וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירגון השחקנים VS מנהלת הליגה

12.3.2007 / 14:31

הצדדים ידונו בהמשך קיומו של החוק הרוסי ביום שלישי. במידה שלא תהיה הסכמה, לא מן הנמנע שארגון השחקנים ישבית את הליגה

המשך החוק הרוסי, אשר השפיע העונה על כדורסל ליגת העל והשחקן הישראלי, יעמוד מחר (שלישי) לדיון בין אירגון השחקנים, המצדד בהמשכו, ובין מנהלת הליגה, אשר מתנגדת לקיומו.

"יש תמיכה בחוק של כל השחקנים הישראלים ובכל הקבוצות", אומר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, אשר יציע במשא ומתן בין הצדדים שתי חלופות. אפשרות אחת היא הסכם שבמסגרתו לא יוגבל מספר הזרים אך בטופס המשחק ירשמו שלושה שחקנים. אפשרות שניה היא החתמת חמישה זרים לכל קבוצה ובתנאי שהחוק הרוסי יחול גם בשלוש השנים הבאות. "ההסכם צריך להיות ארוך טווח", מציין אלון, אשר רואה חשיבות גדולה בהחלטה שתינתן בדיון. במידה שלא יגיעו הצדדים לפשרה, לא מן הנמנע שליגת העל בכדורסל תושבת על ידי השחקנים.

"החוק הרוסי העלה את מחירו של השחקן הישראלי והדבר פוגע בתקציבי הקבוצות וגורם להם קשיים כלכליים", מציג יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל את עמדת ארגונו ומוסיף, "גם המאמנים בליגה לא אוהבים את החוק הרוסי שמגביל אותם בניהול המשחק".

חילופי הזרים הרבים בקבוצות ליגת העל במקביל לפריחתם של שחקנים ישראלים רבים, מעידים כי החוק הרוסי לבטח לא פוגע בשחקן הישראלי או בקבוצות הישראליות. מחר בתום הדיון, אפשר יהיה לדעת אם המגמה תמשך או שמא המשך העונה יהיה סוער, ולא בגלל יכולתן של הקבוצות בתחומי המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully