וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ניסה, אינטר לא נתנה

11.3.2007 / 23:24

אינטר ממשיכה להשאיר אבק לליגה, וגברה בסן סירו על היריבה העירונית 1:2. הברזילאי כבש, אבל איברהימוביץ' וקרוז השלימו מהפך

אח, איזה סוף שבוע של כדורגל עובר על אירופה. ללקק את האצבעות. עוד לא נרגענו מהסופרקלאסיקו של ספרד, וכבר הגיע דרבי הענק של מילאנו, אינטר נגד מילאן. אז נכון שהעונה של מילאן בליגה חסרת משמעות ואינטר דוהרת לאליפות וגם היום הייתה טובה יותר, אבל מפגש בין שתי היריבות בסן סירו תמיד מרתק.

וגם המשחק הזה הבטיח וקיים. רונאלדו סיפק את הדרמה כשחזר לשחק מול קבוצתו לשעבר במדי הרוסונרי וכבש לפני המחצית שער ראשון במשחק. אבל למרות שהברזילאי העלה את מילאן ליתרון, הכחולים שחורים שלטו במשחק מהפתיחה וקרספו הגיע לעוד ועוד הזדמנויות מול השער של דידה.

חוליו קרוז נכנס כמחליף ומייד הפך את התוצאה (54) אחרי הדיפה רעה של דידה, וההגנה הגרועה של מילאן הובילה לשער נוסף של מוליכת הטבלה כשקרוז חטף כדור מיאנקולובסקי ובישל לאיברהימוביץ' (75). הכחולים שחורים ניצחו 1:2, בעוד דרבי גדול בין שני מועדוני הפאר של הסרייה A.

לאציו עלתה למקום השלישי

רומא שמרה על פער 16 הנקודות מאינטר שהיה ערב המחזור, אחרי שניצחה את אודינזה 1:3. פרנצ'סקו טוטי המשיך בחגיגות העלייה לרבע גמר ליגת האלופות, כשהעלה את הרומאים ל-0:1 מפנדל מוצלח בדקה ה-33. 7 דקות לאחר מכן, סימונה פרוטי כבש את השני וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-60 טוטי השלים צמד והעלה את רומא ל-0:3. ג'יהן אסמואה צימק לאודינזה בדקה ה-67.

לאציו דילגה מעל פאלרמו ועלתה למקום השלישי לאחר ניצחון חוץ 2:3 על רג'ינה החלשה לאחר שהובילה 1:2 במחצית. ג'יאקומו טדסקו (26) ופסקוואלה פוג'ה (65) כבשו למארחים, כריסטיאן מנפרדיני (44) גוראן פאנדב (45) וסטפאן מקינאווה (79) נתנו את הניצחון ללאציו.

פאלרמו השיגה רק תיקו 1:1 בבית מול פיורנטינה, וגם זה אחרי שכבר היתה בפיגור משער של אדריאן מוטו (33). יוג'יניו קוריני (71) הציל אותה מהפסד, אבל כאמור רק נקודה לא הספיקה לה לשמירה על המקום בטבלה.

גם אמפולי הצליחה להשיג רק תיקו 2:2 בבית מול ליבורנו. פרנצ'סקו פראטאלי (28) וסרחיו אלמירון (45) הורידו את אמפולי להפסקה ביתרון 0:2, אבל רחמאן ראזיי (58) וכריסטיאנו לוקרלי (90) הישוו.

תוצאות נוספות:

אטאלאנטה - פארמה 1:1
לאטאלאנטה: מרינו דפנדי (52). לפארמה: פרדיננד קולי (87).

קייבו - מסינה 1:1
לקייבו: פאולו סאמארקו (73). למסינה: כריסטיאן ריגאנו (87).

סיינה - אסקולי 1:0
לאסקולי: סשה ביילאנוביץ' (22).

טורינו - קטאניה 0:1
לטורינו: אלסנדרו רוסינה (77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully