וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "אסף קינן וחבורתו לא ירחיקו אותי מהכדורגל"

יואב ויכסלפיש

11.3.2007 / 19:03

מאמן אשדוד מכחיש בתוקף שאמר 'הכל מכור' ומאיים בתביעה אזרחית. עידן שריקי: "המטרה היא עדיין כרטיס לאירופה".

24 שעות אחרי ההפסד להפועל ת"א מנסים במ.ס. אשדוד לשכוח מאירועי תוספת הזמן. פרק ההמשך יגיע ביום רביעי כשהמאמן אלון חזן והקשר מסאיי דגו יגיעו לוועדת המשמעת של ההתאחדות. עו"ד יריב טפר, מנהל המחלקה המשפטית בהתאחדות: "אסף קינן רשם בדו"ח שחזן אמר לקוון קרסיקוב 'הכל מכור', לא 'משחק מכור', ולכן חזן יועמד לדין".

חזן בתגובה: "אני רוצה לראות שזה כתוב ומתכוון לתבוע אותו בבית דין אזרחי, ובמקרה כזה לא אטרח להגיע לדיון בהתאחדות. אדם כמו אסף קינן וחבורתו לא ירחיקו אותי מהכדורגל. אני סומך על בנאדם כמו מנשה משיח שעמד צמוד אלינו שיעיד בעדי. אנחנו לא מקופחים באופן קבוע, אבל יש שופטים שלא מסוגלים לשפוט מול הגדולות. מסאיי דגו הורחק על מגע פיזי עם השופט, אחרי ששמעון גרשון כבר תפס אותו בשתי ידיים נגד בני יהודה, אז ברור שיש כאן מדיניות של איפה ואיפה".

החלוץ עידן שריקי כבש אתמול את שערו העשירי והוא בטוח שאשדוד קופחה ולא בפעם הראשונה: "אל תשכחו את מכבי ת"א, ובית"ר בשבוע שעבר כשלא קיבלנו פנדל, ומכבי פ"ת בסיבוב הראשון. איבדנו הרבה נקודות בגלל החלטות שופטים, ועם הנקודות האבודות אני בטוח שהיינו בצמרת הגבוהה. כל המקרה המטרה היא עדיין כרטיס לאירופה".

חלוצי אשדוד החמיצו אתמול כמה הזדמנויות לקראת הסיום, אבל שריקי לא חושב שמדובר בחוסר מחץ: "אנחנו הקבוצה עם מספר השערים השני בליגה. עם שלישיית התקפה של 30 שערים. נכון שהיה חוסר מזל, אבל אי אפשר לקרוא לזה חוסר מחץ". שי הולצמן החולה לא הגיע גם היום לאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully