וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תנסה להשאיר את קאלה ומרטינוביץ'

לי בוץ

11.3.2007 / 17:01

לוני כבר החל בהכנות לעונה הבאה, וירצה להשאיר את הבסיס להגנה. טרם הוחלט אם אלי כהן יישאר, נמני ומישאלוב לא ישחקו באשדוד

מכבי ת"א עשתה אתמול (שבת) צעד גדול בדרך לאליפות, כשניצחה את מכבי נתניה בבית והפעילה לחץ נוסף על בית"ר ירושלים. הצהובים נמצאים כעת במרחק נקודה בלבד מהירושלמים, טרם משחקם מול האלופה היוצאת הערב (ראשון) בטדי. החניכים של אלי כהן בטוחים בעצמם לקראת המשך המאבק על התואר ומבקשים להבהיר לבית"ר וליריבה העירונית כי הם יהוו חלק משמעותי בתחרות על התואר עד הרגעים האחרונים של העונה.

"כולם מדברים על זה שהנצחון של הפועל ילחיץ את בית"ר, אבל העובדה שגם אנחנו ניצחנו אתמול מלחיצה אותם לא פחות", הסביר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "אנחנו רוצים ויכולים לזכות באליפות השנה, אחרי הכל אנחנו לא נופלים ביכולת לא מבית"ר ולא מהפועל. מה שיכריע בסופו של הדבר זו המנטליות והחוזק הנפשי ברגעי הסיום של העונה".

מרוצים מההגנה, יתחזקו בהתקפה

למרות שהעונה הנוכחית רחוקה מלהסתיים, במכבי כבר מתחילים לעסוק בהכנות לעונה הבאה. במועדון התגבשה ההחלטה להשאיר את טברטקו קאלה ומילאן מרטינוביץ', בלי קשר לזהות המאמן בשנה הבאה. במכבי מרוצים מאוד מחוליית ההגנה הנוכחית, ורוצים לבנות סביבה את השלד לשנים הבאות. מאחר שאבי יחיאל, יובל שפונגין ואורי שטרית כבר חתומים לעונה הבאה, מי שחסר להשלמת הפאזל הם שני הזרים, ובמכבי הבטיחו ש"ייעשה כל מאמץ" על מנת שילבשו צהוב גם בשנה הבאה.

בתוך כך, בשבוע הבא אמור המאמן אלי כהן לקבל הודעה על עתידו בקרית שלום. לכהן סעיף בחוזהו לפיו עד ה-15 במארס ההנהלה צריכה להחליט האם הוא ממשיך בעונה הבאה או לא, ונכון לעכשיו הנטייה היא להחתים את המאמן לעונה נוספת. עם זאת, במידה שההנהלה תחליט להמשיך את מערכת היחסים המקצועית עם כהן, מותנה המשך שיתוף הפעולה בהעלאה בשכרו.

אי לכך, ההחלטה הסופית בעניין תלויה בהתפתחויות בשבועיים הקרובים, בהם יחליט הבעלים לוני הרציקוביץ' האם הוא ממשיך במכבי לבדו, או שמא מצרף שותף או שניים שיעזרו לו בהגדלת התקציב. הרציקוביץ' אמור להחליט האם להשאיר את תקציב הקבוצה על הסכום הנוכחי או להגדילו לקראת העונה הבאה, מה שידרוש הכנסת משקיעים חיצוניים. כרגע לוני לא מוכן לוותר על השליטה במועדון, אך לא פוסל אפשרות להכניס שותף שיעזור מבחינה כלכלית.

מה עושים בלי נמני?

בשעות אחר הצהריים ערכו הצהובים אימון שחרור קל בקרית שלום, כשהשחקנים שלא שיחקו אתמול קיימו אימון מלא. ג'ובאני רוסו לא נטל חלק באימון וערך טיפולים. רוסו סובל מכאבים בברכו וצפוי לעבור בדיקה בימים הקרובים.

מחר יזכו חניכיו של אלי כהן ליום חופשי, וביום שלישי יפתחו בהכנות למשחק החוץ הקשה בשבת מול מ.ס. אשדוד עם שני אימונים – בוקר וערב. הצהובים יחסרו באשדוד את הקפטן אבי נמני ואת מושיקו מישאלוב המוצהבים. מישאלוב, שקיבל אתמול מכה חזקה בצלעות, צפוי לקבל מנוחה של מספר ימים לפני שיחזור לאימונים מלאים.

לפני האימון השתתפו מספר משחקני הקבוצה בטקס חניכת חדר כושר בביה"ח 'גהה' בפ"ת. בטקס, אשר נערך בראשות שר התרבות המדע והספורט, ראלב מג'אדלה, נכחו אורחים רבים מתחום הספורט והבריאות. אנשי המקום ומטופליו הביעו את שמחתם ותודתם על הגעתם של השחקנים וציינו כי התמיכה נותנת להם תחושה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully