וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולארה הפריע למירוסביץ' - והתנצל

אסף שקד

12.3.2007 / 13:31

בלם מכבי חיפה הפריע לחברו הצ'יליאני לבעוט את הפנדל, אבל מאוחר יותר הביע חרטה. בית"ר לא תועמד לדין בעוון קריאות גזעניות

בבית"ר לא חגגו יתר על המידה את הניצחון על חיפה. "כולנו ראינו מה קרה בפעם הקודם כשחגגנו מולם, הכתירו אותנו כאלופים ומאז ירדנו ביכולת", מספר אחד השחקנים, "לא קל לעלות למגרש כשאתה במקום השני ויודע שאם לא תנצח אתה יכול לסבך את עצמך. כשחיפה עלתה ליתרון כמעט נכנסנו לפאניקה, אבל לא הרשנו לעצמנו לרדת בלי 3 נקודות"

ומה באשר לשחקני חיפה במחצית השניה? "כל כך ריחמתי עליהם", אמר אחד מהשחקנים הבכירים של הקבוצה, "הרגשנו לא בנוח עם העובדה שפעם שנייה ברציפות אנחנו דורסים אותם ככה".

אחד השחקנים הבולטים על המגרש היה הברזילאי קלבר שוונק, שסחט את הפנדל, נתן חצי בישול לגל אלברמן במחצית השנייה וכמובן כבש את השער השלישי של הקבוצה. "אני מאוד שמח בשבילו", אמר גל אלברמן מיד בסיום המשחק, "היה חשוב מאוד שהוא ייכנס למשחק והשער שהוא כבש ייתן לו עכשיו המון ביטחון".

ואכן, תקופה לא קלה עברה על מספר 7 בצהוב שחור. מי שהיה סגן מלך השערים בברזיל, הגיע לישראל עם המון תקוות, אך עד אתמול הוא לא כבש והלחץ האדיר ששורר בבית"ר הגיע גם אליו. "כבר במשחק מול אשדוד שוונק עלה למגרש עם דם בעניים", מספר אחד מחבריו של השחקן, "הוא כל כך רצה לכבוש, שזה היה מדהים. מול אשדוד זה לא הלך כי הוא שיחק רק 10 דקות, אבל אתמול לפני המשחק הוא לא התבייש לומר שהוא כובש ואכן היה ככה. עכשיו אתם תראו מי זה שוונק האמיתי- אותו אחד שהיה גורם להרבה אנשים בברזיל להיות שמחים מהשערים שלו".

החלוץ הברזילאי עצמו היה מאושר ואמר לאתר הרשמי: "אני שמח שסוף סוף הצלחתי לכבוש, אני שמח גם עבור הקהל שתמך בי וריגש אותי. אני מאוד נהנה כאן והרבה אנשים עוזרים לי. אני מקווה שבית"ר תמשיך מעתה ביכולת כזו שתביא לנו את האליפות".

בסיום המשחק שוחח כובש השער הראשון, מילובאן מירוסביץ', עם חברו הטוב רפאל אולארה, שהפריע לו לבעוט את הפנדל. רגע לפני הבעיטה עמד אולארה, שקם במיוחד מהספסל, מאחורי שערו של ניר דוידוביץ' וצעק למירוסביץ' "תבעט לכאן, תבעט לכאן", תוך כדי שהוא מסמן על הפינה השמאלית של שוער חיפה. החברות הארוכה בין השניים גרמה למירוסביץ' להחליט לבעוט דווקא לפינה השנייה - שם המתין לו כאמור דוידוביץ'.

"לא מספיק כל הלחץ שהיה עלינו אתה גם מפריע לי לבעוט", אמר מירוסביץ' לחברו אחרי המשחק, "מחבר כמוך ציפיתי שלא יתערב במה שקורה על המגרש. בשבילך זה בטח היה נהדר שאני אחמיץ, אבל לא חשבת איך זה היה יכול להשפיע עליי. המזל שלי שהייתי חד וידעתי לנצל את הריבאונד". בלם חיפה התנצל: "עשיתי את זה בקטע של צחוק ולא רציתי לפגוע בך. אני מצטער".

הבוקר התברר שבית"ר לא תעמוד לדין על קריאות גזעניות. בדו"ח השופט צויין כי לעבר עבאס סואן הושמעו קללות כגון "עבאס סואן חולה סרטן", אך לא צוינו הערות גזעניות ולכן הקבוצה לא תעמוד לדין.

שחקני בית"ר זכו היום ליום חופשי מאימונים ויתייצבו היום בערב בהרכב מלא לברית המילה של בנו של שמעון גרשון. כבר מחר תחזור הקבוצה להתאמן, כשיוסי מזרחי צפוי לתרגל את ההרכב שיפתח במשחק ביום רביעי בהרצליה מול הפועל כפר-סבא במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. מזרחי מייחס חשיבות רבה לחצי הגמר ומתכוון לעלות בהרכב חזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully