וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז ישחק מול אנגליה

לי בוץ

11.3.2007 / 15:45

עורכי דינו של החלוץ, ראובן ומקסים ליפקין, הודיעו לבג"ץ על כוונתם לקבל את תעודת המעבר, שתאפשר לו להיכלל בסגל במשחק מול אנגליה

חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, צפוי להגיע מחר (שני) למשרד הפנים בפ"ת ולקחת את תעודת התושב הארעי ותעודת המעבר הממתינות לו שם. משמעות הדבר היא שתמוז, שלא נכלל בסגלי הנבחרות במשחקי הידידות מול אוקראינה (בוגרת וצעירה) ובולגריה (צעירה), יחזור ללבוש את המדים הלאומיים כבר בשבוע הבא במסגרת ההכנות למפגש מול נבחרת אנגליה ב-24 בחודש באצטדיון ר"ג.

הבוקר (ראשון) הודיעו עורכי דינו של החלוץ, ראובן ומקסים ליפקין, לבג"ץ על כוונתם לקבל את התעודות. במידה והכל יילך כמתוכנן, שמו של תמוז יופיע בסגל לאנגליה, שיפורסם על ידי דרור קשטן ביום שלישי.

כ-5,000 כרטיסים בלבד נותרו למשחק המסקרן מול האנגלים, בעוד שלמשחק מול אסטוניה נותרו 12,000 כרטיסים. מכירת הכרטיסים הבודדים למשחקים החלה הבוקר בקופות האצטדיון הלאומי. כל המנויים שהוצאו למכירה ביציעים המערביים (1-4), נמכרו, כך שהכרטיסים שנותרו הינם ליציעים המזרחיים בלבד (6-7, 8-10).

האוהדים שירצו להגיע לאצטדיון ר"ג למפגש מול אנגליה ישלמו 100 ש"ח למבוגר ו-50 ש"ח לילד/חייל, בעוד שאלו שירצו לשבת ביציע במשחק מול אסטוניה ישלמו מעט פחות - 80 ש"ח למבוגר ו-40 ש"ח לילד/חייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully