וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלדיני ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים

12.3.2007 / 19:13

בלם מילאן נפצע בברכו ויחמיץ את מפגש רבע גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. מרקו מטראצי על רונאלדו: "הוא בוגד"

חאבייר זאנטי, קפטן אינטר, היה מאושר עד הגג אחרי הניצחון אתמול (ראשון) בדרבי, 1:2 על מילאן. "הגיע לנו לנצח", אמר הארגנטינאי, שקבוצתו הפכה פיגור לניצחון, "נתנו משחק גדול והרווחנו ניצחון שהגיע לנו. המועדון הגיע לגיל 99 ביום שישי ונתנו לעצמנו מתנת יום הולדת יפה".

גם רוברטו מאנצ'יני היה מאושר, איך לא. "זה מאוד מספק לנצח בדרבי. אם נמשיך כך, זו תהיה עונה יוצאת דופן ונדירה. זה מגיע לשחקנים שלנו", אמר מאנצ'יני. המאמן, שבתחילת העונה עוד היו דיבורים על החלפתו, התייחס גם לסיום דרכה של אינטר בליגת האלופות: "חבל שהודחנו כי הגיע לנו לנצח את ולנסיה. זו תחרות נהדרת, אבל אם אתה לא מושלם במשחק נתון אתה מסתכן בהדחה".

מי שגנב את ההצגה, כרגיל, היה מרקו מטראצי שכינה את רונאלדו "בוגד" על אף שהחליף חולצות בתום הדרבי, עם הברזילאי של מילאן. "על המגרש אין לי חברים", אמר "מטריקס" והוסיף, "עבורי הוא בוגד. אנחנו נותנים הכל על המגרש, ומעבר לכך, חלקנו יחדיו הרבה רגעים וחוויות כשהוא היה שחקן אינטר. מטראצי הגביל את "בגידתו" של רונאלדו לתחומי המגרש כשאמר בהמשך: "החברות שלנו בכל זאת נמשכת".

מי שהשתומם לגבי דבריו של הבלם האיטלקי היה סגן נשיא מילאן אדריאנו גאליאני, שאמר בתגובה: "רונאלדו בוגד? מספיק עם ההיסטוריה הזו, הוא עזב את אינטר לפני חמש שנים. אני מגנה את העניין ואת התנהגותם של אוהדי אינטר כלפיו, שאיכזבה מאוד כשהם העליבו אותו מתחילת המשחק ועד תומו".

מעבר להפסד הצורב בדרבי המילאני מול אינטר, ספגה מילאן מכה נוספת כשמגנה האגדי פאולו מאלדיני, שחש כאבים עזים בברכו בשבועות האחרונים, ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים.

מאלדיני בן ה-38 נפגע לאחרונה במיניסקוס ושיחק על אף הכאבים. מבדיקה ראשונית נראה כי הוא יצטרך לעבור ניתוח בברכו השמאלית בבלגיה, בקליניקה של דוקטור מארק מרטנס המפורסם.

משמעות הדבר עבור הרוסונרי הוא שהם יחסרו את המגן המנוסה, שחגג מול אינטר את הופעתו ה-600 בסרייה A, במשחקי רבע גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, שייערכו בתחילת אפריל. החשש הכבד יותר במילאנו הוא שמאלדיני, בעונתו ה-23 והאחרונה כשחקן בסרייה A, כולן במדי מילאן, לא יוכל לשוב חזרה למגרשים אחרי הניתוח ובעצם יפרד מעולם הכדורגל בצורה מפתיעה ובלתי הולמת שכזו.

ואם במילאן עסקינן, שמועות באיטליה טוענות שפרנק רייקארד עשוי לאמן בעונה הבאה את הרוסונרי במקומו של קרלו אנצ'לוטי. המאמן ההולנדי חתום בברצלונה עד שנת 2008, אבל חוזהו מתיר לו לעזוב את האימפריה הקטאלונית גם קודם לכן. "אני מניח שעתידי תלוי בתוצאות שאשיג", הודה אנצ'לוטי, "אבל למרות שאני רוצה להישאר בתפקידי עוד שנים רבות, אני יודע איך דברים עובדים בכדורגל".

גווידולין עצבני לאללה

מאמן פאלרמו, פרנצ'סקו גווידולין, נגרר בכוח מויכוח לוהט עם מאמן פיורנטינה, צ'זארה פראנדלי, אחרי שער היתרון של פיורנטינה במשחק בין שתי הקבוצות (1:1).

אנשי פאלרמו זעמו אחרי ששחקן הקבוצה, רוברטו גואנה, נפל על הדשא בגלל פציעה, אבל אדריאן מוטו אסף את הכדור והתקדם איתו עד כיבוש השער. גווידולין הזועם הורחק ובדרכו החוצה החל להתעמת עם מאמן היריבה.

"לעולם לא אדבר עם פראנדלי שוב. זה נגמר. הוא אמר לי שאני משוגע", אמר גווידולין הזועם אחרי המשחק, "זה משהו שלא צריך להיראות במגרשי הכדורגל. מדברים על פייר פליי, אבל אז קבוצות מרמות כדי להשיג תוצאה טובה.

"אם משהו כזה היה קורה לקבוצה היריבה הייתי עוצר את המשחק, אחרת לא הייתי בנאדם. יש חוקים בלתי כתובים בספורט. בכל משחק יש מקרים בהם אתה צריך לעצור התקפה ולהוציא את הכדור החוצה".

פראנדלי מהצד השני, ניסה להסביר: "ברור שלפאלרמו לא היה מזל ואנחנו מצטערים על זה, אבל אין לנו קשר לזה. אדריאן לא ראה את גואנה על הדשא ולכן המשיך לרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully