וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגבונה יקבל תוספת של 75% בשכרו

יניב קובוביץ', "הארץ", בשיתוף לי בוץ

12.3.2007 / 12:36

זאת בתנאי שהחלוץ הניגרי יחתום בהפועל תל אביב בקרוב. דגו פצוע ברגלו, יחזור לאימונים לקראת סוף השבוע והוא בספק לחיפה

הפועל ת"א חזרה הבוקר (שני) לאימונים לאחר יום חופש שקיבלו השחקנים אמש. בקרב השחקנים יש אכזבה מסויימת בעקבות הניצחון של בית"ר ירושלים אמש, שהוריד את הקבוצה חזרה למקום השני.

יוסי אבוקסיס ערך אימון מלא לאחר כשבוע שלא התאמן בעקבות כאבים מעל קרסולו, במקום בו נפגע במשחק מול צסק"א במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון. בצוות המקצועי מרוצים מקצב החלמתו של אבוקסיס ומאמינים כי הוא יהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון.

עם זאת, אבוקסיס לא צפוי לפתוח בהרכב בקרית אליעזר, ומי שימלא את מקומו בקישור האחורי צפוי להיות וולינגטון דה אוליביירה.

מי שמדאיג את הצוות המקצועי הוא ברוך דגו, שלא התאמן היום ואף קיבל זריקה בכף רגלו. דגו סובל מדלקת ומכאבים בכף הרגל וצפוי לחזור לאימונים רק לקראת סוף השבוע. במידה ולא יימצא כשיר ליום ראשון, יגרום דגו לכאב ראש לא קטן לניר לוין, שיחסר במשחק גם את שי אבוטבול ואליניב ברדה המוצהבים.

מחר יקיימו חניכים של ניר לוין שני אימונים - בוקר וערב, וביום רביעי יזכו ליום חופש נוסף, השני השבוע.

נתניה מחזרת אחרי אוגבונה?

הפועל תל אביב מוכנה להציע לזיטו אוגבונה תוספת של 75% לשכרו בשנתיים הקרובות אם יסכים להאריך את חוזהו במועדון. אוגבונה טרם החזיר תשובה להפועל לגבי המשך העסקתו בעונה הבאה.

כבר לפני כחודש וחצי הוצע לחלוץ הניגרי חוזה לשנתיים, אבל הוא לא מיהר לחתום. תחילה טענו בהפועל שהחוזה לא ישודרג, גם לאור יכולתו המצוינת של אוגבונה בתקופה האחרונה, אולם כיום ישנה כוונה ללכת לקראתו.

בהפועל חושדים כי אוגבונה מקבל מסרים ממכבי נתניה לפיהם יקבל מהם סכומים גדולים מאלה שהפועל מתכוונת לשלם לו. בחוזהו הנוכחי מרוויח אוגבונה בהפועל כשמונים אלף דולר לעונה, סכום נמוך עבור חלוץ זר ואיכותי.

החלטה לגבי המשך העסקתו של המאמן ניר לוין טרם התקבלה, אם כי בהפועל מרוצים מהיסודיות של לוין וטוענים שסיכוייו להמשיך הולכים וגוברים. ראשי הפועל לא קיבלו החלטה בעניין גם משום שהם רוצים לראות איזה מאמנים יהיו חופשיים בסיום העונה ומה יהיה מעמדו של דרור קשטן בנבחרת.

סלים טועמה נמצא על הכוונת של כמה קבוצות באירופה, כולל של אספניול שנציגים מטעמה צפו בו. למרות שטועמה כבר הצהיר שהוא מעוניין לשחק באירופה, הוא יעזוב את הפועל רק עבור הצעה אטרקטיבית במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully