וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: הפסד ראשון לצרפת בשש האומות

רועי פרידמן

11.3.2007 / 22:05

רשמה אותו בלונדון מול אנגליה - 26:18. איטליה זכתה בניצחון מלווה בשערוריה מול וויילס, אירלנד הבטיחה את הטריפל קראון

גם השנה לא תהיה נבחרת שתקח את הגראנד-סלאם בטורניר 6 האומות אחרי שאנגליה ניצחה במשחק מותח את צרפת בטוויקנהאם, לונדון 18:26 (12:9).

בשבועות האחרונים אנגליה ספגה הרבה ביקורות על המשחקים האחרונים בטורניר, הניצחון המאוד לא מרשים בבית מול איטליה והתבוסה באירלנד.לפני המשחק. אנגליה ביצעה לא פחות מ-10 שינויים בהרכב הקבוצה שהפסידה בדאבלין. מייק קאט, שחזר לנבחרת כקפטן, היה נלהב מהמשחק. "החבר'ה נלחמו על כל כדור", אמר קאט. קאט ציין בעיקר לשבח את שני המחליפים של ג'וני ווילקינסון, שנעדר בגלל עוד פציעה, את טובי פלאד שפתח, השיג טריי ובעט לעוד 11 נקודות, ואת שיין ג'רגאתי שהחליף אותו בהמשך. "פלאדי היה מצויין, ושיין הוסיף עם הכניסה שלו". פלאד סיים התקפה מתפרצת של קאט לטריי הראשון, וג'רגאתי עם ריצה של שלושת רבעי מגרש הביא לטריי השני.

"היינו טובים בהגנה, אך ההתקפה לא תפקדה", אמר מנגד ברנאר לאפורט, מאמן צרפת. סבסטיאן שבאל, אחד השחקנים, אמר: "היינו צריכים לצפות לכך שהאנגלים יתעוררו אחרי כל כך הרבה שינויים בהרכב שלהם. הם שחקו עם לב גדול יותר וזה מה שעשה את ההבדל".

צוברי הנקודות :

אנגליה:

טרייז : טובי פלאד, מייק טינדל
המרות : פלאד, שיין ג'רגארתי
עונשין : פלאד 3, ג'רגארתי

צרפת :

עונשין : דויד סקרלה 3, דמיטרי יאשווילי 3

איטליה עושה שערוריות והיסטוריה

לראשונה מאז הצטרפה לטורניר 6 האומות, איטליה ניצחה שני נצחונות רצופים בטורניר, כשקצרה ניצחון שערורייתי 20:23 (7:13) על וויילס ברומא. מארו ברגמאסקו הבקיע את הטריי המנצח 3 דקות לסיום, במשחק שבו האיטלקים היו עדיפים על יריביהם.

אלא שהמשחק לווה בשתי שערוריות. ברגמאסקו, שהבקיע את הטריי המנצח, לא היה צריך להיות על המגרש, כשבדקה ה-30, הוא הכניס אגרוף לפנים של סטפן ג'ונס, הקפטן הוולשי, וגרם לו חתך מעל העין. אבל השערוריה הגדולה היתה ממש עם הסיום. עבירה נשרקה לזכות וויילס, ממש עם הסיום, כ-25 מטר מקו השער האיטלקי. הוולשים, במקום לבעוט לשער להשוות, החליטו לבעוט את הכדור החוצה, אחרי שהשופט, כריס ווייט אמר לקפטן המחליף של וויילס, גארת' תומאס, שיש להם עוד 10 שניות. וויילס כבר התכוננה להכניס את הכדור מהוצאת החוץ, כשווייט שרק לסיום. "השופט החליט שאם נבעט החוצה, יהיה לנו זמן להוצאת החוץ", אמר גארת' ג'נקינס, המאמן האורח. "לולא ידענו שזה ייגמר כך, היינו הולכים לבעוט לשער".

"שאלנו (את השופט), כמה זמן נשאר לנו", אמר שיין וויליאמס הוולשי, "והוא ענה שיש 10 שניות. אכלנו אותה, אבל זה מה יש, איטליה הייתה הרבה יותר טובה מאיתנו". במחנה האיטלקי, אף אחד כמובן לא התייחס לארועים בסוף המשחק. "הראינו שאנחנו רצינו יותר לנצח את המשחק" אמר ברגמאסקו. "השחקנים היו נפלאים", אמר ג'יאנפראנקו דונדי, נשיא ההתאחדות האיטלקית. "זה יום גדול לראגבי האיטלקי, אני בטוח שעוד יהיו ימים משמחים לאוהדים, ועכשיו צריך רק להשאר עם הרגליים על הקרקע".

איטליה הייתה הרבה יותר טובה, כשהכדור היה יותר בידיים איטלקיות. שתי התקפות מתפרצות הביאו את הטרייז לוויילס, כאשר בעיטה מדהימה קדימה של רמירו פז, הובילה לטריי הראשון של האיטלקים. לחץ ענק של המארחים בסיום, ופז הקפיץ את הכדור לתוך רחבת השער של האורחים, וברגמאסקו תפס את הכדור והניח אותו מיד על הקרקע לטריי הנצחון.

נקודות:

איטליה :

טרייז : קיין רוברטסון, מאורו ברגאמסקו.
המרות : רמירו פז 2
עונשין : פז 3

וויילס :

טרייז : שיין וויליאמס, מתיו ריס
המרות : סטפן ג'ונס, ג'יימס הוק
עונשין : הוק 2

הישג גם לאירלנד

אירלנד הבטיחה לעצמה את הטריפל קראון, אחרי ניצחון ל סקוטלנד באדינבורו 18:19 (9:13).

אירלנד זכתה שוב בטריפל קראון, היינו ניצחון על 3 הנבחרות האחרות של האיים הבריטים, אחרי הניצחון 18:19 על סקוטלנד. רונאן או'גארה צבר את כל הנקודות במשחק צמוד, אך התגובות בחדר ההלבשה של האיריים היו קשות, אחרי שאדי או'סאליבן, המאמן האירי, טען ששחקן סקוטי חנק את או'גארה ממש בסיום. "מישהו שם את היד שלו סביב הצוואר של או'גארה, ואני לא אגיד מי זה היה." פראנק האדן, המאמן הסקוטי, אמר לעומתו שההפסד בעצם היה איבוד הזדמנות. "אנחנו מאוכזבים מההפסד הצמוד, אך יותר מזה שלא שחקנו טוב". סקוטלנד הובילה 13:18 רבע שעה לסיום, אך שתי בעיטות עונשין של או'גארה הכריעו את המשחק. הטריי היחידי במשחק היה כשאוג'ארה חסם בעיטת הרחקה של דן פארקס, השתלט על הכדור ומסר לדניס איסטרבי. איסטרבי העביר מיד לגורדון ד'ארסי ששלח את או'גארה לסיים בין הקורות. טריי שהביא לסקוטים הרגשה של דז'ה וו, מהמשחק הקודם מול איטליה. המשחק עצמו היה חם, כשנת'ן היינס מסקוטלנד ספג צהוב על נבדל מכוון, וחלק מהשחקנים התגוששו, כצל"ג לשני הקפטנים, כריס פאטרסון ובריאן או'דריסקול , ששלחו לטיפות לא ידידותיות זה לזה.

צוברי הנקודות :

אירלנד:

טריי : רונאן או'גארה
המרה : או'גארה
עונשין : או'גארה 4

סקוטלנד :

עונשין : כריס פאטרסון 6

דירוג ולו"ז

הטבלה (נצחונות-תיקו-הפסד נק' זכות-נקודות חובה נקודות)

צרפת 1-0-3 67-109 6
אירלנד 1-0-3 60-98 6
אנגליה 1-0-3 88-101 6
איטליה 2-0-2 96-70 4
סקוטלנד 3-0-1 107-76 2
וויילס 4-0-0 95-59 0

במקרה ויהיה שוויון בתום המחזור האחרון, האלופה תקבע על סמך הפרשי נקודות.

המשחקים הבאים – הסיבוב האחרון

ב-17 במארץ

איטליה – אירלנד – סטאדיו פלאמיניו, רומא 15:30 שעון ישראל
צרפת – סקוטלנד – סטאד פראנסה, פריז 17:30 שעון ישראל
וויילס – אנגליה – איצטדיון המילניום, קרדיף 19:30

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully