיינל פור. הפסד של רעננה בשכונת התקווה יעלה את אשדוד, הפסד- ורמת חן תזכה בכרטיס.

סדרת חצי גמר אחת כבר ידועה, זו בין השנייה בטבלה אנדה רמת השרון לשלישית בני יהודה ולפי המפגש בין השתיים במחזור הנוכחי, נראה שזו תהיה סדרה לוהטת וצמודה. הכתומות הגיעו לרמת השרון ובתום משחק צמוד ניצחו 68:70 בזכות שלשת ניצחון של נטאשה בראקט.

בנות רעננה/הרצליה - מכבי רמת חן 70:58

במשחק קריטי עבור שתי הקבוצות במאבק על כרטיס הרביעי לפיינל פור המארחת פשוט התפרקה ולא יכלה לרמת חן. אחרי רבע ראשון צמוד, טמישה ג'קסון עם 11 נקודות בחצי הראשון הוליכה את רמת חן ליתרון 31:37 במחצית, תוך ניצול משחק הגנה נרפה, ו-12 איבודי כדור של רעננה/הרצליה. במחצית השנייה המגמה נמשכה, רעננה קלעה רק 11 נקודות ברבע השלישי, ורמת חן כבר הובילה בפער של 17 נקודות 5 דקות לסיום. בסופו של דבר האורחות זכו בניצחון ונהנו מ-20 נקודות של תמרה מור ו-16 של טמישה ג'קסון. שיירה איליי עם 16 היתה היחידה שבלטה בשורות רעננה/הרצליה.

מאמן רעננה/הרצליה טל נתן היה מאוכזב בסיום: "כשמשחקים עם זרה אחת פחות אז צריך שהשאר יתנו משחק מושלם. לא פיתחנו מומנטום בהתקפה, התכוננו טוב למשחק והיינו בקו עלייה, אבל לצערי היום היתה נפילה וכנראה שבהרכב הזה אנחנו לא שווים פיינל פור". מאמן רמת חן שיקי פלח: "לא קל במשחקים כאלה וכל הכבוד לבנות על המשחק. רמלה קבוצה מצוינת, אנחנו נילחם על חיינו ואני מקווה שזה יספיק לנו".

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 72:94

מוליכת הטבלה ומחזיקת גביע המדינה, אליצור רמלה, הביסה בביתה את מכבי אשדוד וסיבכה אותה במאבק על המקום הרביעי, המקנה מקום בסדרת הפלייאוף. אחרי מחצית ראשונה צמודה, 30 נקודות של מוניק קורי ו-22 של אינה גורביץ הפעילו את המבערים בקבוצתו של אלי רבי עד לניצחון. באשדוד הצטיינו ברנדי מקיין עם 21 נקודות ואדווינה בראון עם 20, אבל בעקבות ההפסד דליה בושינסקי ושחקניותיה חייבות לנצח במחזור הסיום את רמת השרון כדי להישאר בתמונת המאבק על המקום הרביעי.

אנדה רמת השרון - בני יהודה 70:68

המדורגת שנייה אנדה רמת השרון פגשה בביתה את השלישית בני יהודה במעין משחק הכנה לסדרת חצי הגמר ביניהן. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל בסיום היו אלה הכתומות שניצחו את פינאליסטית הגביע אחרי שלשה עם הבאזר של נטאשה בראקט, ושלחו את המאמנת אורנה אוסטפלד לבצע בדק בית יסודי לקראת סדרת הפלייאוף בין הקבוצות. דיונה ג'קסון עם 18 נקודות ובראקט עם 16 הוליכו את קלעיות בני יהודה. 24 נקודות של ג'ניפר פליישר ו-14 של דיאנה ג'קסון לא עזרו לרמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully