וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקות של הידינק

רומן רוזנבלט

12.3.2007 / 17:47

מאמן רוסיה פירסם את הסגל לקראת משחק קדם יורו 2008 מול אסטוניה: הצעירים רומן שישקין ודמיטרי טורבינסקי בפנים, הקפטן סמרטין בחוץ

מאמן נבחרת רוסיה, חוס הידינק, פרסם היום (שני) את סגל הנבחרת למשחק מול נבחרת אסטוניה. המאמן ההולנדי שטרוד בפרשיית העלמת המס בה הוא חשוד, נמצא במולדתו ולא צפה במשחקי מחזור הפתיחה של הליגה הרוסית בסוף השבוע. המאמן יגיע לרוסיה ב-16 במרץ, כשבוע לפני המשחק מול האסטונים, אך כאמור, פירסם היום את הסגל לאחר התייעצות טלפונית עם עוזריו בנבחרת, אלכסנדר בורדיוק ואיגור קורנייב.

לפי הסגל שפורסם ניתן להבחין כי המאמן ההולנדי ממשיך בקו בו נקט עד כה: הזמנת שחקנים צעירים לנבחרת. גם אם צעירים אלה לא ישחקו במשחקים רשמיים, ההולנדי מזמנם כדי שיתאמנו עם הנבחרת הבוגרת ויצברו ניסיון. שניים כאלו אשר נכללים בסגל הרוסי הם רומן שישקין ודמיטרי טורבינסקי. האחרון כבר היה ברשימותיו של הידינק בעבר וזומן כעת, ואילו שישקין זומן לאימוני הנבחרת לפני המשחק מול קרואטיה על אף שלא התלבש בסוף.

הזימון המפתיע התורן הוא של חלוץ אמקאר פרם, קבוצה צנועה מנבכי הליגה הרוסית ופריפריה רצינית במושגים של רוסיה, יבגני סאבין. מדובר בחלוץ צעיר ומבטיח בו התעניינה ספרטק מוסקבה לפני תום מועד העברות של רוסיה. כמו כן, החלוץ הותיק אלכסנדר קרז'אקוב שעבר במהלך החורף לסביליה קיבל זימון מחודש, לאחר שלא זומן למשחק האימון מול הולנד. לעומתו, ותיק אחר, אלכסי סמרטין שהיה גם קפטן הנבחרת הרוסית בקמפיין הנוכחי ועבר לפולהאם האנגלית במהלך פגרת החורף, לא זומן.

בסך הכל הזמין הידינק 20 שחקנים למחנה האימונים, ולהלן הסגל המלא: שוערים: איגור אקינפייב (צסק"א מוסקבה), ויאצ'סלב מלאפייב (זניט); הגנה: אלכסנדר אניוקוב (זניט), סרגי איגנשביץ', אלכסי ברזוצקי (צסק"א מוסקבה), דניס קולודין (דינמו מוסקבה), רומן שישקין (ספרטק מוסקבה); קישור: יבגני אלדונין, יורי ז'ירקוב (צסק"א מוסקבה), יגור טיטוב, ולדימיר ביסטרוב, דמיטרי טורבינסקי (ספרטק מוסקבה), דיניאר ביליאלטדינוב (לוקומוטיב מוסקבה), איגור סמשוב (דינמו מוסקבה), איגור דניסוב (זניט), איבן סאיינקו (נירנברג, גרמניה); התקפה: דמיטרי סיצ'וב (לוקומוטיב מוסקבה), אנדרי ארשווין (זניט), אלכסנדר קרז'אקוב (סביליה, ספרד), יבגני סאבין (אמקאר, פרם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully