וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיימן הקפיא את משכורות השחקנים עד הודעה חדשה

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

12.3.2007 / 23:57

לקראת חצי גמר גביע הטוטו מול הכח אמר בעלי הרצליה: "עד שלא אראה מאמץ לא תקבלו משכורות". על הדשא יהיה רוב לשחקני הספסל

יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן הודיע הערב (שני) לשחקניו כי משכורותיהם, שהיו אמורות להיכנס ב-20 למרץ, הוקפאו עד הודעה חדשה. "עד שאני לא אראה שאתם יורקים על המגרש, עובדים בשביל הכסף, לא תקבלו משכורות", אמר שיימן. "אתם לא מכבדים אותי. יש דרך להפסיד, אבל לא לפני ששופכים דם".

גורמים בהרצליה הוסיפו שההחלטה מוצדקת, וגם השחקנים מבינים שהקבוצה נראית רע, וכל עוד הם לא מראים שהם מתאמצים בשביל המשכורות שלהם הצעד הזה יישאר בעינו. מחר (שלישי) תשחק הקבוצה בחצי גמר גביע הטוטו מול הכח עמידר ר"ג, ורק הופעה יוצאת דופן תשנה את דעתו של הבוס.

לקראת המשחק ממשיכה הרצליה לסבול ממכת פציעות, כאשר לא פחות משישה שחקני סגל בכירים עשויים להיעדר. מלבד דהיו דייויס, שמתאושש מניתוח לייזר בעיניים, ושי מימון, שבספק בגלל זעזוע מוח שספג בשבוע שעבר, צפויים להיעדר גם החלוץ איגור מוסטארליץ, שלא שיחק בשבת, ושלושה שעלו בהרכב: הקשר עומר בוקסנבוים, המגן-קשר ארז אליאב, והחלוץ יאנק קמינן.

הרכב משוער: יוסי שקל (סקוט היגינס); איתן עזריה, חיים מלכה, יהיה פטי, אייל טרטצקי (רגב וולק); מהרן ראדי, גיא שמיר, כפיר אדרי, שי ביטון; שלומי טולדו, עדן בן בסט (עוז אחדות

מאמן הכח אורי מלמיליאן יציב כנראה הרכב עם רוב לשחקני הספסל. מלמיליאן: "הגענו לחצי הגמר יחד עם הרצליה למרות שמדובר בקבוצות תחתית. זה טבעו של גביע. מבחינתי כל שחקן בסגל ראוי לקבל צ'אנס ולהיות בהרכב בליגה ובגביע הטוטו". היו"ר איציק פוזמנטיר: "אם נעלה לגמר ונקבל בונוס כספי, הבעלים ישמחו להעניק בונוסים לשחקנים".

דן רומן, שחזר רק היום (שני) לאימונים מלאים, ייעדר כמו גם אבי תקוה. גיא טוביאק חזר לאימונים אחרי שקרע את הרצועה לפני מספר חודשים והוא מקווה שיספיק לשחק עוד העונה.

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: איתי סלע, איציק כהן (יוסי ביטון), רובי רגב, ליאור ראובן: דניאל היידמן, יוסי רוזן, מנור חסן, אונורה קאבונגו: אסי בוזגלו, שלומי אדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully