וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז לקח את תעודת המעבר

לי בוץ

12.3.2007 / 10:53

חלוץ בית"ר והנבחרת לקח את תעודת המעבר ממשרד הפנים בפ"ת: "אני שמח שאוכל להיות זמין עבור הנבחרת ושמח שזה מאחורי"

חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, הגיע הבוקר (שני) מלווה באימו ועורכי דינו לסניף משרד הפנים בפ"ת, שם המתינה לו תעודת המעבר מזה מספר שבועות. בשעה טובה, אסף תמוז את התעודה, דבר ששיחרר אנחת רווחה גדולה אצל אנשי ואוהדי נבחרת ישראל, שכן תמוז יחזור ללבוש את המדים הלאומיים לקראת ההתמודדות מול אנגליה ב-24 בחודש.

בסביבתו של החלוץ מדגישים כי לקחו את התעודה מתוך מטרה אחת בלבד – שתמוז יוכל לתרום למדינה ולנבחרת על ידי כך שיעמוד לרשותו של קשטן מול אנגליה. כמו כן, הבהירו בסביבתו של תמוז כי אין בכוונתם לוותר על האזרחות, ולכן במקביל ללקיחת תעודת המעבר, יגיש החלוץ ערר לועדת ילדי עובדים זרים, שיכולה להעניק לו תעודת תושב קבע, דבר שהוצע לו על ידי משרד הפנים בעבר. כמו כן, הפנייה של תמוז לבג"ץ על מנת לנסות ולזרז את קבלת האזרחות תישאר בעינה.

בתוך כך, מחר יפרסם מאמן הנבחרת דרור קשטן את הסגל שיתכנס ב-19 בחודש לאימון ראשון לקראת המשחקים מול אנגליה ואסטוניה. רוברטו קולאוטי ועידן טל, שירצו במשחק מול אנגליה עונש הרחקה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, צפויים לקבל זימון לסגל, זאת על מנת שיתאמנו עם הנבחרת לקראת המשחק מול אסטוניה, ארבעה ימים מאוחר יותר.

תמוז אמר לאחר שקיבל את התעודה: "אני שמח שעכשיו אוכל להיות זמין עבור הנבחרת, ומקווה שקשטן יזמן אותי. התקופה האחרונה היתה לא קלה ואני שמח שזה מאחוריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully