וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קלאסיקו בלונדון

11.3.2007 / 16:42

יום אחרי המשחק הגדול בספרד, צ'לסי כפתה על טוטנהאם 3:3 דרמטי ברבע גמר הגביע בסטמפורד ברידג', אחרי שכבר פיגרה 3:1

יום אחרי הסופר קלאסיקו של ספרד, סיפקה לנו גם אנגליה משחק קלאסי בלתי נשכח. טוטנהאם וצ'לסי נפרדו היום (ראשון) ב-3:3 דרמטי בסטמפורד ברידג' במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי, והשתיים ייפגשו למשחק חוזר בווייט הארט ליין ב-19 במרץ.

טוטנהאם כבר הובילה 1:3, עד שסלומון קאלו השווה ל-3:3 בדקה ה-86. דימיטאר ברבאטוב היה זה שהעלה את התרנגולים ליתרון ראשון בדקה החמישית אחרי מסירה מצוינת של לנון, אבל פרנק למפארד השווה ל-1:1 בדקה ה-21. שער עצמי מוזר של מיקאל אסיין בדקה ה-28 קבע 1:2 לטוטנהאם, וחוסאם גאלי הוריד את האורחים ליתרון 1:3 מדהים כבר לפני המחצית. פרנק למפארד צימק ל-2:3 בדקה ה-70 בשערו ה-20 העונה, ואז הגיע הטיל של קאלו אחרי הכנה מצוינת של דרוגבה. בדקות הסיום דפו (עם קורה מצד אחד) ושבצ'נקו (עם טיל מהצד השני) החמיצו הזדמנויות גדולות לסיים את המשחק ב-3:4 מדהים, אבל אנחנו לא מתלוננים.

"אני מרוצה מהתוצאה", סיכם מוריניו, "היינו כבר קרובים להפסיד את המשחק ולצאת בלי כלום. טוטנהאם היו שמחים לפני המשחק להעביר את ההכרעה אליהם הביתה, אבל לפי איך שהתפתח המשחק הם אמורים להיות מאוכזבים".

בלקבורן - מנצ'סטר סיטי 0:2

אכזבה עצומה לסיטי, שחשבה, חלמה והרגישה שהעונה היא יכולה לעשות תואר. הרוברס בכושר טוב ונהנים העונה מפורמה אדירה של בני מקארתי. למרות זאת, מי שכיכב היום הוא דרום אפריקאי אחר, הבלם/קשר אחורי ארון מוקואנה, שכבש את הראשון אחרי שהגנת סיטי לא הצליחה להרחיק כדור רוחב של סטיבן וורנוק בדקה ה-28.

זה היה שערו הראשון של מוקואנה בבלקבורן מאז הצטרף בינואר 2005. 20 דקות לסיום יכול היה הדרום אפריקאי להפוך לגיבור הטראגי, עת קיבל את האדום הראשון שלו בקבוצה, אבל מט דרבשייר הבטיח את הניצחון של המקומיים בדקה ה-90.

* קבוצה נוספת שהבטיחה היום את עלייתה לחצי גמר הגביע היא ווטפורד. הצרעות מהמקום הלפני אחרון בפרמיירליג ניצחו את פליימות מליגת המשנה 0:1. האמור בואזה כבש את שער הניצחון לווטפורד בדקה ה-21.

מיני קלאסיקו בסקוטלנד

שער של הבלם אוגו אהיוג העניק לגלאזגו ריינג'רס ניצחון 0:1 על היריבה העירונית סלטיק. היה זה הפסדה הביתי הראשון של סלטיק מאז נובמבר 2005, אבל הירוקים עדיין בראש הטבלה עם 74 נקודות מ-30 משחקים, בעוד ריינג'רס במקום השני עם 58 בלבד.

סלטיק שלטה במשחק במחצית הראשונה ולא קיבלה פנדל שהגיע לה בדקה ה-24, אבל בדקה ה-50 אוגו אהיוג נתן מספרת נפלאה, והכניע את בורוץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully