וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל חוץ מכדורגל

רומן רוזנבלט

12.3.2007 / 17:33

בוחבוט נגד רוני לוי, איגוד השופטים נגד מכבי חיפה ואיתמר צ'יזיק נגד משטרת ירושלים. האלופה עדיין אוספת את השברים, ערב המראתה למשחק בברצלונה

וידאו: חדשות 10

מכבי חיפה חזרה לאימונים ביום שאחרי התבוסה בטדי וההרחקה הכפולה של שאבייר אנדרסון והמאמן רוני לוי. שחקני ההרכב ערכו היום (שני) אימון שחרור, כששאר השחקנים עשו אימון רציני יותר.

אלן מסודי לא התאמן גם היום, כשבמהלך היום צפויה שיחה בין סוכניו לנציגי חיפה לגבי הסדרת נושא האימונים של השחקן עד הפגישה בשבוע הבא בין הצדדים, בה יוכרע עתידו. בקבוצה עדיין מעכלים את ההפסד אמש, ומקווים כי התוצאה לא תשפיע באופן שלילי על שחקנים לקראת משחק הגומלין מול אספניול. נציגי אספניול נכחו אמש במשחק ועקבו אחרי מספר שחקנים.

כצפוי, תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להעמיד לדין את רוני לוי ואנדרסון על סעיף של העלבת שופט. על פי תקדימי העבר אנדרסון צפוי לספוג עונש הרחקה של יותר ממשחק אחד. רוני לוי לעומתו, כנראה יוענש בהרחקה על תנאי לאור עברו הנקי. כמו כן יכול להיות שיספוג קנס כספי. ועדת המשמעת בנושאם של השניים תיערך בכל מקרה ביום רביעי בעוד 9 ימים ולא ביום רביעי הקרוב.

שופט המשחק ,משה בוחבוט, רשם בדו"ח השופט את הדברים שנאמרו לו על ידי השניים, כשלטענתו אמר אנדרסון בין היתר: "אתה בן זונה, דפוק וסטופיד" ואילו רוני לוי עשה לכיוונו תנועת אפס באצבעותיו. בוחבוט הוסיף בדו"ח: "לכל אורך הדרך במנהרה המשיך לוי לקרוא לי אפס. לוי גם אמר לי שאני חסר אישיות - 'בחיים אתה לא תהיה שופט'. הודעתי למנהל הקבוצה מיקי דסה שהוא מורחק".

בוחבוט גם שלח הבוקר לרוני לוי מכתב עם דרישה להתנצלות ו-50 אלף שקלים, שיועברו לאגודה למלחמה בסרטן. מנכ"לית איגוד השופטים, אורית רז, אמרה לוואלה! ספורט: "אני חושבת שהדברים יצאו מפרופורציות. השופט שפט בצורה מקצועית. אני חושבת שלאחרונה השופטים הפכו לפיתרון קל לבעיות הקבוצות ויש למגר את התופעה. הצורה שבה רוני לוי, אותו אני מעריכה מאוד מקצועית, דיבר לא מוסיפה יוקרה וכבוד לכדורגל. לו היה פונה בצינורות המקובלים, היינו מתייחסים בצורה רצינית ומקצועית לתלונה. מספיק להסתכל מסביב, ולו רק בשבת האחרונה, ולראות שהורחקו שלושה מאמנים שהתנהגו בצורה לא ראויה, כשהצורה בה מדברים מאמנים ושחקנים כלפי השופטים לא ראויה. חבל שבקבוצות לא יודעים לקחת אחריות על הבעיות ובוחרים לפגוע בשופטים.

מכבי חיפה תמריא מחר ב-10:00 בבוקר לספרד, כשלמשחק הגומלין צפויים על פי הערכות בחיפה להגיע כ-1,000 אוהדים מישראל. הקבוצה צפויה לנחות בישראל בבוקר יום שישי, מה שיותיר לה למעשה רק את יום שבת לאימון מסכם לקראת המשחק מול הפועל ת"א.

מגרשווילי: "לא היינו צריכים להתפרק ככה"

מגן מכבי חיפה, חיים מגרלשוילי, שנמצא באופן אישי תקופה מצוינת והיה בין השחקנים הבולטים בשבועות האחרונים במדי האלופה אמר היום לוואלה! ספורט: "התחלנו טוב מאוד את המשחק אתמול והיינו טובים במהלך המחצית הראשונה. הפנדל והאדום בסיומה שינו את הכל. ברור שלא היינו צריכים להתפרק ככה, אבל מה שקרה, קרה וצריכים להמשיך קדימה".

לגבי המשחק ביום חמישי מול אספניול אמר: "אין ספק שמבחינת המוראל היינו מעדיפים להגיע למשחק הזה אחרי ניצחון. אני מקווה שזה לא ישפיע בצורה שלילית על הקבוצה, אבל את זה נדע רק ביום שישי כשנחזור לישראל. אני מקוה שנצליח להוציא תוצאה טובה בספרד ולעבור שלב".

לגבי היכולת האישית הטובה, הצטנע המגן: "אני לא מסתכל על עצמי, אלא על כל הקבוצה. כדי להצליח כולנו צריכים להיות טובים בכל משחק ורק ככה הקבוצה תהיה טובה. אני נותן מעצמי 150 אחוז כל משחק כמו גם חברי לקבוצה. כשכולנו טובים הקבוצה טובה וגם להפך".

לגבי הביקורת בתחילת העונה, הסביר: "מה שהיה בתחילת הליגה עבר ואינו רלוונטי, אנחנו עוד מעט מסיימים את העונה ואני מעדיף להסתכל איפה אני והקבוצה עכשיו ולא איפה היינו בתחילת העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צ'יזיק שלח מכתב חריף בעקבות אלימות המשטרה

כפי שהבטיח כבר אמש, היום החל מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, לפעול בנוגע לאלימות שהופנתה אתמול כלפי אוהדי הקבוצה בטדי. צ'יזיק שלח היום מכתבים לשר לביטחון פנים, אבי דיכטר, למפכ"לות המשטרה, למפקד מחוז ירושלים, אילן פרנקו ולראשי המחלקה לחקירת שוטרים, בעקבות האירועים החריגים וההתנהגות הברוטלית מצד השוטרים כלפי אוהדי חיפה, שרבים מהם לא יכלו לצפות במשחק עקב התנהגות החריגה של המשטרה.

במכתבים כתב צ'יזיק בין היתר: "אני מלווה משחקי כדורגל רשמיים כבר למעלה מחמש עשרה שנים, ומעולם לא ראיתי עוצמות של כוח כפי שבאו לכלל ביטוי מצד שוטרי משטרת ירושלים, ללא אבחנה וללא פרופורציות".

המשך המכתב אף חריף יותר: "לאחר שנזרק רימון עשן, התנפלו עשרות שוטרים על אוהדי חיפה, ללא ניסיון לבודד את האשמים וללא אבחנה או פרופורציות. אוהדינו הפכו מטרה לשמה".

משעות הבוקר הגיעו עשרות מכתבים מאוהדים שנפגעו מפעילותם של שוטרי מרחב ירושלים למשרד המנכ"ל ולמשרדי המועדון. חלק מהאוהדים ציינו כי בעקבות ההתנהגות הפראית של השוטרים, כף רגלם לא תדרך יותר באצטדיון טדי.

צ'יזיק דורש בתוקף לחקור את האירועים ביציע בו ישבו אוהדי מכבי חיפה ולמצות את הדין עם השוטרים. הוא גם מביא לידיעת הגורמים שנוכחות השוטרים ביציע האוהדים הייתה יוצאת דופן ומציע שמשטרת ירושלים תפיק לקחים ותנהג כמו בחיפה, שעה שאין נוכחות שוטרים ביציעי האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully